Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 10:10   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er lykketallet ditt 16,5?

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:12   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Venta - nå kom jeg på det at jeg skulle sjekke mitt eget tall. Og jeg hakkenotall. :uæh:
Jeg er nr ingenting jeg.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:13   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Venta - nå kom jeg på det at jeg skulle sjekke mitt eget tall. Og jeg hakkenotall. :uæh:
Jeg er nr ingenting jeg.

Neida! Du er en god nr 2048 du!

Gammel 20-12-08, 10:14   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Neida! Du er en god nr 2048 du!

Åh, takk. Kanskje det bare ikke vises i Firefox.

Jeg jobber med data så for meg er 2048 et fantastisk flott tall! :fornøyd:

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:15   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er nr ingenting jeg.

Du er 2048.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 11:14   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er lykketallet ditt 16,5?

Jepp. Det var da jeg ble voksen.

(Hah! Der fikk du den, Albert!)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 15:44   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt om det er noen jeg tenker ulikt fra i de fleste spørsmål.

Sånn rent generelt kan jeg si at jeg med veldig få unntak liker alle her inne, og at de jeg setter aller størst pris på gjerne er folk jeg er hjertens enig med og veldig uenig med om hverandre. Det er folk som er intelligente og morsomme - og så lenge man er det, har ikke jeg noe behov for å være 100% enig med dem hele tiden. Jeg setter pris på et knakende godt innlegg selv om det gir utrykk for en mening jeg er uenig i.

Ellers kan det vel også være sånn at de man mener man er så veldig annerledes enn gjerne kan være likere en selv enn hva man tror. Man har kanskje lett for å forbinde et nick med personens sterke meninger i et par fanesaker, også legger man ikke i like stor grad merke til alle de andre hundrevis av innleggene fra samme person som er mer nøytrale i formen og som man gjerne kan kjenne seg igjen i.

Selv blir jeg omtalt som alternativ, ser jeg. Det er det sansynligvis ingen av mine RL-venner som ville omtalt meg som. Det er ikke et fremtredende trekk ved min personlighet i samvær med andre (selv om det åndelige aspektet ved tilværelsen er av den aller største betydning for livet mitt), men jeg har av irritasjon over andres småliggjøring av andres livssyn giddet å være på barrikadene mtp på dette her inne.
Men om noen skulle ha lite å gjøre og timesvis til overs til å gå igjennom alle mine innlegg, ville det sikkert overraske hvor lite jeg egentlig skriver om dette temaet her inne.

Og sånn er det sikert med flere.

Jeg vurderer ikke folk utfra deres kjepphester først og fremst , men mer utfra den grunnholdningen som gjennomstrømmer alle deres innlegg til ulike medlemmer i ulike tråder.

Og selv om dette er "ulik"-tråden, fikk jeg plutselig lyst til å utnevne him til min store FP-heltinne. Grattis!

Gammel 20-12-08, 15:51   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Må si meg veldig enig med Zöe.

Jeg skulle gjerne vite hva jeg har sagt som gjør at flere mener de tenker så ulikt meg.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 15:58   #9
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Må si meg veldig enig med Zöe.

Jeg skulle gjerne vite hva jeg har sagt som gjør at flere mener de tenker så ulikt meg.

For meg er det spesielt ting som går på hvordan man forholder seg til barn og samtaler, syn på barn generelt, tror jeg.
Og noen ganger måten å formidle det på.
Jeg tenker ulikt deg der. Ofte.

Siden du spør.

Gammel 20-12-08, 17:45   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker også veldig ulikt Jessica når det gjelder f.eks. barn/ungdom og kontroll av nettbruk, msn og sms mener jeg å huske.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 17:50   #11
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tenker også veldig ulikt Jessica når det gjelder f.eks. barn/ungdom og kontroll av nettbruk, msn og sms mener jeg å huske.

Ja, disse tingene var det jeg tenkte på.

Gammel 20-12-08, 17:54   #12
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tenker veldig ulikt mim, jeg liker ikke å lage mat og å lage alt fra bunnen av omtrent hadde jeg ikke orket.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 17:42   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

: også sjekke nr:

140 ja. Hm.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:37   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har vi gått over til å skryte om medlemsnummer?

Gammel 20-12-08, 19:43   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke medlemsnummeret mitt. På grunn av Safari? Jeg vet at jeg kunne være nummer fem eller seks eller noe sånt, men jeg turte ikke melde meg inn siden det var så få som hadde gjort det. :blyg:

Hva skjedde da du var 16,5 Liven? Fikk du mensen?

Gammel 20-12-08, 19:45   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er nr. 15, Irma.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:47   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, takk Teofelia.

Gammel 20-12-08, 19:57   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg tror jeg tenker og mener mye av det samme som deg, men jeg tror du av og til uttrykker deg klossete og at du har andre tilnærmingsmåter på "problemene" enn det jeg har.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tenker likt i den forstand at det er viktig å ha en viss kontroll, men ikke å smuglese eller overvåke eller andre ting som jeg ser på som "overgrep". Jeg tror jeg har ganske bra kontroll (det tror jeg du også har, Maxi ), men det jeg vet har ungene selv fortalt og av egen fri vilje. Og det er ikke alt jeg verken vil eller skal vite.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hva skjedde da du var 16,5 Liven? Fikk du mensen?

Niks. Det var da jeg giftet meg, kjøpte hus og fikk barn. Eplekjekke meg svarer Albert med samme mynt. Det jeg mente var seff to tre-tall (=33), men jeg er ingen mattekløpper og derfor skreiv jeg 2xlykketall.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:59   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Eplekjekke meg svarer Albert med samme mynt. Det jeg mente var seff to tre-tall (=33), men jeg er ingen mattekløpper og derfor skreiv jeg 2xlykketall.

Også jeg som lo sånn av Albertine, helt til jeg så svaret ditt, etter det har jeg ikke turt å si noe. Da erklærer jeg meg for "på rett spor" igjen.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 20:14   #20
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror jeg tenker og mener mye av det samme som deg, men jeg tror du av og til uttrykker deg klossete og at du har andre tilnærmingsmåter på "problemene" enn det jeg har.

Jeg tenker likt i den forstand at det er viktig å ha en viss kontroll, men ikke å smuglese eller overvåke eller andre ting som jeg ser på som "overgrep". Jeg tror jeg har ganske bra kontroll (det tror jeg du også har, Maxi ), men det jeg vet har ungene selv fortalt og av egen fri vilje. Og det er ikke alt jeg verken vil eller skal vite.

Niks. Det var da jeg giftet meg, kjøpte hus og fikk barn. Eplekjekke meg svarer Albert med samme mynt. Det jeg mente var seff to tre-tall (=33), men jeg er ingen mattekløpper og derfor skreiv jeg 2xlykketall.

Du har helt rett. Jeg vet jeg innimellom har vært uklar i formuleringene mine, og da virker det nesten umulig å prøve å rette det opp her inne. Dermed sitter noen med en oppfatning her inne om at jeg mener ting jeg faktisk ikke mener. Det har jeg sett flere ganger på andre brukere også. Problemet er vel at man rett og slett ikke leser alle innleggene i en tråd og dermed overser man ting som en bruker har prøvd å nyansere eller justere for å få fram hva de egentlig mener...

In real life så oppfattes jeg nok ikke slik som her, men så er jeg flinkere på muntlig språk enn skriftlig... Kanskje vi skal ta en debatt på ånkli....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.