|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Jeg er ikke ukjent med Herre min hatt-uttrykket, kan godt si det i samme situasjon jeg ville sagt Herre gud! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Jeg synes det er litt kult at "hav og himmel" liksom betyr noe helt annet enn "himmel og hav"
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ja, jeg så det, ETTER at jeg skrev dette. Kors på halsen.
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Eller hvermann og gud. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Skrev du det etterpå, altså? Enig, dette var skummelt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Vi har en 4,5 åring til sommeren, og for oss er det uaktuelt å IKKE ha med paraplytrille i ferien
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Vi brukte også trille på ferie til 4-5 års alder. Veldig deilig for en sliten liten kropp å kunne slappe av litt når vi gikk langt. Dessuten veldig greit å henge strandbag osv på. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Nei. Jeg har av og til trukket dem på akebrett, eller hatt dem bakpå sykkelen min. Eller tatt bussen ett stopp.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
De går jo litt fortere etterhvert. Og så er det stor lykke den dagen de begynner å gå selv uten hjelp. Nå skal det sies at det er ca 4 km kortere til skolen enn til barnehagen også, det hjelper også når man skal fraktes på egne bein. Men jeg skal innrømme at vi akkurat det første halve året de gikk på skolen ble endel kjøring på tidsklemmegrunnlag.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?Hattifnatten: Nei, vi brukte selvfølgelig ikke vogn som barnehagetransport fram til skolestart. Det hendte ofte da han var tre, og enkelte ganger da han var fire eller nærmet seg det, men det var jo fortsatt minst et par år før han begynte på skolen. |
|
|
|
![]() |
|
|