Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 18:30   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Så ep. 5 & 6 i går, og vil se nummer 7 nååååååååååå.

@Gajamor: Men det der med vikingene og sånn skjer ikke i bøkene.

Når Alcide er så hinsides sexy, så gleder jeg meg virkelig til Quinn dukker opp! Visstnok er karakteren inspirert av Vin Diesel og han er jo ikke schtøgg akkurat.

Gammel 29-07-10, 19:25   #2
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Når Alcide er så hinsides sexy, så gleder jeg meg virkelig til Quinn dukker opp! Visstnok er karakteren inspirert av Vin Diesel og han er jo ikke schtøgg akkurat.

Det blir bare bedre og bedre fremover

Gammel 29-07-10, 21:32   #3
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

@Gajamor: Men det der med vikingene og sånn skjer ikke i bøkene.

Men hun burde skrevet mer om vikinger. Så det så.

Lurer på hvem som skal spille den du nevner under spoilertagen. VD begynner kanskje å bli litt gammel? Dessuten har de allerede kommet inn på shifterslåssing i forhold til broren til Sam. For det kan jo ikke være vanlige hundekamper det er snakk om!?

Gammel 29-07-10, 22:00   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Men hun burde skrevet mer om vikinger. Så det så.

Lurer på hvem som skal spille den du nevner under spoilertagen. VD begynner kanskje å bli litt gammel? Dessuten har de allerede kommet inn på shifterslåssing i forhold til broren til Sam. For det kan jo ikke være vanlige hundekamper det er snakk om!?

Ut i fra bøkene har vi jo fått vite at shifterkamper finnes. Quinn var jo litt av en slåsskjempe. Og jeg kan så levende se Quinn for meg; Vin Diesel med lilla øyne!

Og Alcide er virkelig fullstendig hinsides sexy...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:07   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Damn, ep. 7 slukt fra A-Å ...vil se åtte nåååååååååå!!!

Altfor lite Eric i ep. 7 forøvrig!

Gammel 04-08-10, 23:21   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Så episode 7 på dagen på mandag, mens ungene var ute. Jeg kjenner at jeg sliter litt med at alt er så annerledes enn i bøkene. Håper det faller på plass til slutt likevel. De må i hvert fall ikke finne på å lage noen vrier på Sookie/Bill/Eric-linja, altså, da blir jeg olm.

Gammel 04-08-10, 23:26   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble litt skuffa over Claudine. Det var ikke slik jeg hadde sett for meg henne. Hun var jo lavere enn Sookie, jo.

Gammel 04-08-10, 23:27   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, Claudine var fullstendig feil.

Gammel 05-08-10, 07:13   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Claudine var jo altfor lav.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 07:42   #10
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Enig. Claudine skal være høy, og ualminnelig vakker. Hvertfall i mitt hode.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:43   #11
Klosetta
Fullverdig medlem

Klosetta sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Enig. Claudine skal være høy, og ualminnelig vakker. Hvertfall i mitt hode.

Helt enig jeg også.

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:34   #12
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Enig i at Claudine var feil.

Har forresten lest et sted at han som har laget serien mener at Sookie og Bill er skapt for hverandre. Det kan se dårlig ut for de som ønsker seg Eric og Sookie romanse

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:47   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Enig i at Claudine var feil.

Har forresten lest et sted at han som har laget serien mener at Sookie og Bill er skapt for hverandre. Det kan se dårlig ut for de som ønsker seg Eric og Sookie romanse

Er ikke så nøye for min del. Eric kan ha sex med hvem som helst egentlig, bare han har sex. :Fru K:

Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 10:52   #14
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Er ikke så nøye for min del. Eric kan ha sex med hvem som helst egentlig, bare han har sex. :Fru K:

Hi hi, det er nå sant. Men hvis han holder på med en Viktig Person i serien, blir det sikkert mer av det? Det er min teori hvertfall.

Gammel 05-08-10, 20:51   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Hi hi, det er nå sant. Men hvis han holder på med en Viktig Person i serien, blir det sikkert mer av det? Det er min teori hvertfall.

Han er jo viktig selv.

Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 21:06   #16
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Altså, jeg forventer at sesong 4 holder seg trofast til bok 4, og da er de nødt til å gjøre det slutt mellom Sookie og Bill, altså.

Sist redigert av Stompa : 05-08-10 kl 23:06. Årsak: Glemte spoilertags ...
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:02   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spoilerags, Stompa! Spoilertags!

Jeg likte episode 7 veldig godt. Men jeg sitter med konstant redsel for at Taras fan skal dukke opp igjen. Han døde jo ikke, og er sikkert RASENDE! Og hvorfor klarte Bill å komme til sykehuset i dagslyset?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:38   #18
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Spoilerags, Stompa! Spoilertags!

Jeg likte episode 7 veldig godt. Men jeg sitter med konstant redsel for at Taras fan skal dukke opp igjen. Han døde jo ikke, og er sikkert RASENDE! Og hvorfor klarte Bill å komme til sykehuset i dagslyset?

Kanskje det har noe med Sookie sitt blod å gjøre? Han drakk jo masse av det. Han så jo rimelig overasket ut selv

Gammel 06-08-10, 10:29   #19
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er storfan av True Blood, men opplever ofte at jeg egentlig synes de er lite troverdige som skuespillere. Jeg er for eksempel dødslei de desperate rykningene i Taras ansikt når hun er lei seg..

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 11:06   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er jo fortsatt mulighet for at de kan ta det med i serien også.

Ja, det er jo flere ting i bok 1 som er blitt tatt med i sesong 2 og 3, bla.
dette med når Bill flyr og Sookie spør om alle vampyrer kan fly og han spør om alle mennesker kan synge. Bortsett fra at i sesong 3 er det Eric som gjør det.

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg er storfan av True Blood, men opplever ofte at jeg egentlig synes de er lite troverdige som skuespillere. Jeg er for eksempel dødslei de desperate rykningene i Taras ansikt når hun er lei seg..

Ja, de ansiktsuttrykkene hennes er priceless.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.