|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#242 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Idag er min faste fridag, skal ut å kjøpe ulltøy og vintersko til barna.
![]() |
#243 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Lys dongeribukse,høyhalset brun genser og merrellboots med ullfor.Tykk hellyhansen fleece Jeg fryyyser likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Sorte smale jeans, rød tynn genser, koksgrå omslagsgenser utenpå og koksgrå høye støvletter.
![]() |
#246 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jobber hjemmefra i dag så jeg har ikke kommet lenger enn til en gammel, rød HM kosebukse/treningsbukse, sort, lang topp og en sort ulljakke oppå. Usminket og fæl.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jobber hjemmefra i dag og har i tillegg et sykt barn med feber her.
![]() |
#248 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag er jeg hjemme, innesnødd, og har derfor ikke pyntet meg ...
![]() |
#249 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg mørk blå dongeribukse fra Vero Moda, sort lang strikkagenser med grønne ganske brede striper fra H&M. Sorte Adidas Superstar når jeg er ute. De er så utrolig gode å gå i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Brunsvart, knelangt, litt utsvinget tweed-skjørt. Hvit, litt kittelaktig (gravide-)skjorte. Svart jakke. Brunt og beige skjerf. Mellombrune støvletter med spiss-spisse tåtupper og bittesmå snellehæler.
![]() |
#252 |
Naiv og Super
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Sort høyhalset topp under beige, knelang omslagsjakke og smale jeans. Høye, sorte piratstøvletter og rød kåpe til utebruk
![]() |
#253 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!ARBEIDSTØY ...
![]() |
#255 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Blå jeans med brune støvletter utenpå. kremhvit singlet under lilla omslagsgenser. Ute har jeg brun jakke med belte i livet, røde vanter og rødt skjerf.
![]() |
#257 |
Naiv og Super
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Måtte inn å finne inspirasjon. Skal på jobbintervju.......
![]() |
#258 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg har den lyseblå Odd Molly-jakken (også kalt FP-uniformen) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|