Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 13:59   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Nærsensor!? Kan det ha noe med kameraet å gjøre tro!?? Synes det er rart de justerer fra 6 til 4 pga. det, men at 6 til 5 hadde vært mer naturlig.

Je je, jeg er nå mektig proud av og fortsatt forelsket i mitt eksemplar - okke som!!

Gammel 01-11-10, 14:13   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nærsensoren er den som gjør at den slår av skjermen når man holder telefonen opp mot øret. (Slik at man ikke kommer borti knapper med kinnet eller noe sånt.)

Gammel 01-11-10, 20:27   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nærsensoren er den som gjør at den slår av skjermen når man holder telefonen opp mot øret. (Slik at man ikke kommer borti knapper med kinnet eller noe sånt.)

Jeg har skikkelig problemer med den. Legger på, setter på høytaler, ringer opp andre mens jeg sitter i telefonen, etc. Skikkelig irriterende!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:56   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har merket noen problemer med dette. Men jeg ringer ikke SÅ veldig mye heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:28   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Det har jeg aldri opplevd faktisk, men så har jeg stort sett brukt headset når jeg snakker... helt til jeg mistet det... hva gjør jeg nå liksom???

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 09:41   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, det hadde jeg problemer med på den forrige 3g-en, men det var ikke noe problem, siden jeg uansett måtte ha høytaler på, fordi den lille ørethøytaleren ikke virket. Opplever ikke problemer med det på den nye telefonen, men det er ikke det at jeg snakker mye i den da.

Gammel 01-11-10, 14:38   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. Takk for oppklaring Skilpadda.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:42   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Aha!!

Når det er sagt så har jeg faktisk opplevd dette som et "problem" på iP4. Det var en dag her da jeg stadig kom borti knappen for lydløs med kinnet da jeg snakket med min mor, og hun/jeg ble borte, ved gjentatte forsøk. Irriterende der og da. Har dog ikke opplevd dette siden, ei heller med min gamle 3GS.

Gammel 03-12-10, 22:38   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått, jeg har fått!

Men hvordan får jeg overført bilder til FB?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:27   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg har bare gjort det ved å sende email til meg selv, lagre på dataen og legge ut på FP. Finnes sikkert enklere løsning, men ...

Gammel 03-12-10, 23:27   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Har du FB app'en?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:28   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Finnes det også!??

Edit: Leste FP, ikke FB ...

Gammel 03-12-10, 23:28   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Facebook altså, ikek Foreldreportalen?

Gammel 03-12-10, 23:28   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Men hvis dere skal legge ut på FP er det letteste å bruke Photobucket-app'en.

Gammel 04-12-10, 13:24   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har FB app, ja.

Gammel 04-12-10, 13:25   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

En FP app. hadde vært kult!

Gammel 18-01-11, 17:02   #17
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg også får iPhone 4! Bestilte den gjennom jobben, og den kom i dag. Mannen hentet den for meg siden jeg er hjemme med syke barn, men han har ikke kommet hjem enda. Og i telefonen fortalte han at mikrosim-kortet manglet, men kommer senere.

Ser flere av dere har klippet det til med godt hell, tør jeg det da?

Gleder meg!

(Har iPhone 3gs fra før da, men mannen storgleder seg til å ta over den. )

Gammel 18-01-11, 19:21   #18
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Mannen tør ikke å klippe, og jeg tør ihvertfall ikke.

Er det virkelig vanskelig å få det til?

Gammel 18-01-11, 19:32   #19
amanas

amanas sin avatar

amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Når jeg klippet så angret jeg for det så ut til at det aldri ville gå, og jeg var redd jeg måtte klare meg dager uten mobil.

Men det gjekk veldig fint og funket som bare det

Gammel 18-01-11, 19:33   #20
amanas

amanas sin avatar

amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Å det va ikke vanskelig å få til heller syns jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.