Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan man oppfatter folk på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 22:15   #241
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Scarlett: F****a feis i ein vareheis!

14 mann fikk bakoversveis.

Fitta feis brukte jeg en del før, i stedet for faen o.l.

Gammel 09-10-06, 22:17   #242
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

14 mann fikk bakoversveis.

Den var ny!
Majsa - du er min helt i dag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:20   #243
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Den var ny!
Majsa - du er min helt i dag.

Åh, nå ble jeg veldig smigret.

Gammel 09-10-06, 22:21   #244
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slingrefitte er et annet alternativ.

Og Kasia; jeg kjenner en som kaller kona si kjerringhelvete. Og det med kjærlighet.

Gammel 09-10-06, 22:27   #245
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil bare slenge meg på bølgen her og ta avstand fra å bruke skjellsord mot andre brukere. Både når Skremmern gjør det først og når Elin gjør det for å la henne smake egen medisin.

Det er langt over grensen for hvilken tone jeg vil ha her inne, og hvis det er sånn at det er oss brukerne som til enhver tid skal sette standarden for hva vi syns er akseptabelt så vil jeg si fra høyt og tydelig at jeg vil at standarden skal være høyere enn som så.

Det er heller ikke videre sympatisk å være sur og grinete og tverr mot alle andre, og så frese som en hoggorm dersom noen gud forby skulle være like skarp tilbake.

Gammel 09-10-06, 22:33   #246
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polyanna, sjekk PM

Gammel 09-10-06, 22:34   #247
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

"Rabagast" er et ord jeg ikke har hørt siden farfar døde.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:35   #248
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaller Storebror en "rabagast" støtt og stadig, jeg...

Gammel 09-10-06, 22:39   #249
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blitt kalt rasist en gang. Tror for tiden at det kraftigste uttrykket jeg bruker for tiden er dust eller idiot.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:54   #250
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner flere som når de ser en stygg jente sier:
"For en lekekr bisk", for deretter å bjeffe.

Når jeg tenker meg om så bruker jeg faktisk ikke så mange stygge ord, men "kvikklunsj" er ikke brukt i positv mening om en annen persons IQ.
Kjøtthue blir brukt i tide og uteide.

Men jeg kan derimot mange, man har etter lang trening klart å luke de vekk.
(ungene trenger ikke lære mange "pene" ord av mamma' sin)

Gammel 09-10-06, 22:55   #251
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Polyanna, sjekk PM

Er det snikende støttekampanje for Skremmern i de bakre korridorer/PM…?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:56   #252
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Når jeg tenker meg om så bruker jeg faktisk ikke så mange stygge ord, men "kvikklunsj" er ikke brukt i positv mening om en annen persons IQ.
Kjøtthue blir brukt i tide og uteide.

Men jeg kan derimot mange, man har etter lang trening klart å luke de vekk.
(ungene trenger ikke lære mange "pene" ord av mamma' sin)

Eller; Hu der er ikke akkurat no fruktfat!

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 09-10-06, 22:59   #253
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ja, det er liksom veldig Polyanna (bill.mrk. Skikkelig) å drive med sånt...

Jeg synes Skremern er morsom, jeg. Litt slem noen ganger, av og til over kanten, men stort sett veldig vittig. Men jeg leser meldingene med morsomt tonefall.

Gammel 09-10-06, 23:05   #254
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, det er liksom veldig Polyanna (bill.mrk. Skikkelig) å drive med sånt...

Jeg synes Skremern er morsom, jeg. Litt slem noen ganger, av og til over kanten, men stort sett veldig vittig. Men jeg leser meldingene med morsomt tonefall.

Tenkte det var mer din stil da, og at du skulle overtale Polyanna til å komme på laget Neida, eller joda, det var akkurat en slik konspiratorisk tanke jeg hadde. But correct me if i'm wrong.
Jeg klarer desverre ikke, i likhet med Elin, å lese innleggene med humoristisk tone. I 99% av innleggene, men det har hendt at jeg faktisk har humret. Mulig det kommer med trening.
Og nå fikk jeg sjansen til å påpeke en skrivefeil…hihihi, Skremern!

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 09-10-06, 23:06   #255
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

:shock:

Kjenner du folk som GJØR det??

Gammel 09-10-06, 23:29   #256
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

jeg kjenner en som kaller kona si kjerringhelvete. Og det med kjærlighet.

Åhhh...sukk for en romantisk mann

Gammel 09-10-06, 23:31   #257
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg signerer Polyanna helhjertet og oppfordrer til at videre utskjelling, oppklaringer og unnskyldninger tas på PM blant dem det gjelder.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:34   #258
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Test oss! Test oss!
Hvor er du i fra forresten?

Du kan godt gjette hvor jeg kommer i fra, og oversette disse orda.

Hæffer
Gæranes lett
Hæssen
Hærte
Skær
Gær kute
klaka kaku
Tæppate dæra
Smær

Gammel 09-10-06, 23:37   #259
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg håper dette var en spøk?

Gammel 09-10-06, 23:38   #260
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg håper dette var en spøk?

Eg håpar det ikkje var ein spøk, det vert meir morosamt på den måten

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, krangling, språk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.