Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 11:49   #261
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Nå er jeg litt usikker på om vi snakker rettet mot Sitron her.
Om vi gjør det, så kan jeg komme med min oppfatning av henne.

Ja, jeg har da vitterlig vært i klinsj med henne.
Men jeg synes faktisk hun er en nydelig person. Hun har alltid noe fint å komme med om man viser frem bilde av barn eller man fortviler over sykdom.
Hun viser også gladelig og stolt frem sine egen barn og gir av seg selv på MANGE andre måter enn å være spydig.

Sånn ser jeg på saken.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:49   #262
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Og om man da gir uttrykk tilbake for at de er sære og sutrete, så bør de selvsagt også ta det til etterretning, ikke sant?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:50   #263
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Noen svarer veldig direkte. Andre pakker inn. Det er faktisk ganske lett å gjennomskue.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:53   #264
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nå er jeg litt usikker på om vi snakker rettet mot Sitron her.

Vi driver jo å quoter hverandre her inne flere uten at vi snakker direkte om noen av dem vi quoter.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:54   #265
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jaja. Jeg ville nå si det likevel.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:57   #266
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nå er jeg litt usikker på om vi snakker rettet mot Sitron her.
Om vi gjør det, så kan jeg komme med min oppfatning av henne.

Ja, jeg har da vitterlig vært i klinsj med henne.
Men jeg synes faktisk hun er en nydelig person. Hun har alltid noe fint å komme med om man viser frem bilde av barn eller man fortviler over sykdom.
Hun viser også gladelig og stolt frem sine egen barn og gir av seg selv på MANGE andre måter enn å være spydig.

Sånn ser jeg på saken.

Skjønner ikke helt hvorfor du kommer inn på Sitron Oppfattet du som om at jeg mente henne? Da tar du feil.

Jeg har kun kommet med generellt at enhver kan gå inn i seg selv og tenke litt på måten en kommer frem med sine meninger på.
Siden det er endel som har kommet frem med at de kvier seg for å gi inn i de ulike diskusjonene.

Vi er alle ulike i måten vi sier ting på og det er på en måte flott hvis ikke ville det blitt svært kjedelig her. Selv liker jeg at ting sies rett frem og det går fint ann å gjøre det uten å såre.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:59   #267
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og om man da gir uttrykk tilbake for at de er sære og sutrete, så bør de selvsagt også ta det til etterretning, ikke sant?

Ja er det noen som alltid er sære og sutrete så bør de få høre det ja for slike personer er slitsomme å forholde seg til.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:59   #268
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Nei jeg vet ikke. Jeg føler vel ofte at slike diskusjoner er myntet mye på henne pga hennes måte å "være på".

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:00   #269
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Ja er det noen som alltid er sære og sutrete så bør de få høre det ja for slike personer er slitsomme å forholde seg til.

Men hva om jeg lettere oppfatter folk som sutrete enn deg? Har jeg likevel rett til å be de skjerpe seg? Skal min oppfatning av folk styre hva jeg kan be de om å gjøre eller ikke gjøre?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:04   #270
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og om man da gir uttrykk tilbake for at de er sære og sutrete, så bør de selvsagt også ta det til etterretning, ikke sant?

En gang i tiden var det en tråd på NM der noen spurte etter fordommer mot folk fra ulike deler av landet. Jeg ramset opp de fordommene jeg kunne komme på mot nordlendinger, trøndere, vestlendinger og østlendinger, og regnet med at de fleste ville kunne bli fornærmet, men den eneste reaksjonen jeg fikk var fra en østlending som var fornærmet fordi jeg sa at østlendinger er nærtagende. Litt senere i diskusjonen påpekte jeg at jeg også hadde sagt noe sånt som at nordlendinger er frekke i kjeften, og at det jo er to sider av samme sak; hvis jeg sier noe som noen andre blir fornærmet over, så er det jo ganske subjektivt om det er fordi jeg er frekk eller fordi den andre er nærtagende.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:05   #271
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

:sliten:

Man må bare være pålogget når slike tråder starter!

