Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 21:41   #261
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg så det! Leta overalt da jeg skulle sende det i gave til deg, men finner ikke ribbons igjen

Det koster 4 hestesko for å kjøpe!!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 21:53   #262
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg lurer på hvorfor jeg aldri får welcome mat og eplepai , jeg har høstet så mange epletrær de siste dagene og resultatet så langt er en pai . Samme med de spesielle libertycollection tingene , jeg har høstet all den bonusen jeg kan og hugget enormt mange trær , hittils er resultatet nada .

Ciela er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 21:56   #263
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Har ikke fått en eneste eplepai.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:01   #264
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det koster 4 hestesko for å kjøpe!!

Ja da kan jeg se langt etter de neste bygningene mine.....

Macky er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:02   #265
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Ja da kan jeg se langt etter de neste bygningene mine.....

Det må være en feil, at de er fjernet fra giftlisten!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:02   #266
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Har ikke fått en eneste eplepai.

Jeg har en til overs.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:10   #267
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det må være en feil, at de er fjernet fra giftlisten!

Kanskje, men samtidig opplyser de jo at man kan kjøpe hestesko for så og så mye kroner, så det er nok et stunt for å få folk til å bruke visakortet. Nå er folk blitt såpass "hekta" og kommet såpass langt i spillet at man gjerne betaler for å komme fort videre Koster 1 USD for 7 hestesko....

Macky er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:12   #268
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.616
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Det er dårlig gjort.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:15   #269
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg tror ikke de kan legge det opp slik at man MÅ kjøpe for penger. Man må bruke veldig mye for å få alle de ribbons man trenger, når det koster 4 hestesko for en. Man vil da trenge uante mengder med hestesko!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:36   #270
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.035
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg tror ikke de kan legge det opp slik at man MÅ kjøpe for penger. Man må bruke veldig mye for å få alle de ribbons man trenger, når det koster 4 hestesko for en. Man vil da trenge uante mengder med hestesko!

Jo, dessverre tror jeg nok det er det de gjør. Zynga står bak mange spill på FB, og det ser ut til å være en trend at det etter hvert som de blir etablert og populære, blir vanskeligere og vanskeligere å spille uten å bruke penger. Da må man i så fall være villig til å godta at det tar evigheter å komme framover.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:38   #271
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jo, dessverre tror jeg nok det er det de gjør. Zynga står bak mange spill på FB, og det ser ut til å være en trend at det etter hvert som de blir etablert og populære, blir vanskeligere og vanskeligere å spille uten å bruke penger. Da må man i så fall være villig til å godta at det tar evigheter å komme framover.

Jo det at det tar er en ting, men om man bare kan kjøpe ribbons for hestesko, så kommer man ikke videre i spillet, om man ikke blar opp penger.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:46   #272
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Enig med Tove. Jeg vet at de gjør det mer og mer attraktivt å bruke penger på spillene sine, men når man faktisk ikke kommer videre uten å bruke penger uansett, tror jeg mer det dreier seg om en feil. Jeg tror ikke de går så langt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 23:10   #273
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg leser på forumet nå, at ribbons kommer tilbake på giftlisten i morgen, og at det hadde skjedd en feil. Det var fra en moderator. *Puhhha*

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 15:26   #274
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nytt oppdrag - kjøpe og selge sauer. Hvordan får jeg solgt sauene? Jeg har jo noen gamle som jeg har hatt siden oppstart, men finner ikke ut hvordan jeg kan selge. Eller må det være de 6 jeg kjøpte nå? Og hvordan gjør jeg det når jeg liksom skal selge de?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 15:50   #275
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Du trykker på pilen, nede til høyre. Da får du opp "my tools", med flytt, roter og selg.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 21:13   #276
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Det er vel ingen som kunne tenke seg å plante en 7, 8 tomatplanter?

Molo er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 21:15   #277
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Du trykker på pilen, nede til høyre. Da får du opp "my tools", med flytt, roter og selg.

Thænk ju! Jeg hadde desverre bare 4 sauer i utgangspunktet og det tar jo en evighet å ale opp den ulla. Og så har jeg liksom bare det oppdraget og å skaffe den dørmatta. Dette går trått, altså. Noen med en dørmatte til overs, sånn by the way?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 21:22   #278
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nå er vi på vei til å få et barn Men jeg trenger 2 spiker, 3 hammer og 2 driller for å kunne bygge opp låven, noen som har lyst til å sende meg noen gaver

Macky er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 21:24   #279
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.616
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Thænk ju! Jeg hadde desverre bare 4 sauer i utgangspunktet og det tar jo en evighet å ale opp den ulla. Og så har jeg liksom bare det oppdraget og å skaffe den dørmatta. Dette går trått, altså. Noen med en dørmatte til overs, sånn by the way?

Et tips er å begynne å ale opp kyllinger, et oppdrag går ut på å selge 35 voksne og kjøpe 35 kyllinger. Du skal også selge 12 voksne kuer og kjøpe 12 kuer. Hvis man starter lit i forkant så slipper man vente i all evighet på å få nok voksne dyr.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 21:24   #280
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Ja, og om noen har en tekanne med kløverte å avse, så tar jeg gjerne i mot den

Macky er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no