|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Akkurat nå lager jeg julekalender til mannen som skal være farsdagsgave fra de. Fotoboka er så og si ferdig, må bare lag et par layouter og så legge de inn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Da har jeg bestilt julekort og over halvparten av julegavene er netthandla. Julekalenderen fra Lego er også i hus! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har bestilt julekort og laget liste over hvem som skal få julegaver. Regner med at jeg kommer til å forberede litt etter hvert nå. Skal bake pepperkaker og lage pepperkakehus, resten av baksten blir det så som så med. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har tenkt lenge på jula allerede! Men jeg handler for min bestefar også, og med min lille sønn i år har jeg bestemt meg for å kose meg i desember, så julegavene håper jeg å ha ferdig i november! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg er straks ferdig med julegaver. Kjøpte Tivoli radio til faren min i helgen.
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?I dag fikk vi endelig bestilt julekortene + at alle gavene i kalenderne er i boks + alle julegaver som skal sendes.
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har kjøpt en julegave (til min mor), samt flere kalendergaver til LilleVenn. Ikke verst |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har planlagt julen i noen mnd alt, men det er fordi jeg jobber i posten. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I farta!!
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Julegavene snart ferdig men julekort er det værre med. Veslemor er ikkje i form så får ikkje tatt bilder enda. Begynner å bli stressa....
|
|
|
#10 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?I dag har jeg kjøpt utstyr til å lage julekort, |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Da var kalendre, julekort og ungenes juleantrekk fikset. En julegave har jeg også kjøpt - har mange igjen men synes det er koselig å gjøre det meste av gavehandlingen i desember. Føler meg rimelig i rute
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Julekort fikset.
|
|
|
|
#13 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?
Du er flink!
|
|
|
#14 |
|
MORMOR
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har fått laget tre fotokalendere, bare en igjen.
|
|
|
|
#16 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Kalenderne til ungene er i boks - skal muligens spe på med et par aktiviteter til, men det tar jeg når det nærmer seg. Jeg har bestilt noen julegaver på nett, og handlet et par i "ordentlig" butikk. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ungene ønsket seg Petshop-kalendere i år også så det har jeg nå kjøpt. Det blir litt overraskelser i helgene i tillegg men det vet ikke ungene om enda. Jeg har tidligere laget kalendere selv og brukt mye tid på det men det får bli etter juni 2011 det også...
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Nesten ferdig med gåvene.
|
|
|
|
#19 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Nå har jeg i allefall funnet ut hva jeg skal kjøpe til mannen, kjøpt gave til svigers og vet sånn nogenlunde hva alle skal få.
|
|
|
#20 |
|
MORMOR
Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til mannen i år, ikke til 3 av ungene heller. Jeg som aldri pleier å være tom for ideer.
|
|
![]() |
|
|