Jeg vil bare si at jeg er stort sett veldig fornøyd med forumet. Jeg synes det var litt tungt å komme igang, og følte det var litt vanskelig å få svar på tråder som ble laget. Men jeg "dreit" i det, og bare lagde fler...

Nå har jeg ganske mange innlegg, og er ganske aktiv i perioder.

Men jeg må likevel si at jeg føler det er en liten "mafia" her. En gjeng som kjenner hverandre godt, kanskje både i RL og her på nett. Og det er kanskje ikke så rart, for det var vel på en sånn måte dette forumet oppsto?

Og jeg synes av og til det er en del arroganse i noen tråder. En del som bare MÅ si det de mener om noe som ikke en gang var tema i tråden. Jeg synes også det er tendenser til personangrep, og at noen sliter med å holde seg til saken.

Men det gjelder litt å se helheten på personene her inne også. Mange viser ulike sider av seg i ulike tråder.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:06   #272
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men hva om jeg lettere oppfatter folk som sutrete enn deg? Har jeg likevel rett til å be de skjerpe seg? Skal min oppfatning av folk styre hva jeg kan be de om å gjøre eller ikke gjøre?


Nei men du ser jo fort om dette er et mønster utfira om en "kjenner" vedkommende etter en tid via de ulike diskusjonene. Er det flere som oppfatter det slik så kan det jo være noe i det?

Vi er alle ulike som personer og takhøyde må det være og vi må da tåle litt.

Jeg sier kun at gir mange uttrykk for at de opplever det som en tøff/ufin tone så er det jo ikke verre enn at "vi" alle kan tenke litt over det.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:08   #273
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men jeg må likevel si at jeg føler det er en liten "mafia" her. En gjeng som kjenner hverandre godt, kanskje både i RL og her på nett. Og det er kanskje ikke så rart, for det var vel på en sånn måte dette forumet oppsto?

Når du sier at du "må" si at du føler det er en "mafia" her, så høres det ut for meg som om du mener det er uheldig eller et problem. (Mest fordi det er sjelden noen føler behov for å påpeke en mafia uten at de synes det er noe skummelt med den. ) Det er sant at det er minst én gjeng som kjenner hverandre godt i RL og på nett - det er jo ikke akkurat noen hemmelighet, men synes du det er et problem at det er slik?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:15   #274
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Når du sier at du "må" si at du føler det er en "mafia" her, så høres det ut for meg som om du mener det er uheldig eller et problem. (Mest fordi det er sjelden noen føler behov for å påpeke en mafia uten at de synes det er noe skummelt med den. ) Det er sant at det er minst én gjeng som kjenner hverandre godt i RL og på nett - det er jo ikke akkurat noen hemmelighet, men synes du det er et problem at det er slik?

Mafia er kanskje et litt uhelig ord ja
Men det ble også sagt MM Mafian på NM, så det henger vel litt igjen derfra. Og det er jo MM folk som har starta dette forumet.

For meg er ikke dette noe negativt. Men at noen av mafian er skumle innimellom, ja det synes jeg .

Ofte er vel "mafia" på nettforum synonymt med de som er aktive og deltar i mange tråder tror jeg. Og for meg er ikke dette utpreget negativt.

Det som kan bli negativt med en sånn intern gjeng er at noen kan føle at de rotter seg sammen mot andre. Selv om jeg faktisk synes man ser lite av det her. Her er det jo sånn at det er de som kjenner hverandre godt som ofte kan være uenig også. Og det synes jeg er bra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:56   #275
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Mafia syne jeg er et veldig negativt ladet begrep, selv om jeg er kjent med kilden (jeg har aldri lest den opprinnelige tråden på NM som jeg tror begrepet stammer fra, men har da fått med meg bruken likevel). At det er klikker her inne er det ingen tvil om, men jeg syns faktisk at folk likevel er ganske inkluderende. Og er de ikke det så er det også rom for å si i fra.

