Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skal du se Berlinerpoplene?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 23:43   #241
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du se Berlinerpoplene?

Det er også den siste scenen som står litt for klart for meg også nå. Fysj og æsj og stakkars Tor.

Men mannen holdt i allefall på å le seg ihel flere ganger i løpet av kveldens episode, så det kommer seg. Han kalte det jo for finsk fjernsynsteater til å begynne med. Tror han så litt av sin egen far igjen i den ryddingen Tormod drev med.

Gammel 05-11-07, 23:52   #242
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Har ikke lest bøkene jeg. Men liker veldig godt denne serien.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 00:11   #243
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bøkene mener du vel?

Jeg har bare lest den første......

Gammel 06-11-07, 11:49   #244
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Tror han så litt av sin egen far igjen i den ryddingen Tormod drev med.

Det er mange fine og gjenkjennelige personkarakteristikker i serien, ja.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 00:03   #245
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Ble nesten litt skuffet over at sluttscenen ikke var mer makaber.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 00:07   #246
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Første episode var jeg litt halvskuffet over, men serien har virkelig tatt seg opp. Og nå som den er over, gleder jeg meg til fortsettelsen. Syntes det var en veldig god serie!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 00:10   #247
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Hørte i går at hen Stene fyren som eier gården stolt står frem i Her og Nå eller Se og Hør...

(noen nevnte at traktorvraket var genuint, det stemmer ikke)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 00:14   #248
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Det skal være reportasje fra gården i Faktum (?) neste mandag.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 00:15   #249
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ble rørt av scena mellom Erlend og Margido, jeg (sjøl om det var feil i forhold til boka). Og så datt jeg ut på slutten og husker ikke hva som skjedde i siste scene...

Gammel 13-11-07, 08:31   #250
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Ble nesten litt skuffet over at sluttscenen ikke var mer makaber.

Jeg satt hele episoden og grudde meg til slutten. Holdt meg nesten for øynene da Torunn gikk inn i fjøset. Men det var jo veldig finslig, det der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 12:58   #251
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ble han spist på av grisene i boka???

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 13:02   #252
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg savnet glassfigurene til Erlend i serien jeg, de er det jo veldig fokus på i bøkene,men ingenting i serien. Det synes jeg var skuffende.
Fikk ikke sett slutten igår da Lille fikk omgangssyken, så den skal jeg ikke uttale meg om.

Gammel 13-11-07, 14:15   #253
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ble han spist på av grisene i boka???

Ja, øret og nesen ble spist opp såvidt jeg husker.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:50   #254
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Skal du se Berlinerpoplene?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Også noen fingre.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:51   #255
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Skal du se Berlinerpoplene?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg savnet glassfigurene til Erlend i serien jeg, de er det jo veldig fokus på i bøkene,men ingenting i serien. Det synes jeg var skuffende.

Jeg har savnet de hele veien, samt frakken til Krumme, og at Erlend og Krummes leil. er mer outstanding, som i bøkene, ikke bare vanlig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:16   #256
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg syns det var helt greit at vi slapp å se dette! :sart mage:

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:31   #257
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg syns det var helt greit at vi slapp å se dette! :sart mage:

Samme her...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 12:05   #258
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Margido var helt på kornet for meg, men Erlend skulle vært litt mer glam og flagrende og Krumme skulle vært mye mindre. Torunn skulle heller ikke vært fullt så vimsete, litt mer glad for faren sin. Men jeg tuta og grien meg gjennom serien, så det sto ikke på innlevelsen.

Fin serie, og nå starter jeg på den siste boka, og håper at den er skikkelig bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.