|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Fra tynn/slank til overvektig
Dette har jeg også undret over.. Har skummet endel av tråden, men har endel igjen...ikke bare endel men mange sider! Tror her er mange gode svar iallefall. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Fra tynn/slank til overvektigMetallica: Siden du ikke synes Veravera er på villspor når hun sier at man bare kan skjerpe seg, og er enig i at snakk om problemer som årsaken til ekstrem fedme bare er vas, lurer jeg på; har du hatt ekstrem fedme noen gang? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Jeg synes at du setter det veldig på spissen når du formulerer utsagnene hennes på den måten. Jeg har skumme hele tråden... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Men samtidig trenger man ikke være særlig stor heller.
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, absolutt ikkje. Men å seie at en ikkje er overvektig når en bruke 42 blir like feil som å seie at en er det.
|
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra tynn/slank til overvektigDet er ultrateit å bruke størrelser som normal for hva som er overvekt og ikke. Størrelser handler om komfort, noen trives best med klær som skjuler alt mens andre foretrekker klær som viser alt. Derav ulike størrelser selv om personene er like store av utseendet. Dessuten: Kroppsbygningen kan tilsi en størrelse opp fordi skuldrene er bredere enn "normalt" eller hoftebeina stikker ut. Dessverre er det ikke mulig å slipe bort utstikkende bein.
|
|
![]() |
|
|