Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 07:26   #241
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

«Folk» blir ikke kastet ut herfra. Vi har gitt én bruker et ultimatum basert på problematisk forumatferd over lang tid. Problemet har aldri vært at vedkommende har tatt opp visse problemstillinger, men måten det er blitt gjort på.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 07:26   #242
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Det er en skikkelig uggen stemning her om dagen,

Er det virkelig det? Litt småkrangling merkes jo i enkelttråder, men ikke så ille at man kan si at den dårlige stemningen rår på hele forumet, vel? Eller er det jeg som er så opptatt med å flåse og lage innlegg om julekalendere og kåring av styggeste bilrumper at jeg rett og slett ikke får med meg vesentligheter?

Tilsynelatende lav kjerringfaktor var en av grunnene til at jeg la min elsk på FP fra første stund, og inntil videre velger jeg å håpe at FP fremdeles er det forumet jeg trodde det var.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 08:55   #243
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg synes ikke det er sånn hinsides uggen stemning akkurat.
Kanskje jeg har blitt avstumpet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 08:57   #244
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har ikke sett hele denne tråden eller den tråden som har blitt slettet, men på generelt grunnlag mener jeg at moderatorene er vanlige brukere og at jeg ikke har noe problem med hvordan de forvalter moderatorrollen kontra brukerrollen. Jeg har vært her siden starten og moderatorer og forumledelse er grunnen til at jeg er her fremdeles.

Uggen stemning tror jeg handler mest om hvordan man ønsker å bruke forumet. Man kan tvære og dvele ved konflikt, eller man kan gå videre og snakke om barn, mat og strikkeoppskrifter.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 08:58   #245
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.658
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg synes det foregår mye her som ikke burde blitt foregått, og som gjør at jeg lurer litt på om vi som er her går på barneskolen eller er voksne.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:02   #246
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg synes du bagatelliserer veldig, Røverdatter og tror egentlig ikke du forstår ankerpunktene til flere. Det er jo en ærlig sak, men da synes jeg du skal holde deg for god til å antyde at andre overdriver.

Jeg personlig synes ikke svarene fra ledelsen de siste ukene har vært spesielt beroligende og tar selvsagt konsekvensen av det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:06   #247
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes du bagatelliserer veldig, Røverdatter og tror egentlig ikke du forstår ankerpunktene til flere. Det er jo en ærlig sak, men da synes jeg du skal holde deg for god til å antyde at andre overdriver.

Jeg personlig synes ikke svarene fra ledelsen de siste ukene har vært spesielt beroligende og tar selvsagt konsekvensen av det.

Jeg ser den jeg også. Kan virke som om jeg fjaset det bort også.
Jeg tror bare at så lenge det er sånn at det blir en del relasjoner på kryss og tvers her, både gjennom at noen er nære venner i virkeligheten - og at man er godt kjent her på forumet, så vil det kunne bli ubehagelig for noen.
Særlig etter bloggverden tok av, og folk blir personlige der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:07   #248
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes du bagatelliserer veldig, Røverdatter og tror egentlig ikke du forstår ankerpunktene til flere. Det er jo en ærlig sak, men da synes jeg du skal holde deg for god til å antyde at andre overdriver.

Jeg personlig synes ikke svarene fra ledelsen de siste ukene har vært spesielt beroligende og tar selvsagt konsekvensen av det.

Jeg har fått med meg det meste som skjedde i forrige runde, og helt uten at jeg ville det så har jeg også forstått de fleste ankepunktene og sammenhengene. Det forandrer ikke min mening om forumdriften.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:14   #249
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg personlig synes ikke svarene fra ledelsen de siste ukene har vært spesielt beroligende og tar selvsagt konsekvensen av det.

Helt enig!

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:16   #250
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Det er helt greit at det ikke forandrer din mening, poenget mitt var at du bagatelliserer det faktum at andre opplever det annerledes.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:17   #251
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes også lufta virker innestengt om dagen. Jeg synes FP nå til dags minner litt om det mange av oss flyktet fra på NM. Tråder som blir slettet og forvirring blant brukere som ikke har fått med seg hva som har skjedd (meg selv inkludert), stygge rødprikker, påstand om at man har blitt truet med å utestenges fra forumet, lekkasjer, rykter og ene med det andre. Hvor mye man vet eller har fanget opp rundt dette avhenger av hvem man kjenner, hvilke blogger man har tilgang til, om man var her før nevnte tråd ble fjernet osv.

