Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 15:32   #261
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg er spysjuk i dag og blir fysisk uvel av å være i denne tråden pga overskriften. Tandori frister IKKE i dag for å si det slik.

Jeg vil bare si at jeg slår dere i Minesveiper. Like it or not!

Tetris liksom

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:33   #262
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.292
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

For min del trodde jeg innlegget var postet feil. Ikke fordi det var Toro, dårlig mat eller tråkket på Mims tær, men fordi jeg ikke tenker på det som en oppskrift man deler, men snarere anbefaling av et produkt. Oppskriften står jo på pakken så den er egentlig ingenting å dele.

Men jeg kunne godt funnet på å legge en oppskrift inn her som inneholdt et ferdigprodukt med tilsetningsstoffer. Som en av ingrediensene (hva nå det måtte være). Eller oppskrift på noe som var direkte usunt, men veldig godt.
I innlegget sitt skriver Mim:

Sitat:

Noe av poenget med dette underforumet er å vise og tipse om hvor utrolig enkelt det er å lage skikkelig mat, kjapt og enkelt, fra bunnen av hver dag.

(...) Det handler om at jeg gjerne vil hjelpe folk til å ta kontroll over sitt eget kosthold, skaffe seg den kunnskapen som trengs og føle mestring gjennom å lage god og næringsrik mat.

noe som gjør at jeg blir litt i tvil om jeg har misforstått. Jeg har oppfattet det som et forum på lik linje med f.eks "Rylis sportshjørne" eller "Tinetoffs litteraturforum", hvor det er den som tok initiativet til underforumet som får det "oppkalt etter seg", og ikke nødvendig vis Madam Mims forum bokstavelig talt. Jeg oppfatter ikke at innleggene som postes her er henvendelser direkte til henne. Hvis det er slik vil jeg være veldig forsiktig med å legge ut en oppskrift selv, siden hun kan dette uendelig mye bedre enn meg, og jeg ville føle at jeg ikke hadde noe å bidra med (ok, kanskje på brunsaus da )

Er det derimot ment som et forum hvor hvem som helst kan dele og diskutere sine oppskrifter (som jeg tror og håper), uansett hva de måtte inneholde, blir det en annen sak, men da blir ikke nødvendigvis intensjonen jeg siterer Madam Mim på oppfylt. Så jeg kan skjønne at noen synes dette med reglene er litt uklart. Jeg trodde jeg hadde det klart, men er også litt usikker nå. Jeg velger å forholde meg til dette:

Sitat:

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette rette forumet.

selv om det kan diskuteres hva som er gode oppskrifter.


Dersom hovedinnlegget er lagt inn bevisst for å håne Madam Mim er det så tåpelig at jeg ikke engang vil kommentere det. Men det nekter jeg fortsatt å tro :naiv:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-01-07 kl 15:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:37   #263
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har oppfattet det som et forum på lik linje med f.eks "Rylis sportshjørne" eller "Tinetoffs litteraturforum", hvor det er den som tok initiativet til underforumet som får det "oppkalt etter seg", og ikke nødvendig vis Madam Mims forum bokstavelig talt. Jeg oppfatter ikke at innleggene som postes her er henvendelser direkte til henne. Hvis det er slik vil jeg være veldig forsiktig med å legge ut en oppskrift selv, siden hun kan dette uendelig mye bedre enn meg, og jeg ville føle at jeg ikke hadde noe å bidra med (ok, kanskje på brunsaus da )

Er det derimot ment som et forum hvor hvem som helst kan dele og diskutere sine oppskrifter (som jeg tror og håper), uansett hva de måtte inneholde, blir det en annen sak.

Det var i grunnen akkurat det jeg ville fram til, men du sa det så mye bedre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:37   #264
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.222
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg vil bare si at jeg slår dere i Minesveiper. Like it or not!

Tetris liksom

Det er jeg ikke så sikker på.

Tetris er forresten kult det også.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:41   #265
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er jeg ikke så sikker på.

