|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaOg der kom jeg på at jeg har vært på posten og hentet min, men det skjedde så mye da jeg kom hjem, at parkasen fremdeles ligger i esken sin - i bilen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: North Face Arctic ParkaDa har jeg pakket ut og prøvd parkasen. Noe sååååå deilig! Sist redigert av Liljekonvall : 05-11-11 kl 23:05. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaLiljekonvall: Hvilken størrelse kjøpte du? Jeg har akkurat samme mål som deg og har den i M, men lurer på om den er litt stor? Har enda 5 kg igjen til før-gravid-vekt og store ammepupper, men lurer på om jeg kunne hatt den i S... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: North Face Arctic Parka
M. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaJeg likte min kjempegodt! Den kunne ikke ha vært kortere i ermene, men den kunne heller ikke ha vært større over resten av kroppen.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: North Face Arctic ParkaDen brunfargen var virkelig nydelig, altså! Og snittet enda finere enn jeg hadde trodd.
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic Parka
Jepp, og den har mamma fått tak i til meg.
|
|
|
#14 |
|
Stiv
|
Sv: North Face Arctic ParkaG-sport i Åsaneparken har opphørssalg, og de har fortsatt (ihvertfall pr lørdag ca midt på dagen) flere svarte parkaser igjen til halv pris.
|
|
|
|
#15 |
|
Klar
|
Sv: North Face Arctic ParkaOg NÅ har jeg funnet ut at dette er jakka jeg skal ha! Selvfølgelig rett etter at XXL har hatt salg på den og alle varehus er tomme for jakka.. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaKjære alle sammen! Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden (god underholdning, hihi!!), og er fortsatt usikker. Til ekspertisen: Jeg er kort i overkroppen, 165 cm på sokkelesten, og str L/XL. Jeg måler ca 116 cm rundt hoftene, som er mitt problemområde |
|
|
|
|
|
#17 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaJeg har kjøpt den brune i S og solgt min sorte i M |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: North Face Arctic ParkaJeg tror jeg ville gått for L? Nå er jeg en liten str. og kan ikke sammenlignes, men jeg er en s (/xs), og s var rett og slett alt for stor rundt hofteene mine.
|
|
|
#19 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: North Face Arctic ParkaNå har jeg fått prøvd min noen få ganger, og den er virkelig så deilig som alle har fortalt. Men utrolig varm, så å kjøre bil med den, selv et kort stykke, ble en varm opplevelse. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: North Face Arctic ParkaNå er jakken på salg på XXL igjen. 1999 kr |
|