Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-10, 23:29   #221
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Jeg var litt skuffet over søndagens episode jeg, syntes det var en av de dårligste hittil. Hva er det forresten med daten til Lafayett? Det må være noe mystisk med ham, det er jeg sikker på. De datescenene var forresten veldig dårlig spilt syntes jeg

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 23:38   #222
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

Nå er jeg godt inne i den første boken, og det er én ting jeg ikke skjønner. I sesong 2 (er det vel?) får vi vite at Jessica har problemer med å ha sex pga at hun var jomfru før hun ble gjort til vampyr - derfor gror jomfruhinnen hennes tilbake igjen etter samleie. I boken omtaler Sookie Bill som glattbarbert i fjeset eller noe sånn, og Bill sier at han barberte seg heldigvis før han ble omgjort, slik at han ikke har noe skjegg som vampyr.

Med andre ord; alt gror tilbake igjen. Men Eric klippet jo seg i sesong 2, og håret hans har jo bare blitt kortere og kortere i sesong 3. Jeg henger meg veldig opp i detaljer her, men dette irriterer meg

Sikkert ikke nødvendig med spoilertags, men jeje, I did it anyway.

Eric klipper seg sikkert VELDIG ofte!!

Gammel 27-07-10, 23:41   #223
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har prøvd å finne ut om han som spiller Lafayette er homofil i virkeligheten også, men har ikke klart å finne noe om det. Jeg er så nysgjerrig på om han spiller virkelig bra, eller om han har personlig erfaring å ta av.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 23:52   #224
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Men er det ikke ei her inne som har truffet Lafayette irl da!? Mener å huske noe om en bruker som faktisk har studert sammen med han eller noe sånt ... Kanskje h*n vet, men kanskje er jeg også helt på jordet!

Gammel 28-07-10, 00:10   #225
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Men er det ikke ei her inne som har truffet Lafayette irl da!? Mener å huske noe om en bruker som faktisk har studert sammen med han eller noe sånt ... Kanskje h*n vet, men kanskje er jeg også helt på jordet!

Stemmer det, det er Arkana.

Gammel 28-07-10, 00:15   #226
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Stemmer det, det er Arkana.

Hey hey, da var jeg jammen ikke så galt ute da!!

Jeg personlig tror forøvrig ikke at Nelsan Ellis er homofil.

Gammel 28-07-10, 08:19   #227
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg er glad jeg ikke har lest bøkene.. hverken true blood eller twilight.. for jeg blir alltid veldig plaget av å lese bøker og se filmene etterpå.. (f.eks da vinci koden og engler og demoner) når ting er annerledes blir det helt feil når man har forestilt seg noe..

jeg føler også det er noe mystisk med han daten til lafayette. det er en hake ved det.. hmm..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:17   #228
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Daten til Lafayette får man i hvert fall ingen hjelp med i bøkene, siden han ikke finnes der og Lafayette bare er med på noen få sider i bok 1.

Gammel 28-07-10, 11:21   #229
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hen er på en måte med i bok nr to også.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:33   #230
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Takk og lov for at serien er litt ulik bøkene da, for TB hadde ikke vært det samme uten Lafayette

Gammel 28-07-10, 11:37   #231
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

TB i bøkene er også fantastisk, selv om det er forskjellig. Og uten Lafayette. I Bøkene har man nemlig figurer som Bubba!

Gammel 28-07-10, 11:41   #232
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg vil ha Bubba inn i serien!

Og det der nazigreiene husker jeg ingenting om fra bøkene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 11:44   #233
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Det var ikke noe om det i bøkene. Og han var vel egentlig ikke nazist i den forstand? Han drev jo og lette etter varulver?

Bubba er jo bare helt herlig.

Gammel 28-07-10, 11:45   #234
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hvor blir det av Bubba? :leste åtte bøker i ferien:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 12:09   #235
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

TB i bøkene er også fantastisk, selv om det er forskjellig. Og uten Lafayette. I Bøkene har man nemlig figurer som Bubba!

Det tror jeg på - så derfor gleder jeg meg til å ta fatt på bøkene når jeg kommer hjem, i kveld en gang tenker jeg!!

Gammel 28-07-10, 13:35   #236
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det var ikke noe om det i bøkene. Og han var vel egentlig ikke nazist i den forstand? Han drev jo og lette etter varulver?

Bubba er jo bare helt herlig.

I tvserien er vel Eric bare undercovernazi, og det er varulvene som er de ekte naziene med det der varulvnazimerket på skulderen?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 21:09   #237
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Jeg har lest første bok, og litt av den andre boken - jeg er hekta :O

Men hvem er egentlig Bubba? Jeg skjønte det liksom ikke fra den første boken, Sookie drev og sa at "er det virkelig han?" osv, I dunno

Gammel 28-07-10, 21:19   #238
Slettet bruker
Passiv

Standard

Katie da - tenke litt. Hvem er det folk mener de har sett her og der opp gjennom årene?

Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 21:23   #239
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Katie da - tenke litt. Hvem er det folk mener de har sett her og der opp gjennom årene?

Ikke mobb Jeg skjønner det ikke

Gammel 28-07-10, 21:24   #240
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er såpass hemmelig at jeg nesten måtte sende deg en prikk om det kjenner jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.