|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Converse til bunaden? | |||
Ja, hvorfor ikke? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 16,15% |
Nei, er du gal? Bunadspolitiet tar deg. |
142 | 73,96% |
Whatever |
15 | 7,81% |
Jeg klarte ikke endre til tre valg på mobilen. Jeje. |
4 | 2,08% |
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Converse og bunad. Ja? Nei?
Ja, det går jo ikke! Jeg har lagt sokker tilbake i skuffen etter at Høvdingen har funnet dem frem, siden det var feil dag. Jeg har prøvd å lære meg fargekoden på dem også, siden de alltid er brettet sammen over bokstaene, men det eneste jeg har lært meg er at søndag er lyseblå. Det har jeg nemlig fnist av og undret meg over produsentens tankerekke bak de ulike fargene. "Kan søndag være rød? Oransj? Nei, vi tar en nøytral lyseblå. Det støter ingen.
![]() |
#242 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Converse og bunad. Ja? Nei?Vi har to sett, og de er fargekodet forskjellig.
![]() |
#244 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Converse og bunad. Ja? Nei?Jeg lager den bretter øverst litt lang, slik at jeg kan brette øverste del av sokken en gang til. :Pedagog:
![]() |
#246 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der var ikke særlig pedagogisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Converse og bunad. Ja? Nei?Hah, det skal jaggu jeg begynne med. Minsten leter etter riktige sokker til tider.
![]() |
![]() |
#257 |
Borte
|
![]() Sv: Converse og bunad. Ja? Nei?Ukedager på sokkene? Jeg har bare sett det på trusler. Verden ass.
![]() |
#259 |
Borte
|
![]() Sv: Converse og bunad. Ja? Nei?Mandager er truende av natur.
![]() |
#260 |
Glamorøs
|
Jævla mandag
![]() |
|
|