Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 21:18   #241
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Ja, og gresselig dyre.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:22   #242
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Tenkte meg det ja....har akkurat svidd av en formue på nye Primeboots så jeg må ligge lavt i terrenget. Men det er dog vår/sommersko og det må man jo plutselig ha!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:22   #243
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 27-01-11, 21:31   #244
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Åh;host; shiver dress...står på ønskelisten min også! Men jeg tror det ville bli en kjole som blir hengende i skapet mitt når jeg tenker meg om. Den er utrolig fin,men blir litt for fin på jobben min kanskje,hm...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:34   #245
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

De ønsker jeg meg også, Teflona, bare i rødt.

Gammel 01-02-11, 18:43   #246
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne kunne jeg tenke meg! Håper at fargen er like fin som på Petunica-kjolen

Gammel 01-02-11, 20:34   #247
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Denne kunne jeg tenke meg! Håper at fargen er like fin som på Petunica-kjolen

Oj! Hvor fant du den?

Gammel 01-02-11, 20:37   #248
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte den grønne Fransa-kjolen jeg hadde så lyst på. Hadde egentlig bestemt meg for at grønt ikke var meg, men så hadde jeg med to venninner. Den er utrolig lekker, finner ikke bilde av den på nett.

Gammel 01-02-11, 20:39   #249
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg kjøpte den grønne Fransa-kjolen jeg hadde så lyst på. Hadde egentlig bestemt meg for at grønt ikke var meg, men så hadde jeg med to venninner. Den er utrolig lekker, finner ikke bilde av den på nett.

Å, hvordan ser den ut? Er det bomullsstrikk?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:25   #250
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Katta - jeg fant Chill-tunikaen på nettsidene til Chill Norway. Det er lagt ut flere nyheter der - mange fristelser

Gammel 01-02-11, 22:27   #251
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, hvordan ser den ut? Er det bomullsstrikk?

Nei, den er litt cordfløyel-aktig. Jeg kan ta bilde, lille øyeblikk..

Gammel 01-02-11, 22:42   #252
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Dette bildet yter egentlig ikke den fantastiske fasongen rettferdighet, men jeg orket ikke ta den på.

Gammel 01-02-11, 22:44   #253
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så veldig fin ut! Jeg liker Fransa.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:47   #254
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den så veldig fin ut! Jeg liker Fransa.

Jeg liker også Fransa-klærne og må nok ut på kjolejakt

Gammel 01-02-11, 22:54   #255
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Det beste er jo at den kostet 499,-.

Gammel 01-02-11, 23:07   #256
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Katta - jeg fant Chill-tunikaen på nettsidene til Chill Norway. Det er lagt ut flere nyheter der - mange fristelser

Shit. Og jeg som trodde at det var det. Jaja. Denne roper i hvertfall høyt:

Og denne.

Og denne.

Gammel 01-02-11, 23:11   #257
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, Fryd. Jeg har en cordkjole fra Fransa som jeg liker godt også.

Mer fra CN?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:57   #258
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Shit. Og jeg som trodde at det var det. Jaja. Denne roper i hvertfall høyt:

Og denne.

Og denne.

Akkurat dette har jeg også lyst på men kan bare ikke så blir nok ingen av delene men superfine ting.

Gammel 02-02-11, 03:08   #259
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dere ikke finne litt klær som er til salgs i USA.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 08:53   #260
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Næh, det er jo din jobb!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.