Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-10, 14:54   #241
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Dette er jo en thriller av dimensjoner! Jeg må innom hver gang jeg ser Inagh her, for jeg tror hun har funnet smøret.

Kan bunadmafiaen ha vært på ferde her også?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 14:59   #242
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Kan bunadmafiaen ha vært på ferde her også?

Skulle ikke meg forundre - egen margarinmafia.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 17:01   #243
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Her var det mange teorier...
*abbonerer*

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 18:07   #244
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Inagh, jeg trenger bilder fra kjøkkenet ditt, så skal jeg bruke kreftene mine og lokalisere smøret.

Neida, det er ikke nødvendig. Margarinpakken ligger rett i nærheten av en av skoene deres. Skoen er brun eller svart, og ganske skitten.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 18:15   #245
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Var det Pers Margarin? Kanskje Per ville ha den tilbake. :tørr:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 18:32   #246
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

OMG, jeg trodde du skulle si at dildoen din lå blant de rene klærne!

Det samme tenkte jeg også.


Inagh: Kan ikke du bare finne på en slutt for oss så jeg kan få ro i sjela? Ja, uten at vi vet at du gjør det selvfølgelig, det må være overbevisende slik at vi ikke grubler videre.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 19:06   #247
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Kan vi ikke bare anvende min tryllekunst-strategi på dette?

Ja, jeg VET jo at den dama aldri har vært saget i to og at det er en fornuftig forklaring på hele idiotiet,
men gidder jeg å bruke energi på å gruble over det?

Men
i så fall vil jeg jo drepe en skikkelig festlig tråd, så...

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 19:13   #248
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Er stadig innom her å sjekker. Visste ikke at jeg var SÅ interessert i margarin Men du må holde oss oppdatert Inagh.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 19:46   #249
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Dette er jo kjempespennende, Inagh.
Jeg gleder meg stort til denne smørpakken kommer til rette, og mysteriet oppklares.
Har du forresten kikket oppå kjøleskapet?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 20:50   #250
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Jeg vet hvor den er. Da du pakket muffinsen i poser for å fryse ned puttet du margarinen inni posene. Så det ligger altså i fryseren, bare pakka inn.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 20:52   #251
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Nope - muffinsene ble pakket inn i god tid etter at margarinet forsvant.

Kan nok ikke gi dere noen løsning ennå, er jeg redd - med mindre jeg dikter opp en fin en. Men da blir den passe vill, altså.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 21:08   #252
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men da blir den passe vill, altså.


  Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 21:57   #253
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.870
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 21:59   #254
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Har dere hund?
Var det noen andre på kjøkkenet i den perioden?
Er det sprekker mellom benk og komfyr eller noe annet?


Klarer ikke la være å gruble litt med dere

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:43   #255
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Mens vi venter på margarinet skal dukke opp, er det ikke noen som kan være så vennlig å fortelle meg hvordan i søren de gjør det med den dama de sager i to? Noen må jo vite hva de egentlig gjør.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:45   #256
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Ja hva gjør de egentlig med den dama?

(For jeg har ikke mer å fortelle om smøret. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:48   #257
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.334
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Det er to damer. Veldig myke damer.

Inagh, kan ikke du slutte å skrive i tråden nå? Jeg blir superlykkelig og tror løsningen er her hver gang jeg ser nicket ditt på "uleste".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 23:12   #258
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Det blir vel litt vanskelig å få statusoppdateringer hvis Inagh ikke skriver noe mer?

Men jeg skjønner hva du mener. Jeg lurer jo fortsatt på om synet mitt var riktig...

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 23:13   #259
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Vi har selvsagt med Østens mystikk å gjøre her - Krishna smørtyven har vært på ferde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B6RP233_b.jpg (42,6 KB, 59 visninger)
__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 23:41   #260
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Claire!!!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
skyll-brett-stapp


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no