Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 23:41   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

På jakt etter cityshortsene var jeg forøvrigt innom en butikk med masse eksklusive designvarer. Klarte akkurat å presse meg inni deres str. 46 (bruker vanligvis 38/40) som var det absolutt største de hadde i bukser. "ÅÅÅÅÅhhh !" råpte selgeren "Sååå nyyyyydelig !" Jaja. Yndigt når man er bredere over bukselinningen enn under. Betaler gjerne 1500 kr. for det.

Det må jo bare være butikken for meg
Var alt så lite i str??

*øyner et lite håp om å finne en pen bukse som passer*

Gammel 11-11-06, 00:19   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Det må jo bare være butikken for meg
Var alt så lite i str??

*øyner et lite håp om å finne en pen bukse som passer*

De hadde Marlboro Classics, samt forskjellige italienske merker, som alle var så små i størrelsen. Det var også noe Odd Molly og annet svensk, som var mere regulær. Tror nok en del av deres plagg ville passe noen med str. 34-36, muligvis endda 32.

Butikken heter Madonna, og ligger i Asker. Overfor ligger Mexx, som også har veldig små størrelser (men deres merkning er "normal").

Gammel 11-11-06, 19:01   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Norli, tror jeg.

Gammel 11-11-06, 19:20   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Mitt første bidrag til shoppingtråden

Lang jakke fra Vera Moda.. Kremfarget ull og sitter helt nydelig på meg!

Ble et dårlig bilde fra mobilen, men dog mitt bidrag...

Sist redigert av Garbella : 30-01-07 kl 23:14.
Garbella er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 20:25   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Mitt første bidrag til shoppingtråden

Lang jakke fra Vera Moda.. Kremfarget ull og sitter helt nydelig på meg!

Ble et dårlig bilde fra mobilen, men dog mitt bidrag...

Fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 20:52   #6
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Idag har jeg vært på shopping! Ble en sånn bukse, som faktisk er økonomisk for da kan jeg bruke de nye støvlettene mine mer. Uøkonomisk å la de stå i skapet nemlig!

Fikk også med meg noe undertøy fra Viktor & Rolf. Prøvde et par andre ting fra de, men da var de utsolgt i min størrelse.
Var også innom sparkjøp og kjøpte meg ullundertøy, brunt med rosa blondekanter!

Sist redigert av Krem : 11-11-06 kl 21:03.
Krem er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 22:13   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr shoppet, men ikke til meg i dag

Oliver har fått ny dukkevogn, dvs en liten trille med kalesje
Baby Born dukken fikk også tåteflaske og et antrekk
Jeg har latt begge guttene leke med dukker og lekekjøkken etc
Og jentene mine hadde garasje og biler.

Oliver så stolt da vi handlet farsdagsgave og blomster
Babyen var selvsagt med, i ny vogn

Gammel 15-11-06, 23:43   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg kjøpt sko av Glitterchick. Fiiine, høyhælte, sorte sko.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 19:38   #9
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå var jeg lei av å aldri ha mobildekning, så jeg bestilte akkurat ny telefon, en LG CU500. Hadde Nokia fra før, og har egentlig sverget på at jeg aldri skal bruke noe annet, men de er visst ikke laget for USA, man får nesten ikke dekning. Dette landet her, altså, med alle sine sære standarder. Etter Motorola er visst LG det store her borte, hadde nesten aldri hørt om det før, jeg.

Gammel 17-11-06, 23:43   #10
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Datteren min sin dress revnet i går, hadde egentlig gjort sitt da, dette var andre året hun hadde den (en HH), så på jobben i dag kjøpte jeg en reima dress til henne, mørk grå nederst og rosa oventil.
Da var det jubel når jeg kom hjem, for sånn hadde hun ønsket seg (to av hennes venniner har lik).

Nå får jeg 30%, så dressen ble ikke så dyr.

Har ikke bilde av den.

Therese er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 17:13   #11
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Angeliquehar du fått juleesken fra Cornelias hus? Venter spent på min. ...Du burde få vervepremie

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 18:52   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Angeliquehar du fått juleesken fra Cornelias hus? Venter spent på min. ...Du burde få vervepremie

Nei jeg har bedt henne vente litt med å sende den
Forholdsvis (les ... VELDIG) kaotisk i bodene mine fremdeles etter innflyttingen i nytt hus

Vi har flere rom, men mindre boder og lagringsplass
Puslespill dette

Gammel 19-11-06, 02:00   #13
tutta
Passiv

Standard

Da har Victor og Rolf klærne kommet fra hm

Kjempe lekre Mest fornøyd med denne jakken:

Satt som ett skudd og var veldig deilig i stoffet!!Faktisk 80%ull

Bestilte disse også,men i og med at jeg er en smurf på 1.63 så sender jeg de i retur

SNUFS

Gammel 19-11-06, 10:12   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Bestilte disse også,men i og med at jeg er en smurf på 1.63 så sender jeg de i retur

SNUFS

Du vil ikke selge den beige trenchcoaten? Hvilken størrelse?

Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 11:09   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

SNUFS

Hvilken størrelse er den sorte? Vil du selge den?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 14:06   #16
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vel slenge meg på denne fantastiske tråden jeg også. Har foreløpig også holdt stand mot Odd Molly, men må jo innrømme at jeg skjønner fascinasjonen. Mye koselig og fine ting som ser ut til å være veldig bra kvalitet. Mitt "problem" med ting som ser hjemmelaget/håndverksmessig ut, er at jeg føler jeg burde ha laget det selv, spesielt dersom jeg synes prisene er litt stive. Har en tendens til å tenke, "den kunne jeg jo ha laget selv for halve prisen", men gjør jeg det? Nei.
Funderer litt på om jeg skal sy om eller applikere på noen av det lasset jeg har av for store og omformelige strikkejakker i skapet i Odd Molly stil faktisk.
Det var min lille OM-digresjon.

Og så til mitt siste kjøp, nemlig noen aldeles deilige lilla skinnhansker med strikket ullfor som jeg fant på Steen&Strøm til 20 %. Et lite anførselstegn en kald vinterdag:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 18:21   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte disse aerobicskoene i dag. *jogger på stedet hvil* Det gikk litt fort i svingene kan man si. Da jeg kom hjem så jeg merket på skoene, det har jeg aldri hørt om før. Det kan selvsagt ha noe med at jeg aldri har trent aerobic, ei heller brukt aerobicsko.

Gammel 18-11-06, 21:16   #18
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg kjøpte disse aerobicskoene i dag. *jogger på stedet hvil* Det gikk litt fort i svingene kan man si. Da jeg kom hjem så jeg merket på skoene, det har jeg aldri hørt om før. Det kan selvsagt ha noe med at jeg aldri har trent aerobic, ei heller brukt aerobicsko.

De har jeg, hadde heller ikke hørt om merket før. Men damen i butikken sa at det er et kjent aerobicmerke Har ikke fått testet de så masse enda da.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 21:38   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke, aldri i verden x 10 000 (!!!) bli bitt av O.M basillen. Jeg kjenner at kanten er nær, det er like før jeg tipper over...
HJELP!

007 er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 22:25   #20
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg skal ikke, aldri i verden x 10 000 (!!!) bli bitt av O.M basillen. Jeg kjenner at kanten er nær, det er like før jeg tipper over...
HJELP!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.