Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-08, 13:18   #241
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg tør ikke

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 13:36   #242
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har bare fått venneforespørsel fra Gunniss. :føler meg upopulær:

En er mye mer enn ingen nemlig. Jeg har fått ingen .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 13:38   #243
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg har også fått ingen.

Gammel 21-11-08, 13:45   #244
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ikkje eg heller

Gammel 21-11-08, 13:45   #245
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Heldivis er 007 og jeg paranoide sammen. For vi har jo mange felles kjente.

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hvorfor det?
Bare koselig dette, synes jeg.
Men så har jeg heller ingenting å skjule, da...

Jeg har heller ingenting å skjule, men om jeg hadde ønsket at alle skulle vite at jeg er meg hadde jeg hatt navnet mitt som nick og bilde av meg selv i avataren. Jeg trives best som 007, undercover og superhemmelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 13:46   #246
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har heller ingenting å skjule, men om jeg hadde ønsket at alle skulle vite at jeg er meg hadde jeg hatt navnet mitt som nick og bilde av meg selv i avataren. Jeg trives best som 007, undercover og superhemmelig.

Enig med agenten.

Gammel 21-11-08, 13:47   #247
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg er mer upopulær enn deg for jeg har ikke fått noen.

Ikke jeg heller. Enda så aktiv jeg er her inne.

Gammel 21-11-08, 13:51   #248
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har også fått ingen.

Nå så.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, respekterer selvsagt det.
Men jeg deler ikke mer på Facebook enn her. Det vil si mye mindre der enn her.
Om folk vet mitt fornavn og hvem som er mine venner der, gjør ikke det meg noe.
Jeg har som sagt ikke etternavnet mitt i profilen min.

Hilsen hun som har navnet sitt som nick.

Gammel 21-11-08, 13:58   #249
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg er foreløpig lykkelig anonym, men gjorde noen interessante oppdagelser. For eksempel fikk jeg bekreftet en konspirasjonsteori jeg hadde om hvorfor jeg stadig gjenkjente diskusjonstema her inne i ett av Narvesen-bladene mine. (Jeg tror den eneste jeg muligens har en del felles fjernkjente med er Amidriel, men det sier vel mest om vennelista hennes.) Jeg er forresten syk i dag og har derfor studert dere inngående. :neier:

Og god bedring, forresten.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 13:59   #250
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Og god bedring, forresten.

Jeg ble også fryktelig nysgjerrig på Balanses forhold til Amidriels venneliste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 14:00   #251
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg oppdaget at jeg har passert 300 på vennelista på FB. mange venner har jeg bare ikke.

På tide å rydde litt i rekkene, kanskje.

Gammel 21-11-08, 15:06   #252
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg oppdaget at jeg har passert 300 på vennelista på FB. mange venner har jeg bare ikke.

På tide å rydde litt i rekkene, kanskje.

Det var antakelig dette som gjorde at jeg kjente igjen noen navn. Tror du kan ta det veldig med ro, de jeg så var stort sett bekjente av en kompis som kjørte lyd på Rockefeller. Jeg er velsignet med en hjerne som husker uvesentlige detaljer som navn og fjes på folk jeg har truffet en gang, mens jeg gjerne kan glemme hva Lærlingen heter. Et annet eksempel er at jeg kjente igjen deg fra et bilde av deg og aC på fest, som jeg så for lenge siden, men visstnok gikk rett forbi min gamle klassestyrer forrige helg, da jeg var i barndomsbyen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 15:09   #253
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var antakelig dette som gjorde at jeg kjente igjen noen navn. Tror du kan ta det veldig med ro, de jeg så var stort sett bekjente av en kompis som kjørte lyd på Rockefeller. Jeg er velsignet med en hjerne som husker uvesentlige detaljer som navn og fjes på folk jeg har truffet en gang, mens jeg gjerne kan glemme hva Lærlingen heter. Et annet eksempel er at jeg kjente igjen deg fra et bilde av deg og aC på fest, som jeg så for lenge siden, men visstnok gikk rett forbi min gamle klassestyrer forrige helg, da jeg var i barndomsbyen.

:nysgjerrig:

Åh. Det bildet, ja. Det... var jo minneverdig.

Gammel 21-11-08, 15:10   #254
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg er mer upopulær enn deg for jeg har ikke fått noen.

Me too

Gammel 21-11-08, 15:11   #255
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:nysgjerrig:

Nå tenkte jeg å prikke deg navnet, men du verden, jeg hadde jo nettopp godprikket litt. :fniser enda mer uhemmet av egen dårlig humor:

Gammel 21-11-08, 15:14   #256
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

@Balanse: Kanskje du kan prikke meg med både ditt og rockefeller-mannens navn, så kan jeg overbringe beskjeden. :generøs:

Gammel 21-11-08, 15:15   #257
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Too late.

Gammel 21-11-08, 15:17   #258
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nå tenkte jeg å prikke deg navnet, men du verden, jeg hadde jo nettopp godprikket litt. :fniser enda mer uhemmet av egen dårlig humor:

Hmpf.

Gammel 21-11-08, 15:20   #259
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Me too

Du fikk jo meg da jeg aksepterte.

Gammel 21-11-08, 15:22   #260
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Me too

Nå har du ihvertfall 1

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.