Jeg har tenkt mye over hvordan man er RL kontra hvordan man er på nettet. Jeg er faktisk mye mer dirkte RL, ikke minst fordi man da også kommuniserer med kroppsspåk. Når man kommuniserer skriftlig har man dessuten muligheten til å tenke seg litt om før man poster. Og det syns jeg det er lurt å gjøre innimellom. Dessuten så liker jeg at innleggene her inne ofte er relativt godt skrevet, da jeg får mark av å lese innlegg skrevet med sms-språk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:56   #276
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

:sliten:

Man må bare være pålogget når slike tråder starter!

Jeg vil bare si at jeg er stort sett veldig fornøyd med forumet. Jeg synes det var litt tungt å komme igang, og følte det var litt vanskelig å få svar på tråder som ble laget. Men jeg "dreit" i det, og bare lagde fler...

Nå har jeg ganske mange innlegg, og er ganske aktiv i perioder.

Jeg må si jeg er veldig enig i det du sier Gunnis. Jeg var leser og "følte meg litt utenfor" veldig lenge på NM og ei lita stund her på FP. Jeg har aldri hatt tid/prioritert å virkelig følge opp en del av de trådene jeg svarer i. Og merker at jeg kanskje ikke får så mange svar den ene gangen i måneden jeg lager en egen tråd.

Både her og i RL vet jeg at jeg må bestemme meg og gjøre en innsats selv for å finne nye venner. Da føler en seg gjerne litt innpåsliten inntill andre rundt gir uttrykk for at en blir "regnet med". Jeg innser at så lenge jeg leser mer enn jeg skriver, så vil jeg kjenne en del brukere bedre enn de kjenner meg.

Jeg synes det er veldig fint med en tråd der vi oppsummerer litt hvordan vi vil ha det. Selv om jeg har skrevet mye i utdannelse og jobb, føler jeg ikke helt at jeg har knekt koden for å være veltalende og slagkraftig her inne. Men det kommer vel.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 13:28   #277
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Desembermamma: velformulert og viktig og bra innlegg. Som alltid.

Når det gjelder begrepet 'takhøyde' så syns jeg det har blitt et begrep som fungerer som frikort til å oppføre seg som man vil. Ikke bare her altså - men generelt i samfunnet. Blir nesten som å gå i russedress....da er jo ALT lov.... Derfor liker jeg ikke uttrykket heller.

Ellers må jeg si at denne tråden er ganske representativ for dette forumet. Jeg syns det er mye bra - og mye veldig dårlig. Og med veldig dårlig mener jeg at det er mye slenging med leppa, skyting fra hofta og andre lite hyggelige måter å kommunisere på.

Dette er jeg veldig enig i. Flott innlegg!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 13:48   #278
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

I denne diskusjonen er jeg helt på linje med Skilpadda. :bombe: Jeg vil også gjerne si at jeg i grunnen synes at nedsettende karakteristikker av "noen" og "enkelte" er langt verre enn direkte trefninger. Det er noe ved ansvarsfraskrivelsen som får opp piggene mine.

Jeg synes ikke vi skal bli snille og kjedelige. Dette skal jo være et forum med litt snert og smell i, synes jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 14:20   #279
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Man kan jo ha snert og smell uten å være ekkel og spydig.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 14:23   #280
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

I denne diskusjonen er jeg helt på linje med Skilpadda. :bombe: Jeg vil også gjerne si at jeg i grunnen synes at nedsettende karakteristikker av "noen" og "enkelte" er langt verre enn direkte trefninger. Det er noe ved ansvarsfraskrivelsen som får opp piggene mine.

Her regner jeg med at du blant annet sikter til det jeg har skrevet. Utifra det du skriver tenker jeg at du er mye mer "inne" i forumet enn meg og har mer oversikt over brukerne. For meg er de fleste en stor grøt av nick enda. Noen få har utmerket seg på en eller annen måte, men de fleste "kjenner" jeg ikke enda. Det ville derfor vært vanskelig for meg å ramse opp nickene til de jeg mener gjør det ene eller det andre.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no