|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
heimføing
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowOi, dickpics, har vi drevet med det? :glemsk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowI Dagbladet nå er det artikkel om at han har og har hatt et nettverk av flere kriminelle, bedrageri, narkotika smugling osv. Sannheten i det vil jeg ikke spekulere.
![]() |
#243 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowNo skal visst VG ta igjen det tapte og har publisert lydklipp av telefonsamtale mellom Marius og det siste offeret…..Håpar dei avklarte det med ho først.
![]() |
#244 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg tror på begge ex-ene, å legge ut om så alvorlige hendelser på egne «bedriftskontoer» uten at det er sant, er høyst usannsynlig. Finnes kanskje både vitner og andre bevis, men hei; offerets utsagn er også bevis. De fremstår troverdige.
![]() |
#245 |
Leser
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Jeg opplever at tradisjonelle medier enda synes det er vanskelig å forholde seg til SoMe. Det er rett og slett en brytningstid. Opplver at det skjer endringer på mediasiden hver dag på hvordan de forholder seg til SoMe
![]() |
#246 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg har ikke sett instaposten det var snakk om, men da jeg leste omtale av den første gang sto det at det ikke var bekreftet at det var hun som hadde postet eller at det var Marius hun snakket om. Nå ser det ut til at hun har gjort begge deler, så da er situasjonen annerledes.
![]() |
#247 |
Hertuginne
|
Du har rett i at hun ikke bekreftet hvem hun snakket om første gang hun nevnte det. Første gangen hun snakket om det var i en podcast (som er influenseres favorittsted å snakke om sånne ting, for der har de stor kontroll på narrativet). Det var ikke vanskelig å legge sammen to og to for å finne ut hvem hun snakket om, for hun var spesifikk på andre ting som skjedde i livet hennes på det tidspunktet og det er offentlig når hun og Marius var sammen. Men hun nevnte ham altså ikke med navn.
![]() |
#248 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJa, der brukte hun navnet "Marius" og ellers exen min.
![]() |
#249 |
Leser
|
Ja, når du tenker på dette er det jo kjempesmart.
![]() |
#250 |
Hertuginne
|
De har også flyttet mer og mer av det "daglige" innholdet sitt over på snapchat, for der tjener de noe så inn i hampen mye penger på reklame. Så jo flere meningsløse "se meg spise frokost, se hvilken bok jeg leser nå, nå er jeg ute og skal kjøpe meg iskaffe" og så kaller de det jobb fordi de lager "content".
![]() |
#251 |
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowHmm, denne saken bare går og går. Nå på 2 uken med flere oppdateringer daglig i de store mediene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowSelvfølgelig har de visst. De har en voksen sønn boende hjemme, med et utstrakt partyliv.
![]() |
#253 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowDet er forskjell på å vite og å legge til rette for. Spørsmålet her handler vel mest om det siste. Det at han nå bor hjemme på Skaugum kan også tolkes som at de har prøvd å håndtere det med å ha ham tettere på.
![]() |
#254 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Hvis det hadde vært en måte foreldre kunne forhindre og stoppe voksne barns rusbruk og kriminelle adferd på, så hadde det vært fantastisk. Men det handler gjerne ikke om at foreldrene ikke vet, eller at de er naive eller ikke har prøvd.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-08-24 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Glamorøs
|
Ja, og alt dette blir vanskelig når en person både er en sønn, men også en del av familien som i seg selv er selve bedriften. Hva og hvem skal beskyttes?
![]() |
#256 |
Introvert textrovert
|
Dette.Og selvsagt har de visst. I uttalelsen hans sier jo han selv at han har vært på rehab tidligere, gjør han ikke?
![]() |
#257 |
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowFor å presisere det jeg skrev; Skjønner og har stor sympati for at foreldre ikke bare kan trykke på stoppknappen for voksne barns rusmisbruk. Og mener heller ikke at kongefamilien har et ansvar for å varsle media om eget barns psykiske lidelser og rusmisbruk (selvfølgelig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Stiv
|
Dette kan også forklare MMs kontakt med den voldsutsatte eksen. Hun vet hva som har foregått tidligere, og ønsker å støtte henne.
![]() |
![]() |
#259 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Nettopp. Det er ikke noe som tyder på at de har "sett bort" og bare latt ting skje.
![]() |
#260 |
|
Jeg håper ikke det. Hvis de visste om mishandlingen av JS bør de ha advart NH og den nye som også har bodd på Skaugum. Jeg håper de møtte disse to potensielle «svigerdøtrene» med en lapp med nummer til krisesenter og info om at forholdet har høy sannsynlighet for å bli voldelig. Hvis de «så bort» mener jeg de har forsømt seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|