Jeg har av det jeg kan se samme oppfatning som him når det gjelder dette med moderatorers rolle og oppgaver på forumet. Moderatorer er vanlige brukere, men med et større ansvar for å følge forumregler og til en viss grad være en rollemodell slik mange i tråden her har beskrevet. Jeg har stor forståelse for Esme sin utblåsning angående modderollen og utfordringer ved den, og mye av dette kan nok ikke vi som aldri har vært moderatorer sette oss inn i.

Jeg har hatt utrolig sans for det jeg oppfatter som det "originale" FP, og jeg har mang en gang skrytt av forumet og måten det drives på. Med det "originale FP" mener jeg f.eks høyde under taket, man låser ikke tråder, man utestenger ikke brukere, selvjustisen skal rå, man er nøye på å følge opp at informasjon ikke flyter mellom blogger og lukkede underfora, at folk som ikke befinner seg i lukkede underfora skal diskuteres og baksnakkes, liten distanse mellom brukere og ledelse osv. Jeg er fortsatt glad i FP, men jeg har en følelse av at forumet flyter litt bort fra det jeg oppfatter som det "originale". At det er munnkurv, lekkasjer, trusler om utestengelse, og egne regler for moderatorer. Jeg håper inderlig at man finner veien tilbake. Jeg tror at det å la modderollen i større grad gå på rundgang - iallefall i større grad enn det som har blitt gjort hittil, kan være et steg i riktig retning. Det vil kanskje gi et større demokratipreg på forumet, og stoppe det gapet jeg opplever har oppstått og eskalert mellom modder og brukere gjennom noen år. Jeg blir litt nervøs for å poste dette, for når jeg har ment noe om moderering og forumdrift tidligere så har jeg blant annet fått høre at jeg tror jeg eier forumet. Men jeg håper innspillet kan bli tatt i mot slik det er ment, tanker fra en aktiv bruker som er glad i FP og håper på fortsatt å være det i fortsettelsen.

Enig med Irma her (selv om jeg ikke var på NM )spesielt i det med å la moderatorrollen gå på omgang. Jeg er også lei av sletting og drama av voksne damer, og kan hermed informere om at jeg ikke kommer til å slette innlegg med mindre moderatorene ber meg om det.
Jeg er også grundig lei av alle spørsmål og hinting om hvem som kan lese hva og hvor, og er ganske sikker på at jeg har sett Skilpadda og HP svare på de samme spørsmålene ang. dette minst fem ganger i løpet av kort tid. Hvis liv og død og nattesøvn avhenger av hva du skriver hvor og hvem som leser hva tror jeg kanskje at jeg ville begynt med meg selv og bli litt mer kritisk til hva jeg skrev på nett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:30   #252
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har ikke lest tråden det refereres til, men for å svare på spørsmålet i tråd-tittelen:
Jeg synes i utgangspunktet at moderatorer er "brukere som alle andre" når det gjelder vanlig deltakelse i forumet. Jeg synes absolutt de skal få lov til å si det de mener og bruke forumet som oss andre.
MEN: All den stund moderatorene kan lese alt som skrives i medlemsområder som ikke er åpne, samt i lukkede blogger, har de tilgang på informasjon de ellers kanskje ikke ville fått. Derfor forventer jeg mer av en moderator når det gjelder å holde tett. Det blir som en tillitsvalgt - informasjon du har fått i egenskap av vervet, skal du selvsagt ikke dele med andre som ikke har samme tilgang på denne informasjonen.
Etter min mening må en moderator derfor være ekstra skjerpet når det gjelder å holde tunga rett i munnen.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:40   #253
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.816
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Her har det tydeligvis skjedd en del som jeg ikke har fått med meg, men jeg har fått meg nok annet grums her inne i det siste.

Ang spørsmålet. Jeg anser modder som brukere på lik linje med andre brukere, men jeg syns de vise litt ekstra hensyn og kanskje tenke en ekstra gang igjennom hva som postes om man er irritert eller oppgiret i en diskusjon.
Generelt; brukere som slenger dritt om andre brukere har jeg lite til overs for. Livet er fort kort til å bruke masse energi og krefter på grums og tull. Jeg oppfordrer alle til å prøve å løse konflikter privat så langt det lar seg gjøre, og før man vurderer å dra ut en offentlig oppvask bør man tenke godt igjennom hva man ønsker å oppnå og hvordan det vil oppfattes. For når man bare sier A, og ikke kan si verken B, C eller D, men kanskje E.. ja, så ender man opp med spekulering, usikkerhet og anklager. Det er det ingen som er tjent med.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:11   #254
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.


