Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-22, 23:30   #241
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden 13

God bedring til alle syke!

Gammel 25-12-22, 01:04   #242
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er du sur fordi en kristen privatskole, for voksne, har julegudstjeneste? Det synes jeg er veldig spesielt. Ville blitt mer overrasket over det motsatte.

Nei, at de må vente utenfor dersom de ikke ønsker å delta. For å unngå fravær. Og jeg er ikke sur. Jeg gruffer i gruffetråden. Det snødde ganske heftig på torsdag, men bevares sønnen min har varm jakke, og valgte jo heller å sitte inne enn å stå på parkeringsplassen.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 25-12-22, 07:59   #243
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fravær for voksne føres jo ikke på vitnemål. Om de går under paragraf fire.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 25-12-22, 09:56   #244
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor må kirkeklokkene ringe en føkkings TIME klokka SEKS første juledag?

Gammel 25-12-22, 10:08   #245
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Oi, god bedring til Chablis (som jeg håper er ferdig på legevakten nå), og sønnen til Nera.
Her er lillesøster syk, hoster,, hoster og hoster =forkjøla. Negativ covid-19 test.

Etter 3 t og 20 min fikk jeg dra hjem, tok litt tid ja.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-12-22, 10:10   #246
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er barn nummer to nede for telling nå. Vond hoste, feber og generelt redusert. Jeg hoster selv, også, og det stikker i lungene, og har feber på rundt 38, men på en eller annen merkelig måte er jeg greit nok oppegående.

Gammel 25-12-22, 12:11   #247
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God til alle syke.

Gammel 25-12-22, 12:30   #248
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Feber og snørr som renner hele møkka tiden.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-12-22, 20:36   #249
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fravær for voksne føres jo ikke på vitnemål. Om de går under paragraf fire.

Påbygg gjør vel det. Førstegangsvitnemål. Aner ikke hva paragraf fire er ... Dette er ikke VO.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 25-12-22, 20:54   #250
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Påbygg gjør vel det. Førstegangsvitnemål. Aner ikke hva paragraf fire er ... Dette er ikke VO.

Paragraf 4 er den som regulerer voksnes rett til opplæring. Men går de påbygg under ordinær ungdomsrett er de ikke under den.

Input er ikke aktiv  
Gammel 26-12-22, 07:39   #251
Input

Input sin avatar

Standard

Jeg er så lei av sykdom. Har vært mer syk enn frisk siden begynnelsen av november og nå har jeg hatt to dager med høy feber igjen. Og masse hoste. Så hele jula har jeg vært dopa på hostesaft. I går hadde jeg frostrier og 12-åringen ble kjemperedd. Det er så kjipt, vi hadde fortjent en fin juleferie sammen!

Input er ikke aktiv  
Gammel 26-12-22, 17:31   #252
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Å, men kjære deg Input. Dere har virkelig ikke fortjent en ny møkkajul. Jeg håper du snart blir bedre.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-12-22, 17:55   #253
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Været som har laget såpeglatte veier. Jeg hadde gledet meg til å ha langbord og skikkelig SELSKAP, men så var det for glatt til å kjøre hit. Virkelig for glatt også. (Sønnen min smatt av gårde uten å si fra at han var våken, eller at han gikk, og han kom seg ikke opp veien her med bilen - a ka skøytebane - så han bare «smatt ut snarveien, jeg». Altså, han kjørte på en STI mellom noen hus her, nedpå en annen vei. Og nå har han parkert bilen oppe ved hovedveien og «hadde det kjempegøy med å skli ned på skoa hele veien ned til huset!!»
Så helt riktig beslutning av gjestene å ikke komme. Ikke like imponert over vurderingsevnen til ungdommen. Altså, at de gir sånne unggutter tilgang til skarp ammo og eksplosiver?! )

Nå har vi en halv kalkun til overs.

Gammel 26-12-22, 19:56   #254
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle vært i middagsselskap og spist kalkun, men måtte bli hjemme på grunn av føret. Nå har jeg en hel karamellpudding som skulle vært dessert etter kalkunen...

Gammel 26-12-22, 21:01   #255
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle hatt fri til torsdag, men ble bedt om å komme på jobb i morgen. Samvittigheten tilsa at jeg sa ja, men jeg har ikke lyst kjenner jeg.

Gammel 26-12-22, 21:21   #256
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Store barn med egne førerkort og kjøretøy. Tre av fire har vært på farten i dag i begredelig føre. Til mors store bekymring. Alle vel hjemme nå.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 26-12-22, 21:53   #257
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om det egentlig er gruff, men definitivt deppemateriale. Ingen i familien min har husket min sønns dødsdag. Kjæresten er jo her, men ellers er det ensomt.

Gammel 26-12-22, 22:04   #258
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Blondie

Gammel 26-12-22, 22:05   #259
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Blondie

Gammel 26-12-22, 22:11   #260
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Åååh, kondolerer Blondie.

Vil du fortelle om ham?

Timar er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.