Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 12:47   #2401
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Kylling-fajitas. Så glemte jeg å kjøpe avokadoer til guacamole. Faen!

Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 13:38   #2402
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Å- der har de god mat Det er absolutt en av mine favorittrestauranter i Oslo

Hvor ligger denne Darbar som du og Heiko snakker om?
Elsker indisk, og så langt er Agra min indiske favoritt i Oslo, men det er alltid moro å prøve nye BRA steder.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 13:48   #2403
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.717
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I dag blir det rester av reinsdyrstek og pizza. Kanskje ikke verdens vanligste kombinasjon, men det går sikkert bra likevel.

Jeg har smakt reinsdyrkjøtt pizza. Det er faktisk veldig godt!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 26-03-07, 13:50   #2404
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Idag blir det noe så kjedelig som fiskepinner med brokoli og gulrot og poteter.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 13:54   #2405
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.202
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvor ligger denne Darbar som du og Heiko snakker om?
Elsker indisk, og så langt er Agra min indiske favoritt i Oslo, men det er alltid moro å prøve nye BRA steder.

Darbar er stamrestauranten vår (også), den ligger på Tøyen/Enerhaugen. Jeg synes den er minst like bra som Agra - maten er bedre, synes jeg, men selve restauranten er nok noe mer shabby.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har smakt reinsdyrkjøtt pizza. Det er faktisk veldig godt!

Ja, kjøttsaus av reinsdyrkjøttdeig er jeg mer eller mindre oppvokst med, både til spaghetti og pizza.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 14:01   #2406
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Makaronigrateng, restemat fra forrige uke. Kjekt med det man har i fryseren

Igår var det 4 åringen som skulle bestemme, og da ble det ertesuppe og pannekaker (kunne det ha blitt noe annet )

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 14:32   #2407
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

HVORFOR LIKER IKKE MIN 2-ÅRING MAKARONI, POTETMOS eller PASTASKRUER???


Eneste hun liker er jo potet !

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 14:49   #2408
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

HVORFOR LIKER IKKE MIN 2-ÅRING MAKARONI, POTETMOS eller PASTASKRUER???


Eneste hun liker er jo potet !


Det hjelper vel ikke nå å si at det kommer nok en tid hvor hun liker det.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 14:54   #2409
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

I dag tenkte jeg å prøve Irmas pølse-spaghettigryte med pesto

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 15:34   #2410
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

I dag slår vi på stortromma: Hjortestek m/ tilbehør. Nå hører det med til historien at vi egentlig skulle ha det i går, men pga av finværet var vi heller ute hele dagen. I dag er været like bra, men jeg har vært inne og skrevet oppgave, så da kunne den like godt lages i dag : )

Mandino

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 20:46   #2411
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Kyllinggryte a la mannen og fullkornspagetti.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 21:02   #2412
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Ris og hjemmelaget kjøttsaus (kjøttdeig, tomatpure, vann/kraft, hvitløk, løk, paprika og div krydder)

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 21:26   #2413
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Tacowraps med kyllingfilet i biter og annet tacotilbehør ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 22:19   #2414
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

I dag ble det improvisert. Jeg hadde to kyllingfileter og hadde ikke tenkt over hva jeg skulle gjøre med dem. Jeg endte med å steke dem i biter sammen med løk og gulrot, og så hadde jeg over et beger ekstra lettrømme og noe ost. Det ble servert med gul ris (gurkemeie), fordi gul ris ifølge poden smaker bedre.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 00:04   #2415
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Ser at skilpadda kom meg i forkjøpet med svaret
Darbar har kjempegod mat, og koselig betjening. Den er ikke så "pen" som Agra, men det synes jeg nesten bare er en fordel når man skal spise ute med barn

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvor ligger denne Darbar som du og Heiko snakker om?
Elsker indisk, og så langt er Agra min indiske favoritt i Oslo, men det er alltid moro å prøve nye BRA steder.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 01:01   #2416
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Idag var det kjøttboller, ertestuing og poteter. Uten saus, til toerns store forskrekkelse. "Hva?! Er det ikke saus?!" Jeg tror helten glemte det i farten.
Imorgen tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på noen makiruller.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 01:20   #2417
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ser at skilpadda kom meg i forkjøpet med svaret
Darbar har kjempegod mat, og koselig betjening. Den er ikke så "pen" som Agra, men det synes jeg nesten bare er en fordel når man skal spise ute med barn

Er Darbar og Darbar Bombay en og samme restaurant?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 07:57   #2418
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.717
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

HVORFOR LIKER IKKE MIN 2-ÅRING MAKARONI, POTETMOS eller PASTASKRUER???


Eneste hun liker er jo potet !

Jøss Nøyaktig motsatt, og du har jenta mi!

Pasta, ris og til nød mos (hjemmelaget, ikke kjøpt) er det som akspepteres her, poteter er utelukket.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 27-03-07, 08:34   #2419
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Hm- usikker. Har bare sett Darbar, jeg. Kanskje skilpadda vet ??

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er Darbar og Darbar Bombay en og samme restaurant?

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 09:39   #2420
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.717
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

I dag blir det wok med nudler her. Må lage noen gode middager nå de siste dagene før det blir fire dager på real turmat ...

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no