Ang spørsmålet. Jeg anser modder som brukere på lik linje med andre brukere, men jeg syns de vise litt ekstra hensyn og kanskje tenke en ekstra gang igjennom hva som postes om man er irritert eller oppgiret i en diskusjon.

Dette gjelder vel ikke bare moderatorer, men er noe vi godt kan tenke gjennom alle sammen før vi poster.

Jeg synes ikke moddene skal ta ekstra hensyn eller på noen måte holde tilbake (innenfor det som er tillatt, off curse), eneste som skiller oss og dem er at de er en del av ledelsen og har mer ansvar ifa moderering, svare på henvendelser, innrapporteringer og den slags. Når det gjelder forumbruk, deltagelse i diskusjoner og generell mingling, er de som deg og meg. Selvjustisen funker bra på FP, synes jeg, og modder kan si fra hvis de reagerer på noe uten å måtte ta på seg hatten, tenker jeg. Jeg er hvert fall aldri i tvil om når de er modder (for da signerer de ganske enkelt med moderatorisk hilsen), og når de bare diskuterer/deltar/mingler på linje med oss andre.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:12   #255
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg personlig synes ikke svarene fra ledelsen de siste ukene har vært spesielt beroligende og tar selvsagt konsekvensen av det.

Du må mer enn gjerne ta kontakt med ledelsen pr. PM dersom det er noe konkret du vil ta opp eller ha svar på, Blondie.

Moderatorisk hilsen Ru

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:14   #256
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ikke helt vant med å ha rollen som plebeier på FP altså, men dere er hjertlig velkomne.

Nei, plebeier er vel ikke det første jeg ville beskrevet deg som. Du kan vel definere det å kunne mange banneord som utvidet språkkompetanse.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:15   #257
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er helt greit at det ikke forandrer din mening, poenget mitt var at du bagatelliserer det faktum at andre opplever det annerledes.

Det må jo være greit at jeg som faktisk ikke syns ting er så biggie også sier meningen min. Jeg er ikke så opptatt av hva andre føler rundt min mening, men hvis det er sånn at noen syns jeg bagatelliserer opplevelsene deres så er det bare inni deres eget hode. Jeg har ikke tenkt på hvordan andre har opplevd ting da jeg svarte her, kun hvordan jeg selv opplever det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:17   #258
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Neimen i alle dager, folkens. Her har jeg bare vært borte fra FP i en helg, og så klarer dere ikke la være å krangle?

Tsktsk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:17   #259
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.467
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg er veldig takknemlig for den jobben forumledelsen og moderatorene gjør. Jeg tenker at moddene må få være brukere på lik linje med andre så lenge de holder seg innenfor forumregelverket.

Tråden fra markedsplassen var stygg syns jeg, men den var jo innenfor regelverket. Modden hadde rett til å lage en slik tråd, men fikk (velfortjent) mye pepper for å ordlegge seg slik hun gjorde. Det må hun på lik linje med alle andre brukere som ordlegger seg slik tåle tenker jeg - min tilbakemelding ble ihvertfall gitt helt uavhengig av moddestatus.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:17   #260
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er jo nettopp det, forumet har forandret seg når dette skjer. Når det tas opp blir initiativtaker kalt bråkmaker/oppvigler/surpomp. Å sette spørsmålstegn ved det man oppfatter som en betydelig kursendring er vel ikke så rart, det handler jo om hvordan man vil bruke forumet fremover.

Hva ligger i "en betydelig kursendring"?

Jeg ser at det kan være vanskelig å ta opp ting som gjelder moddene siden båndene mellom mange av dem er tette. Og jeg er ikke alltid enig i hvordan moderatorene håndterer ting eller svarer på kritikk (det skulle jo tatt seg ut - jeg er jo en militant ytterliggående kverulant - det ligger ikke i min natur å være enig), men innimellom får jeg følelsen av at det bygges opp en gedigen konspirasjonsteori der alle modder får ansvar for det en enkeltmodde har gjort (eller påstås å ha gjort).

:insert banneord:

Jeg håper virkelig at det nå ryddes opp og fikses. Hvordan har ikke jeg noe godt svar på, men kanskje Kofi Annan kan trekkes inn?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no