Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 10:24   #241
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Hjemme med sykt barn. Brune sokker, brun bomullsbukse, brun singlet med blondekant nede, brun bomullsgenser over, brunt skjerf. Lekkert dekorert med snørrflekker all over.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:57   #242
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Idag er min faste fridag, skal ut å kjøpe ulltøy og vintersko til barna.
Har trang, smal mørk olabukse fra Vero Moda, svart pologenser, brune støvletter med buksa inni, svart halvlang kåpe og brun stor veske. Mellomstore øreringer i sølv.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:20   #243
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Lys dongeribukse,høyhalset brun genser og merrellboots med ullfor.Tykk hellyhansen fleece Jeg fryyyser likevel.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:21   #244
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorte smale jeans, rød tynn genser, koksgrå omslagsgenser utenpå og koksgrå høye støvletter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:24   #245
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ullundertøy, dongeribukse, fleecejakke.. har vært ute og gått tur i 12 minus

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:32   #246
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobber hjemmefra i dag så jeg har ikke kommet lenger enn til en gammel, rød HM kosebukse/treningsbukse, sort, lang topp og en sort ulljakke oppå. Usminket og fæl....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:59   #247
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jobber hjemmefra i dag og har i tillegg et sykt barn med feber her.

Skal overta hus i dag, så jeg har kledd i meg i noe annnet enn joggetøy

Har på en smal Sass & Bide bukse, min nye Odd Molly jakkeog Odd Molly singlet under
Når jeg skal ut etterpå skal jeg ha på min sorte Armani dunkåpe og de nye brune høye bootsene mine med buksen inni

Gammel 01-11-06, 15:10   #248
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg hjemme, innesnødd, og har derfor ikke pyntet meg ...
Har på meg en NY og fin sort "slomsebukse", sorte ullsokker, sort singlet og grå ullgenser med v-hals.
Da jeg var ute og hentet ved hadde jeg i tillegg mannens fleecejakke (vil jo ikke ha flis og "vedrusk" på mine klær) og hvite gummistøvler.

Gammel 01-11-06, 15:22   #249
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag har jeg mørk blå dongeribukse fra Vero Moda, sort lang strikkagenser med grønne ganske brede striper fra H&M. Sorte Adidas Superstar når jeg er ute. De er så utrolig gode å gå i.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 18:45   #250
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brunsvart, knelangt, litt utsvinget tweed-skjørt. Hvit, litt kittelaktig (gravide-)skjorte. Svart jakke. Brunt og beige skjerf. Mellombrune støvletter med spiss-spisse tåtupper og bittesmå snellehæler.

Jeg er hos klient i en annen by, og mens jeg inntil forrige uke kledde bort graviditeten sånn at ingen har visst det, var jeg i dag plutselig VELDIG tydelig gravid. Morsomt å se ansiktene!

Gammel 01-11-06, 20:02   #251
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

svart smal bukse, svarte støvleter utenpå (da jeg var på jobb) og rosa/lilla langhalset Mango genser

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 23:30   #252
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sort høyhalset topp under beige, knelang omslagsjakke og smale jeans. Høye, sorte piratstøvletter og rød kåpe til utebruk

Gammel 02-11-06, 07:42   #253
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

ARBEIDSTØY ...

Reiser rett ut til Maxbo etter at guttene har kommet seg i barnehage og på skolen.
Skal kjøp masse maling og så er det opp i nyhuset for å male male og male ...

Gammel 02-11-06, 09:14   #254
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sort trang genser med rød t-skjorte utenpå, sort skjørt, rød strømpebukse, sorte støvletter, rød knelang kåpe.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:17   #255
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blå jeans med brune støvletter utenpå. kremhvit singlet under lilla omslagsgenser. Ute har jeg brun jakke med belte i livet, røde vanter og rødt skjerf.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:19   #256
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

jeans .. DM bootsene , svart høyhalset genser, perleøredobber

Gammel 06-11-06, 13:20   #257
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Måtte inn å finne inspirasjon. Skal på jobbintervju.......

Gammel 06-11-06, 14:16   #258
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den lyseblå Odd Molly-jakken (også kalt FP-uniformen) og lyst utskrådd dongeriskjørt som slutter rett over knærne. Jeg har brunt Pilgrimsmykke (stort hjerte), og ville gjerne hatt brune strømpebukser og støvletter. Det mangler i garderoben min nå dessverre, derfor har jeg svarte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 14:20   #259
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

smal blå jeans, svarte støvletter,
svart skjorte med svart lammull v-genser over,
perleøredobber,
håret rett ned

Gammel 06-11-06, 14:26   #260
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dongeribukse og en hvit genser jeg har strikket.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.