|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
flisespikker
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?
Nei, smileyer er ikke mer uskyldige enn ord generelt sett, og ofte kan de være vel så infame.
|
|
|
#222 |
|
Ringskrømt
|
Nei, ikke bedre, synes jeg. Men på FP brukes de veldig bevisst, synes jeg. Hvis mitt poeng var å ta Elin, måtte jeg nok ha tydd til noe helt annet enn en lattersmiley. Jeg synes den var veldig forklarende og tydelig demonstrerte at jeg synes det hun skrev var bullshit. Tulling-bemerkningen så jeg også forbi, og til og med spøkte om.
|
|
|
#223 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du glemmer å nevne din egen rødprikk, som du sendte før jeg prikket deg tilbake. Du og jeg har aldri vært spesiellt på nett, og kommer aldri til å bli det, men derfra til det å ALLTID lete etter ting du kan henge deg opp i i mine innlegg er ganske frustrerende fordi du har en hærskare av fans som støtter deg uansett om du bruker smileys eller tekst for å vise hva du synes, og selv om du er aldri så ufin. Jeg kan leve med det, men det blir ødeleggende for debatten fordi HI ba om råd. Jeg ga råd fordi jeg ser at min restaurant-taktikk fungerer. På mitt barn. Kanskje det fungerer på HI's barn også?
|
|
|
#224 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Ja, jeg sendte SELVFØLGELIG avgårde en rødprikk på ditt usaklige innlegg, at du hevnprikker et innlegg som ikke er annet enn saklig, blir bare for dumt, Elin! Jeg skjønner ikke hvor dette sinnet ditt kommer fra, hvorfor du skriver ting som en gang tulling, alltid tulling osv.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 15-07-10 kl 18:00. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Ah. Jeg har to sønner som det er superenkelt å ha med på hva som helst av restauranter, spisesteder, bensinstasjoner, cateringer og you name it. Bare ikke når de er sammen. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er dette jeg er helt enig i. Vi går også på restauranter, tildels ganske ålreite selv med to barn. Det går helt fint, men jeg blir ofte ganske svett underveis. Knerten (2,5 år) må også ut en tur å få springe fra seg, men ellers sitter han ganske fint hvis han bare har ting som underholder han. Vi gleder oss til det å være på restaurant, få servert god mat og være sammen med oss er underholdning nok.
|
|
|
|
#227 |
|
Leser
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Kommer an på hva man mener er OK oppførsel på restaurant, men hvis mine barn får en DS kan de sitte stille så lenge det skal være (har blant annet kjørt 5 timer i dag, og det gikk helt fint. Var jeg som måtte ha meg pause.) De kan sitte i ro uten også, men pirker som regel i maten og alt de vil ha er dessert. (Unntak jeg bestilte nudler til dem og det gikk ned på høykant.
Du kom med slike uttalelser på NM, da.
|
|
|
#229 |
|
Leser
|
Ja, du kan så si. Men jeg sa jo også at jeg ikke likte direkte feil i faktaopplysningene. Du kan tenke på dette som en kamp i mitt indre. Demonen på den ene skulderen, engelen på den andre etc
|
|
|
#230 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?1) Kan du ta med barnet ditt (barna dine) på restaurant uten skandale?
|
|
|
#231 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?Jeg har ganske store barn og kunne uten problem tatt de med å spise hvor som helst så lenge det var lov å ta med barn.. |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Ringskrømt
|
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 15-07-10 kl 23:50. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Bedreviter
|
Jeg er i prinsippet enig, men når det gjelder for eksempel restaurantbesøk, kinotur eller begravelse, for å nevne noen få eksempler, så har man det trøblete aspektet at oppdragelsen helst ikke skal stå i sentrum, som i "gi seg svært synlige, negative utslag". |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Leser
|
Nei, du synes ikke det er flott det jeg skriver når du benevner det som "graver opp gammel dritt". Poenget mitt var at veldig mange ettbarnsforeldre tror at hvis deres barn er slik og slik så skyldes det deres glitrende oppdragelse. Og det er det ikke bare Elin som gjør. Det er det veldig mange som gjør. Jeg har sikkert gjort det selv også.
|
|
|
#237 |
|
Leser
|
Fordi?
|
|
|
#239 |
|
Leser
|
Fordi? Mener du at det er helt irrellevant hva man har sagt tidligere.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-10 kl 02:19. Årsak: La til andre avsnitt |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Peppy!
|
Sv: Er barnet ditt restauranttrent?him, uten at jeg skal snakke for aC (eller Skremmern for den saks skyld) så blir det å referere til NM her litt som løse påstander. Det er jo ikke spesielt flatterende det du skrev, og veldig vanskelig for Skremmern å tilbakevise, fordi det ikke er et konkret innlegg å vise til. Nå blir det på en måte hengende ved Skremmern at hun heller "ikke visste bedre" da hun kun hadde ett barn, og enn om du blander henne med en annen bruker, eller misforstod det som ble sagt? Jeg ville i hvert fall opplevd det som litt ekkelt. |
|
|
|
![]() |
|
|