Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 21:11   #221
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Havregrøt med cottage cheese og bringebær
Lunsj: Kyllingsalat med avocado, vårløk, tomater, stangselleri og sopp
Mellommåltid: Cashewnøtter, pistasjnøtter og noen små biter melon (er veldig glad jeg fant noen nøttetyper jeg tåler)
Middag: Stekt kyllingfilet med brune bønner, sopp, tomat og fetaost.
Kvelds: Foreløpig et halvt glass rødvin.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 21:24   #222
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Grov leverpostei på agurkskiver
Lunsj: 1 kyllinglår + en skyr m/bringebær
middag: Blomkål m ostesaus og bacon
ellers: macadamianøtter, en atkinsbar - og nok litt panna cotta før jeg legger meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 22:12   #223
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

middag: Blomkål m ostesaus og bacon.

Det vil jeg ha i morgen. Hvordan lager du ostesausen?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 22:34   #224
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I dag har jeg skeiet ut, men det er greit. På`n igjen i morgen. Det er Nessie og Agurke sin feil.

Frokost: tre fiberknekkebrød med graddost
Lunsj: Liten foccacia med brie, Bacon og salatblad
Og *kremt* skogsbærpai (med havregryn) og masse softis (klarte ikke å spise opp heldigvis)
Middag: Kyllingfilet med parmesan og creme fraicesaus. Tomater.
Snack: en rute 70% sjokolade med appelsin
mer snack: Selbu blå på tynne speltkjeks og eplemos
Kvelds: vet ikke ennå

Det ble yoplait 0% med blåbær tl kvelds i dag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 22:51   #225
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Litt skyr med cottage cheese, blåbær og mandler.
Lunsj: To nannahknekkebrød med smør
Lunsj 2: Noen flere knekkebrød, tror jeg. Husker ikke helt.
Middag: Kokt squash i strimlet i stedet for pasta. Kjøttsaus.
Kvelds: Fem(!) knekkebrød med kjøttpålegg og brie

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 18:36   #226
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Havregrøt med cottage cheese og bringebær
Mellommåltid: cashew- og pistasjnøtter
Lunsj: Kyllingsalat med feta, villtomater, agurk, solsikkefrø, vårløk og ruccola
Mellommåltid: melon med spekeskinke
Middag: to laksefileter med perletomater, svart trompetsopp, vårløk, brune bønner og feta stekt i ovnen

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 18:48   #227
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Tre Fiberknekkebrød med graddost
Lunsj: To knekkebrød med danskepølse og en Babybelost
Mellom: Speltkjeks med Selbu blå og eplesyltetøy
Middag: Kyllingfilet med parmesan i fløtesaus og paprikaringer. + cherrytomater
Kvelds: Det blir ost og kjeks her på klubb i kveld. Noen alkoholenheter også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 18:53   #228
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.830
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Er rødvin ok på lavkarbo? Se ut fra www.næringsinnhold.no at 100 ml kun inneholder 0,8 karbohydrater. Er det noen andre "feller" jeg ikke har tenkt på? (annet enn å bli beruset mener jeg. )

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 19:05   #229
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Er rødvin ok på lavkarbo? Se ut fra www.næringsinnhold.no at 100 ml kun inneholder 0,8 karbohydrater. Er det noen andre "feller" jeg ikke har tenkt på? (annet enn å bli beruset mener jeg. )

Aner ikke. Jeg har unngått vin generelt for sikkerhets skyld, men jeg har ikke sjekket.

Frokost: Skyr, cottace cheese, fløte og mandler
Kafe: En latte me lettmelk (fordi de ikke hadde hel, jeg spurte)
Lunsj: Tunfisksalat, salat, tomater.
Middag: Ørlite tomatsuppe med egg og cc
Mellom:Tre nannahknekkebrød med hhv brie og pepperkalkun
Middag kveld: Indrefilet med hjemmelaget bernaise og salat

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 19:10   #230
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: 2 kokte egg
Lunsj: Baconpølse i lompe og litt tacosalat
Middag: lavkarbopizza og ett vanlig hjemmelaget pizzastykke.
Kveldskos: Atkins endulge "snickers"

Gårsdagen forbigås i stillhet. :fråtse:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08

Sist redigert av Mirasol : 20-08-10 kl 21:40.
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 19:34   #231
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.104
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg er litt motløs om dagen, går ikke ned.

Frokost: CC, CF og fun light
Lunsj: 2 klibrød med ost og grønnsaker
Middag: Ytrefilet av okse, brokkoli, asparges og hvitløksmør
Har drukket to latte med usøtet soyamelk i dag.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 21:12   #232
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Det vil dere ikke vite
Jeg er rett og slett litt umotivert om dagen, og har hatt en kontrollert sprekk i dag. Jeg har store planer om å sprekke enda litt mer i helgen, men på mandag er jeg back on track. Kjenner jeg trenger litt "adspredelse" nå, da tar jeg det.

