|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Det er så pinlig at en nesten ikke kan tro det en leser. |
|
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Tissetrengt, var det ja. |
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)"Hvorfor mente du at det var i din rett å sende e-post til din tidligere utenomekteskapelige kjærestes venninne om hvor svak hun er og hvorfor hun trengte en mann som deg?" |
|
|
|
|
#13 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Hakket før martyrstatus...
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Mannen er latterlig. Men la han for all del fortsette å skyte seg selv i begge føttene.
|
|
|
#17 |
|
koko
|
Det opplevde jeg også en dag. Kort referert sa jeg "men hun er et BARN, og barn er ikke skyldige i slike saker. Hvor mange 13-åringer kjenner vel ikke du, eller har du kjent. Tenk på xxx for eksempel, tenk om det var henne." Omtrent slik, og så ble det mumlet et "øh, uhm, jeg leser ikke så mye om den saken, blabla"-svadasvar tilbake.
|
|
#18 |
|
Tøff
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg har ett standardsvar til alle som kommenterer jenta på en ufordelaktig måte; om hun lå spiller naken med baken i været og mjauet hadde det ikke gjort Øygard mindre skyldig. Saken dreier seg om hva _han_ har gjort. |
|
|
![]() |
|
|