|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: HønerNå har jeg bygget ferdig den nye hønsegården. Sist redigert av Pelen : 13-06-16 kl 21:23. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HønerSå flott hus og utegård, der får de det fint! Jeg hadde også vært stolt hvis jeg hadde bygget dette sjøl! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: HønerJeg har nå 5 høner, 1 hane og 10 kyllinger (3 haner og 7 høner) som ble født i midten av april. De går aldri løse dessverre. Det er litt for mange løshunder i området, typiske fuglehunder. Utegården er åpen hele dagen til jeg legger meg. Sist redigert av Pelen : 14-06-16 kl 14:33. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: HønerJeg skal forresten hente noen kyllinger til helgen. Sjokoladefargede (nydelig farge!) dvergorpinton samt kanskje noen mille fleur. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: HønerFørste egget! Ikke store egget, 23 g, men kommer fra Chabos som legger små egg, men som regel over 30 g. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: HønerHvordan går det med dere og hønene? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: HønerSå fine de er! Kan godt forstå at du vil ha flere.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Høner
Jeg har dem der året rundt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: HønerLogisk reglement det der, som man sikkert ikke har vondt av å følge selv om det muligens er mindre regulert helt her ute. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Det er veldig hyggelig! En hel del jobb før man får huset opp og gå som det skal, men nå er det bare kos. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
finner ut av mye
|
Det vil jeg tro. Jeg som spiser så mye egg burde definitivt hatt egne høner.
|
|
|
#18 |
|
finner ut av mye
|
Så koselig.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det syns jeg. Men hvis det er såpass nyetablert at hønene fortsatt er kyllinger så tar det noen måneder før det blir egg da. |
|
|
|
![]() |
|
|