 
Gammel 21-08-10, 22:48   #233
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.830
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I dag har jeg spist uhorvelig mye:

Frokost: 2 nannahs knekkebrød med rekesalat og brie
Lunsj: det samme som frokost + skjørost og creme fraiche + sukrin
Mellom: 1 skyr
Mellom 2: 1 atkinsbar med hasselnøtter
Middag: grillet kyllinglår, masse salat og tzatziki
Snacks: 1 sjokoladeprinsens melkesjokolade (inneholder 5 karbohydrater av sukkerarter per plate, resten er sukkeralkoholer)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 23:57   #234
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Havregrynsgrøt med blåbær og kanel
Lunsj: to egg, bacon og manchego-ost
Mellommåltid: litt kyllingsalat
Middag: to kjøttkaker, blomkål og brune bønner
Kvelds: en kjøttkake og noen cashewnøtter

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 11:31   #235
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Nå er jeg på egenhånd og får begynne å skrive litt her jeg også (takk for all inspirasjon forresten )

I går:

Frokost: Eggerøre med bacon
Lunsj: Skyr
Middag: Grillet kylling med tomat, agurk, fetaost og guacamole
Mellom/kvelds: Oopsie pizzasnurrer

Idag:

Frokost: Lavkarbovaffel med gulost
Mellommåltid: To små hjerter til med vaffel uten noe på (var på tur som tok mye lenger tid en beregnet)
Lunsj: Tja... utgikk visst pga turen
Middag: Kjøttdeig med pastasaus og ost. Gutta hadde pasta mens jeg spiste blomkål og purre kokt i matfløte og deretter iblandet ost (snadder og til om ed Mannen måtte innrømme at det var godt)
Kvelds: Rester av Guacamole fra lørdag. Noe kjedelig å spise uten noe knask, men pytt...

Stod opp sent i dag, så det spørs om ikke mellommåltid utgår.


Sist redigert av Skytte : 22-08-10 kl 23:01.
Skytte er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:00   #236
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I går var jeg bakfull og våknet med en eneste tanke: Jeg trenger karbohydrater. kroppen min skal ikke forbrenne fett idag - bare alkohol. Så da spiste jeg brød og dollypizza. Det var kjempegodt - men jeg har skikkelig vondt i magen idag - uggen, rett og slett. Er dette tilfeldig eller flere som opplever noe slikt?

idag har jeg spist alt for lite. Knekkebrød (noe i stilen med nannahknekkebrød), litt leverpostei og skyr m/bringebær.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:02   #237
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg blir også skikkelig kvalm og uggen når jeg spiser brød og mye karber nå. Egentlig like greit, synes jeg!

Frokost: Kaffe Latte og Skyr
Lunsj: Tror jeg ble erstattet av frokost - fikk sove lenge i dag!
Middag: Koteletter med noe grønnsaker
Kvelds: Lavkarbo New York Cheesecake med bringebær"swirls". Står i ovnen nå.

Jeg har forresten gått ned 5 kg siden jeg begynte på dette opplegget!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:46   #238
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I går begynte bra, men så skeiet jeg ut med en softis og dermed var det gjort. Jeg ble kvalm og ekkel resten av dagen. Men fortsatte dessverre i samme gate og spiste pommes frites og godteri til kvelds.

I dag er det på an igjen, og det føles godt. Sjelden jeg har sprukket.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:47   #239
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg blir også skikkelig kvalm og uggen når jeg spiser brød og mye karber nå. Egentlig like greit, synes jeg!

Frokost: Kaffe Latte og Skyr
Lunsj: Tror jeg ble erstattet av frokost - fikk sove lenge i dag!
Middag: Koteletter med noe grønnsaker
Kvelds: Lavkarbo New York Cheesecake med bringebær"swirls". Står i ovnen nå.

Jeg har forresten gått ned 5 kg siden jeg begynte på dette opplegget!

Så bra! Hvor lenge har du holdt på? Jeg har gått ned tre. Jeg begynte i slutten av juni, men begynte ikke å gå ned før i slutten av juli.

Har du oppskrift på ostekaken?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 12:48   #240
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

I dag har jeg spist uhorvelig mye:

Frokost: 2 nannahs knekkebrød med rekesalat og brie
Lunsj: det samme som frokost + skjørost og creme fraiche + sukrin
Mellom: 1 skyr
Mellom 2: 1 atkinsbar med hasselnøtter
Middag: grillet kyllinglår, masse salat og tzatziki
Snacks: 1 sjokoladeprinsens melkesjokolade (inneholder 5 karbohydrater av sukkerarter per plate, resten er sukkeralkoholer)

Synes du det var mye?

Hyacinth er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no