|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4
Så utrolig trist!
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråden #4Hvordan i all verden går det an å ha en så kynisk holdning til mennesker?
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Såpekassetråden #4Er det mulig?
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Såpekassetråden #4ELEKTRIKERE. Jeg hadde bestilt elektriker som kunne montere stikkontakt ute. Han måtte kjøre avgårde for å HENTE EN UTESTIKKONTAKT. Altså. Djeez. Det må da gå an å planlegge bare bittelitt. |
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Da hadde jeg neimen ikke betalt for kjøring to ganger, når han ikke tok med det han skulle ha med første gangen.
|
|
#11 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Hå nei! Ei krone her og ei krone der, så bare følg med på regningen når den kommer. "Kjøre og hente materiell". "Legge materiell tilbake etter oppdrag" "Tidsbruk på lageret når montør leter materiell". "Kjøregodtgjørelse" For meg, som jobber i en helt annen bransje, virker det helt tullete at håndverkere ikke har med seg verktøy og saker og ting de åpenbart skal bruke.
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Såpekassetråden #4Kan noen gi meg litt kred, plis?
|
|
|
#13 |
|
Rockesøster
|
Vel, jeg må ærlig innrømme at å ikke påtale slik oppførsel ved matbordet av en halvvoksen unge kanskje ikke er noe jeg ville kreditert.
I'm happy, hope you're happy too Sist redigert av Nextlife : 11-11-22 kl 15:01. |
|
|
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Burde ja, men hvis man har påtalt oppførselen de første 4723 gangene det skjedde, og det aldri har nyttet så langt, så synes jeg absolutt det kan være på sin plass å overse det den 4724. gangen, heller fokusere på koselige samtaler med resten av gjengen rundt bordet og gi null oppmerksomhet til sutreren, holde ut og heller klage på forum ja. Men lett er det ikke, så absolutt kred fra meg!
|
|
#16 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Såpekassetråden #4Det er da jeg sier: " om du ikke er fornøyd med maten jeg lager fpr du gjøre det sjæl". Og du må finne på middag som ikke er taco, pasta, pizza. Og blitt sur mamma.
|
|
#17 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Såpekassetråden #4Du er kjempeflink Tjorven. Jeg hadde ikke klart det. Da en av våre var på sitt værste, akkurat sånn du beskriver det, takka jeg ja til så mange verv at jeg knapt nok var hjemme. Neida, det var en overdrivelse, men bytterett lurte jeg på. Litt iaffall. |
|
|
|
|
#18 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4Kred i massevis Tjorven, jeg hadde surna. (Det skjer her og altså, både klaging og surning. |
|
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Såpekassetråden #4Jeg surner relativt ofte hvis hun setter i gang med klaginga. Men da blir det ingen trivelig samtale under middagen. Denne gangen klarte jeg å bite det i meg, men jeg følte veldig for at noen skulle se "jobben" jeg gjorde. Så tusen takk!"
|
![]() |
|
|