|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Venta - nå kom jeg på det at jeg skulle sjekke mitt eget tall. Og jeg hakkenotall. :uæh: |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Neida! Du er en god nr 2048 du!
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
Du er 2048.
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg vet ikke helt om det er noen jeg tenker ulikt fra i de fleste spørsmål.
![]() |
#9 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For meg er det spesielt ting som går på hvordan man forholder seg til barn og samtaler, syn på barn generelt, tror jeg.
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, disse tingene var det jeg tenkte på.
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg ser ikke medlemsnummeret mitt. På grunn av Safari? Jeg vet at jeg kunne være nummer fem eller seks eller noe sånt, men jeg turte ikke melde meg inn siden det var så få som hadde gjort det. :blyg:
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
Jeg tror jeg tenker og mener mye av det samme som deg, men jeg tror du av og til uttrykker deg klossete og at du har andre tilnærmingsmåter på "problemene" enn det jeg har.
Jeg tenker likt i den forstand at det er viktig å ha en viss kontroll, men ikke å smuglese eller overvåke eller andre ting som jeg ser på som "overgrep". Jeg tror jeg har ganske bra kontroll (det tror jeg du også har, Maxi
Niks. Det var da jeg giftet meg, kjøpte hus og fikk barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
Også jeg som lo sånn av Albertine, helt til jeg så svaret ditt, etter det har jeg ikke turt å si noe. Da erklærer jeg meg for "på rett spor" igjen. |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
Du har helt rett. Jeg vet jeg innimellom har vært uklar i formuleringene mine, og da virker det nesten umulig å prøve å rette det opp her inne. Dermed sitter noen med en oppfatning her inne om at jeg mener ting jeg faktisk ikke mener. Det har jeg sett flere ganger på andre brukere også. Problemet er vel at man rett og slett ikke leser alle innleggene i en tråd og dermed overser man ting som en bruker har prøvd å nyansere eller justere for å få fram hva de egentlig mener... |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|