|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #18Tok fri i dag, for å følge min svært skrøpelige mor på kontroll på poliklinikk på sykehuset. Det er et styr å få henne ut av huset, med heis i trappa og oksygen og rullestol og i det hele tatt.
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #18Ellisiv
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråd #18Huff, Ellisiv, det der var unødvendig slit for dere begge to.
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #18Æsj. Det lokale idrettslaget som alltid har påskeskirenn med quiz har endret til idealtid.
|
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #18Jeg hører for tiden på en lydbok serie med 15 bøker, det har vært samme innleser i hele serien,med unntak av bok 14. Der er det en dame som leser og hun er helt grusom å høre på. Ser på anmeldelse av boken at alle som har skrevet har klaget på innleser. Ser hun bare har lest inn en bok, og det er nok en grunn til det.
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråd #18Jeg angrer på utdanningen jeg tok for det er så vanskelig å finne en relevant jobb med normal arbeidstid.
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Gruffetråd #18Ferien er over. Jeg kunne tenke meg mer ferie nå. Har lyst til å lese mer, strikke mer, bake mer, nyte solveggen mer. Jaja, heldigvis kort uke. Når jeg kommer i gang på jobb pleier jeg fort være i hverdagen igjen, men nå kjennes det bedre ut med mer ferie.
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd #18Jeg kunne også tenke meg minst ei uke til med ferie. Det er full fres og travelt på jobb når ferien er over så den første uken kommer til å være crazy bananaz også er jeg redd.
|
|
#10 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #18Jeg også er gretten og sur fordi en super vårferie er over og vi drar hjem i morgen.. Ja ja. |
|
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #18Jeg gruffer over at påskeferien stort sett gikk med til å være syk. Enda ikke frisk, så fikk ikke akkurat den 'ladingen' jeg trengte. Nå rett på jobb igjen. |
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Gruffetråd #18Samme her løve70. Jeg har tatt en egenmelding i dag, føler med totalt crap.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd #18Jeg har ikke vært syk, bare litt forkjøla i starten, men starten av påska gikk det med et par dager på sykehuset med minstemor, hele påska har hun gått på krykker, mellomste forstua ankelen i helga og går også med krykker sånn inntil videre, men hun skal trolig klare seg uten snart mens yngste skal fortsette til vi skal på sykehuset igjen neste uke (men da med timeavtale, ikke øyeblikkelig hjelp, så da slipper vi trolig bruke 3-4-5 timer der.)
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #18Person i familien som gang på gang valser over og sårer andre med at "det var gjort i beste mening" og "det var jo ikke vondt ment". Uten å noensinne gjøre tegn til å lytte, og ta inn over seg hva andre faktisk har behov for og ønske om. Eller ta andres følelser på alvor. Som ikke evner å se seg selv i omgivelsene og hvilken påvirkning hen har på andre. Som kun ser seg selv og sine egne behov, og ikke forstår at verden kan se annerledes ut gjennom andres øyne. Jeg blir så lei.
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #18Jeg er drittlei folk som ikke funker. Kan ikke voksne folk skjerpe seg?
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #18Vi skal få nytt saksbehandlingssystem. Det er utviklet et "spill" for å lære dette. Nå har jeg spilt meg gjennom hele spillet, og fått nok poeng til å bli "sertifisert bruker". Men jeg føler at vi også kommer til å fortsatt ha et arkivsystem som er totalt gresk og hvor jeg må spørre arkivgjengen om hjelp hver eneste gang jeg skal gjøre noe der.
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #18Vi har også lært vårt nye saksbehandlings- og arkivsystem via "spill". Den "utdanningen" ga meg ikke så mye i forhold til min bruk, men greit nok. Noe er enklere og noe er mer tungvindt enn det gamle systemet, blant annet kan jeg ikke endre tittel på saker som jeg selv oppretter (!), så jeg må plage arkivfolka med det, og kan heller ikke slette (egne) journalposter. Og en del annet smårusk. Heldigvis har vi også sørvisinnstilte arkivfolk.
|
|
#18 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Gruffetråd #18Sommertid
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråd #18
You and me, sistah!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #18
Det nærmer seg vel snart 20 år siden du og jeg ble enige om at vi hatet sommertid. På et annet forum, men allikevel.
|
![]() |
|
|