Tetris er forresten kult det også.

Og jeg slår dere alle i Sing Star, med sangen til Tom Jones.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:43   #266
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.370
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Kanskje var det ikke så lett som de trodde, de som ville drive sitt eget forum, å kombinere "stillingen" som moderator med den som vanlig bruker. Kanskje slo "takhøyden" plutselig tilbake på en selv og ble smertefull.

Nei, jeg tror ikke det. Et vesentlig poeng ved driften her på forumet er at vi ikke sletter og stenger og redigerer når noen sier noe som noen blir lei seg av. Vi lar folk fortsette å diskutere og gjerne krangle også. Det er faktisk enda lettere enn jeg trodde det ville være.

Det er alltid noen som tror at når man motsier noen eller kjefter på noen, så betyr det at man mener vedkommende ikke har lov til å si det de sa. Det er ikke tilfelle her. Alle vi som er moderatorer har lest innlegg som vi har blitt sinte, provoserte og/eller lei oss av, alle har vi engasjert oss i krangler og prøvd å sette folk på plass (verbalt), men ingen har så langt tatt til orde for at de aktuelle innleggene skal slettes eller at brukerne skal utestenges.


Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg vil bare si at jeg slår dere i Minesveiper. Like it or not!

Å jasså? Hva er rekorden din, da?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:44   #267
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.998
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det at man ikke kan skrive noe om Toro i Mims forum uten at hun blir lei seg er jo latterlig.

Det hadde vært latterlig hvis det hadde vært sånn. Jeg kan aldri tenke meg at Mim ble lei seg over hovedinnlegget. Utviklingen i tråden kan jeg derimot forstå at var litt tung å svelge. Det endte da også i personkonfrontasjon på grunn av masse gammelt gruff fra begge sider.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:46   #268
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.370
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har oppfattet det som et forum på lik linje med f.eks "Rylis sportshjørne" eller "Tinetoffs litteraturforum", hvor det er den som tok initiativet til underforumet som får det "oppkalt etter seg", og ikke nødvendig vis Madam Mims forum bokstavelig talt.

Jeg har også oppfattet det slik du skriver. Men det står jo ikke i motsetning til det Mim skriver. Hun sier jo at "Noe av poenget er ...", og hun skriver videre om hvorfor hun ønsket å opprette underforumet. Litt som at Tinetoff kunne sagt (hvis det stemte) at en av grunnene til at hun fikk opprettet litteraturforumet, var at hun ønsket et sted å delta i interessant diskusjon om gode bøker - uten at denne opprinnelige tanken utelukker noen fra å poste noe helt annet, så lenge det er litteraturrelatert.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:50   #269
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg er spysjuk i dag og blir fysisk uvel av å være i denne tråden pga overskriften. Tandori frister IKKE i dag for å si det slik.

Claire skal ha Toro chicken Tandoori til middag i dag hun! :sladrer:





Ja, altså for de som tror henne...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:54   #270
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.998
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Litt som at Tinetoff kunne sagt (hvis det stemte) at en av grunnene til at hun fikk opprettet litteraturforumet, var at hun ønsket et sted å delta i interessant diskusjon om gode bøker - uten at denne opprinnelige tanken utelukker noen fra å poste noe helt annet, så lenge det er litteraturrelatert.

Det ble jo også litt liv og røre den gangen noen skrev at de ikke kunne fatte hvordan folk kunne henge seg opp i sånne detaljer – inne på selveste Flisespikkeriet!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:55   #271
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.370
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det ble jo også litt liv og røre den gangen noen skrev at de ikke kunne fatte hvordan folk kunne henge seg opp i sånne detaljer – inne på selveste Flisespikkeriet!

