|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Den har jeg kjent på også, Divine - følelsen av å være mislykket, fordi jeg faktisk ikke klarer å finne noe som helst glede ved å trene. Jeg har trent mye i mitt liv, og jeg har hatet det - hatet det som pesten hver eneste gang, uansett hva jeg gjorde. Og nå sliter jeg med å komme i gang igjen, fordi jeg rett og slett ikke klarer å se hva som er godt og/eller moro ved å trene. Jeg har ennå til gode å finne noe jeg synes er moro, og jeg har prøvd fantastisk mye rart.
![]() |
#2 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Har ikke hatt tid til å lese hele tråden, men vil kommentere kort likevel. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skrive Inagh, og har også mer sansen for Yngvars "metode".
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg synes det hadde vært en god kampanje, faktisk. Ikke hos Elixia, men hos en av de som tilbyr non-nonsens-trening.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
L.F.C. supporter
|
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
Ja, det saa jeg ogsaa i dag og tenkte paa denne traaden.
![]() |
|
|