Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 16:22   #241
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Re: Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Hvor mye koster egentlig pudderfoundationen fra ID? Og kost? (I butikk.)
Vurderer å prøve dette.

Foundationen koster rett under 400 kr, kosten husker jeg ikke prisen på (litt over 200 tror jeg).

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 17:22   #242
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Foundationen koster rett under 400 kr, kosten husker jeg ikke prisen på (litt over 200 tror jeg).

Må man ha den forresten, den kosten altså? Eller er det greit med en annen? Spesiell type?

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 17:38   #243
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Må man ha den forresten, den kosten altså? Eller er det greit med en annen? Spesiell type?

Den er veldig god, så jeg vil absolutt anbefale den. Har prøvd med en annen kost, men den klarte ikke å dekke like bra (finnes sikkert gode alternativer, men vet ikke om noen).

Hårene på kosten er veldig tett, og den dekker dermed godt. Tror pulveret vil drysse mye mer på syntetiske koster.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:20   #244
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

hvordan ser kosten ut?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:52   #245
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

hvordan ser kosten ut?

Her er bilde av kosten:

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 20:00   #246
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Her er bilde av kosten:

Tusen takk. Jeg har en fra makeup store de anbefalte til deres mineralfoundation. Bare med langt skaft. Har også bestilt en som er flatere på toppen fra strawberrynet. Spennende om det er noe forskjell

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 21:54   #247
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Tusen takk. Jeg har en fra makeup store de anbefalte til deres mineralfoundation. Bare med langt skaft. Har også bestilt en som er flatere på toppen fra strawberrynet. Spennende om det er noe forskjell

Har den med både langt og kort skaft. Jeg synes at den med det korte skaftet har MYE bedre dekkevne. Den med det lange skaftet har lett til medium dekkevne, det sa de hos den hudpleieren jeg bruker å gå til. Den med det lange skaftet bruker jeg til Warmth ( heter det det?) og anna rouge. Så jeg har begge to i bruk

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:31   #248
Maud
Påskehore
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 24
Maud har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Den er veldig god, så jeg vil absolutt anbefale den. Har prøvd med en annen kost, men den klarte ikke å dekke like bra (finnes sikkert gode alternativer, men vet ikke om noen).

Jeg har hørt via andre at det er gjort tester, og at ArtDeco sine koster var like bra som I.D sine. Har ikke prøvd det ut selv, eller sett denne testen med egne øyne, så jeg vet ikke om det stemmer.

Maud er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:53   #249
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Anbefaler originalkostene! De er knallgode, og spesielt den store med kort skaft.

Vask de med shampoo en gang i blant og la de tørke liggende (så ikke vannet renner ned i limet) så blir de gode som nye!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 08:24   #250
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har også blitt overbevist

Jeg ser at det er flere som har kjøpt produktet via ebay til en mye billigere penge, men hvordan vet dere at produktet ikke er fake?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 08:36   #251
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Jeg har også blitt overbevist

Jeg ser at det er flere som har kjøpt produktet via ebay til en mye billigere penge, men hvordan vet dere at produktet ikke er fake?

Jeg kjøper fra Limebeauty på ebay. Hun er suveren, og produktene er ekte. Jeg betaler i underkant av 140 kr for en foundation. Søk på Mineral Foundation, så kommer det opp.
Jeg bruker dessuten den kosten som følger med True Minerals-foudationen fra Lorea`l. Det går kjempefint.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 09:45   #252
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kjøper fra Limebeauty på ebay. Hun er suveren, og produktene er ekte. Jeg betaler i underkant av 140 kr for en foundation. Søk på Mineral Foundation, så kommer det opp.
Jeg bruker dessuten den kosten som følger med True Minerals-foudationen fra Lorea`l. Det går kjempefint.

Jeg har både kikket på Limebeauty, MidwestSales og Beauty-USA1 og noen fler. Det virker som det er ekte produkter. Men jeg blir jo litt skeptisk siden det er så billig. Hvor får de produktene fra? Selges de virkelig så billig i USA?

Ser for eksempel at Bare Escentuals Flawless Application Face Brush selges for bare $13.95 inkl. porto til Norge hos beautyandbaskets.

Jeg er redd for å bruke dårlige fake produkter på huden. Jeg vet ikke om jeg kan skille fake fra ekte jeg.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 09:47   #253
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Vel, det er uansett så billig at jeg tror jeg tar sjansen.

Jeg merker vel om det er fake når jeg prøver produktene skulle jeg tro

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 09:53   #254
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har ikke merket noen forskjell på de produktene fra I.D jeg har kjøpt i butikk her kontra de jeg har kjøpt på ebay. Tviler på at det er fake. Dessuten er alt MYE billigere i USA. Norge har skrekkelige priser på det aller meste.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 09:56   #255
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har ikke merket noen forskjell på de produktene fra I.D jeg har kjøpt i butikk her kontra de jeg har kjøpt på ebay. Tviler på at det er fake. Dessuten er alt MYE billigere i USA. Norge har skrekkelige priser på det aller meste.

Har ikke merket noe jeg heller.

Og når enkelte barnevogner koster gjerne under halvparten der borte av hva de gjør her, har jeg ingen problemer med å tro at det faktisk kan være så billig kvalitetssminke også.,

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 08:25   #256
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå er jo også dollaren ekstremt lav, og det vil påvirke veldig. Men pass på mengden. Det er ofte 2 gramspakkene som er billig, og det er 9 gramspakken som selges i Norge. :klok av skade:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:08   #257
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hvis du går på ID minerals sin hjemmeside ser du, at produktene er mye billigere enn i Norge - de sender bare ikke utenfor USA.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:12   #258
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nå er jo også dollaren ekstremt lav, og det vil påvirke veldig. Men pass på mengden. Det er ofte 2 gramspakkene som er billig, og det er 9 gramspakken som selges i Norge. :klok av skade:

Det er derfor lurt å søke på "escentuals 9g". Da får man bare opp de store pakningene. Prisene ligger ikke mye over de på 2gram bestandig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:13   #259
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Har noen av dere forresten sett et godt fargekart for foundationene? Jeg har en brosjyre, men der er det bare bilder av fargene og ikke navn på de ulike.
Jeg har vært hos hudpleier og fått anbefalt fairly light, men tenker at denne kan bli litt lys når jeg får litt mer farge i ansiktet. Vet noen av dere hva den som er litt mørkere heter?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:13   #260
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg lurer på om det er medium tan eller hva den heter.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no