Ja, akkurat der er det naturligvis litt mindre rom for egne tolkninger av hva som er lov til å poste.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:57   #272
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.292
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har også oppfattet det slik du skriver. Men det står jo ikke i motsetning til det Mim skriver. Hun sier jo at "Noe av poenget er ...", og hun skriver videre om hvorfor hun ønsket å opprette underforumet. Litt som at Tinetoff kunne sagt (hvis det stemte) at en av grunnene til at hun fikk opprettet litteraturforumet, var at hun ønsket et sted å delta i interessant diskusjon om gode bøker - uten at denne opprinnelige tanken utelukker noen fra å poste noe helt annet, så lenge det er litteraturrelatert.

Takk, det var det jeg trodde og håpet. Så kan man fortsatt poste oppskrifter som ikke er heeeelt etter idealene

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:00   #273
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det endte da også i personkonfrontasjon på grunn av masse gammelt gruff fra begge sider.

Som begynte med at Madammen mente seg persolig angrepet siden det var jeg som anbefalte.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:37   #274
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Fikk lyst på Tandoori kylling fra Toro pakke jeg nå med hjemmelagde naanbrød..
Egentlig helt utrolig at en liten anbefaling kan føre til så mye rabalder.
(her tror jeg ganske så sikkert at flere "gutter" samlet på et forum ikke ville klart å gjøre så mye ut av en så liten ting, og at dette er en ren "jente" greie)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:55   #275
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.958
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hjelpes for en tråd!

Jeg skjønner at det er masse jeg burde lest mellom linjene her, men jeg tror ikke jeg orker å prøve en gang.
Jeg tok hovedinnlegget seriøst og likte dårlig de første svarene i tråden. At det kunne være andre motiv enn et litt malplassert råd fattet ikke jeg :domsometbrø:

(takk for anbefaling, og takk for oppskrift Safran)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 17:05   #276
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hjelpes for en tråd!

Jeg skjønner at det er masse jeg burde lest mellom linjene her, men jeg tror ikke jeg orker å prøve en gang.
Jeg tok hovedinnlegget seriøst og likte dårlig de første svarene i tråden. At det kunne være andre motiv enn et litt malplassert råd fattet ikke jeg :domsometbrø:

Du er ikke domsometbrø, det var kun en anbefaling, om enn malplassert.

Takk for at du tok meg seriøst!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 17:25   #277
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Egentlig helt utrolig at en liten anbefaling kan føre til så mye rabalder.
(her tror jeg ganske så sikkert at flere "gutter" samlet på et forum ikke ville klart å gjøre så mye ut av en så liten ting, og at dette er en ren "jente" greie)


Hahahaha, ja særlig! Har du noen gang lest newsgruppene comp.lang.c++ eller comp.lang.lisp?
Skal love deg at de gutta der får alle her til å virke tolerante og forståelsesfulle, saklige og greie gitt.

Seriøst: hvorfor du at menn er så greie og ikke hisser seg opp over småting?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.

Sist redigert av Esme : 31-01-07 kl 17:41.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 18:29   #278
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.048
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Fikk lyst på Tandoori kylling fra Toro pakke jeg nå med hjemmelagde naanbrød..
Egentlig helt utrolig at en liten anbefaling kan føre til så mye rabalder.
(her tror jeg ganske så sikkert at flere "gutter" samlet på et forum ikke ville klart å gjøre så mye ut av en så liten ting, og at dette er en ren "jente" greie)

Nå tror jeg ikke mine egne lyseblå. Det er ubegrenset hva menn kan krangle om. Jeg tror ikke vi kvinner har noen enerett på kverulering, gett.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 18:33   #279
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Fikk lyst på Tandoori kylling fra Toro pakke jeg nå med hjemmelagde naanbrød..
Egentlig helt utrolig at en liten anbefaling kan føre til så mye rabalder.
(her tror jeg ganske så sikkert at flere "gutter" samlet på et forum ikke ville klart å gjøre så mye ut av en så liten ting, og at dette er en ren "jente" greie)

Vil du låne mannen min litt?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 19:00   #280
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nå tror jeg ikke mine egne lyseblå. Det er ubegrenset hva menn kan krangle om. Jeg tror ikke vi kvinner har noen enerett på kverulering, gett.

Helt klart.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no