Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle - opplys meg!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-14, 11:15   #241
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Etter ÅR med vurdering skulle jeg i dag, søvndeprivert og forkjøla endelig bestille meg en paperwhite. Men det er midlertidig utsolgt. Buhu, liksom.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 22:44   #242
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg elsker PWen min! Det må jo være den mest geniale dingsen verden har sett siden oppvaskmaskinen.

Ja det må jeg si meg enig i.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 23:24   #243
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg elsker PWen min! Det må jo være den mest geniale dingsen verden har sett siden oppvaskmaskinen.

Enig jeg også. Den er med meg over alt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 07:38   #244
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg har bestilt! Bestilte en fin sleeve på etsy også, så nå skal det leses! Jeg må vente 1- 2 uker og vet ikke hvordan jeg skal holde det ut!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 08:06   #245
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Hva er forskjellen på Kindle Touch og PW?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:12   #246
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg får beskjed om at jeg ikke får kjøpt paperwhite 3g til min adresse. Andre som har fått kjøpt 3g til Norge, evt har en link til en jeg kan prøve å bestille.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:16   #247
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg får beskjed om at jeg ikke får kjøpt paperwhite 3g til min adresse. Andre som har fått kjøpt 3g til Norge, evt har en link til en jeg kan prøve å bestille.

Er du på den internasjonale siden? Det er to versjoner tror jeg.

Den med reklame får du heller ikke sendt til Norge.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:17   #248
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Prøv her: http://www.amazon.com/dp/B00BTI6HBS/ref=fs_cl og velg den dyreste varianten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:20   #249
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Funker denne direktelinken til internasjonal versjon for andre enn meg, tro?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:52   #250
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Prøv her: http://www.amazon.com/dp/B00BTI6HBS/ref=fs_cl og velg den dyreste varianten.

Fungerte ikke. Kan det være fordi jeg ikke har gateadresse tro? Er på amazon.com ja.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:53   #251
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Funker denne direktelinken til internasjonal versjon for andre enn meg, tro?

Denne linken virker for meg. Nekets ser ikke ut til å virke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 12:55   #252
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Her er forresten meldingen jeg får:

Important Message
Kindle Paperwhite 3G, 6" High Resolution Display with Next-Gen Built-in Light, Free 3G + Wi-Fi cannot be shipped to the selected address. To purchase Kindles available to you, please visit the Kindle product page on Amazon.com (intl.)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 13:02   #253
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Linken til Torsk virker for meg. Kanskje du kan prøve med en jobbadresse? Jeg fikk min levert på jobben når jeg fikk ny fordi den gamle ble ødelagt, da man uansett må signere for den og det sjelden er noen hjemme på dagtid hos oss.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 13:08   #254
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Denne linken virker for meg. Nekets ser ikke ut til å virke.

Den virket. Tusen takk for at dere hjelper meg.

Får 1772 inkludert levering og import fees, det henger på greip det? Husker jeg har lest noen priser her, men ikke hvor, og kan egentlig ikke huske at noen betalte så mye, men det var kanskje uten 3g.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 13:15   #255
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg syns prisen ser omtrent riktig ut for 3G. Pris uten 3G til Norge er 1232, og det er ikke så veldig mye mer enn hva jeg ga for min for nesten et år siden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 13:18   #256
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns prisen ser omtrent riktig ut for 3G. Pris uten 3G til Norge er 1232, og det er ikke så veldig mye mer enn hva jeg ga for min for nesten et år siden.

Takk.

Nå grubler jeg litt på om 3G er verdt den ekstra prisen. Hadde det vært til meg så hadde jeg droppet det, men det er en gave, så jeg er litt usikker.
Tror forresten dette blir en perfekt gave til mannen min.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-14, 20:51   #257
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Akkurat kjøpt meg en med 3G, ventes i postkassen min på tirsdag.
Har brukt Kindle appen en stund på nettbrettet mitt, men det er jo ikke beregnet på lesing, batteriet tømmes rimelig kjapt i løpet av en dag.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 12:24   #258
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Det går an å låne bøker til hverandre, går det ikke? Noen som har prøvd?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 12:30   #259
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Har egentlig ikke prøvd, men ser jo ikke at det skal være noe problem med de norske bøkene vi kjøper og hacker over i Kindle'n ihvertfall. Men de vi kjøper på Amazon er det muligens litt verre med. Min mann og jeg handler på samme konto når vi kjøper bøker der. Vi leser noe av det samme, men også helt forskjellige ting, for forslagene som kommer opp lider litt under dette Men altså, jeg har ikke sjekket opp om det funker altså, så vet ikke hvorfor jeg svarer her egentlig Vet at amerikanske Prime-kunder får låne i biblioteket på Amazon.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 12:32   #260
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Det går an å låne bøker til hverandre, går det ikke? Noen som har prøvd?

Bare om flere "devices" er knyttet opp mot samme konto. Vi er tre her i huset som er knyttet opp mot min konto, på en telefon, en kindle og to nettbrett. Sikkert problematisk om flere vil lese den samme boken samtidig, og i tillegg vil synke mellom ulike enheter, men her i huset har det ikke vært et problem. Vi leser ulike bøker.

Jeg kjøper altså alle bøkene, og så deler vi på dem.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no