Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 12:18   #221
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's anatomy

Det visste jeg jo!

Hvor fikk du den ned fra btw? Den var ikke på Piraten enda sa gubben ...

Gammel 23-02-07, 12:27   #222
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det visste jeg jo!

Hvor fikk du den ned fra btw? Den var ikke på Piraten enda sa gubben ...

Jeg vet vel ikke hva du vet, vel!
Jeg laster ned via newzBin. Her ligger episodene ute allerede et par timer over midnatt fredag morgen. Her finner vi forøvrig det aller meste vi er på jakt etter, og nedlastingen går styggfort. Henter vel en Grey's-episode på 10 min eller så.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:32   #223
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

LilleRu: Hvis du vet hvem som dør og hvem som overlever, hva vil du da vite? Ikke så fryktelig mye annet spennende som skjer egentlig, men en masse følelsesgreier rundt disse personene som dør/ overlever, naturlig nok. Addison gjør forøvrig en "deal" med Mark, blir spennende å se hvordan det går. Søt episode, alt i alt.

Gammel 25-02-07, 01:43   #224
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett 17. Jeg ble skuffet og vurderer å droppe å se mer.

Gammel 25-02-07, 08:40   #225
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå har jeg sett 17. Jeg ble skuffet og vurderer å droppe å se mer.

Hva ble du skuffet over da?
Selv syns jeg at av disse tre, tripe episodene var kanskje denne den "kjedeligste", mest forutsigbare. Men det måtte vel komme et lite antiklimaks, nødvendigvis?

Gammel 25-02-07, 08:46   #226
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den var et antiklimaks, og ganske kjedelig. Men jeg går ut ifra (og håper) at den bygget opp til endel endringer fremover.

Gammel 25-02-07, 10:41   #227
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke helt skjønnt hva Meredith hadde å gjøre på et sykehus, sånn siden rundt midten av sesong 2. De to siste episodene i denne triologien var kjedelige, men har litt inntrykk av at denne triologiene har redefinert Merediths videre rolle i serien. Først den lille jenta som ble oversett (Meredith og Mamman), så druknet hun seg selv, så den ganske teite dialogen med Danny og de andre døde. Episoden sluttet med at hun hadde lyst å leve, og tro på seg selv, og det håper jeg fører til at det blir litt tak i serien igjen. At "helten" slutter å gå rundt i søvne å synes synd i seg selv … Izzy er også tilbake, etter en litt søkt hjerne kirurgi med en black&decker drill.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 10:44   #228
MokkMokk

Standard

Jeg stiller meg helt bak HP her, både når det gjelder oppsummering og ønsker for fortsettelsen.

Gammel 25-02-07, 12:42   #229
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hva ble du skuffet over da?
Selv syns jeg at av disse tre, tripe episodene var kanskje denne den "kjedeligste", mest forutsigbare. Men det måtte vel komme et lite antiklimaks, nødvendigvis?

HP sier egentlig mye av det jeg mener. Jeg syns rett og slett det ble litt teit.

Gammel 27-02-07, 23:31   #230
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tok litt lang tid før jeg fikk sett s03e17 pga vinterferien. Hadde den liggende, men prioriterte alle mulige andre serier pga magefølelsen jeg fikk etter slutten på s03e16.

BORING! Har aldri hoppet så mye fremover i en GA-episode før. Men nå er vi ihvertfall kvitt den senile gamle dragen. Hun var jeg seriøst lei av. Og så skal det vel bli litt morsomt å se min heltinne dr. Addison bli fristet av sin unge asslege Karev, tror dere ikke?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 08:32   #231
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Var episode 17 siste i sesong 3? Når kommer sesong 4 da? Jeg klarer ikke vente.

Gammel 28-02-07, 09:10   #232
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det var ikke siste episode. Og ja, Miss Norway, hun kommer garantert til å bli fristet.

Gammel 28-02-07, 09:12   #233
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Her var det mye blått. Jeg har sett de to første i sesong 3. Neon var så snill og brente hele sesong 3 for meg.

Og så jeg som kun har sett de to siste i sesong 2.

Gammel 28-02-07, 13:11   #234
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nei, det var ikke siste episode. Og ja, Miss Norway, hun kommer garantert til å bli fristet.

Puh. jeg ble nesten redd.

Gammel 01-03-07, 18:37   #235
MokkMokk

Standard

...og så teller vi ned mot neste episode nok en gang. Mindre enn et døgn igjen.

Gammel 01-03-07, 22:09   #236
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gleder meg allerede!

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:16   #237
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:venter:

Gammel 02-03-07, 08:28   #238
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke meningen å være en party-pooper, men det er 14 dager til neste episode.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 08:45   #239
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ante ugler i mosen da jeg ikke fant noen torrents ja.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 11:08   #240
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ante ugler i mosen da jeg ikke fant noen torrents ja.

Jaja, jeg har fremdeles en vinterferiebacklog å ta av. Laster ned Heroes, ER, LOST og TopGear as we speak, har "How i met your mother" på vent, så det er håp om en god uke likevel ...

Enig i dere med karakteristikken for s03e17. Og hvorfor skulle liksom the Chief være / ha vært forelsket i GamleGrey? Det rimer så vanvittig dårlig. Syns også kranglingen mellom Callie og Izzy er litt påtatt og krampeaktig

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 02-03-07 kl 11:14.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.