|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Jeg synes faktisk jenter ofte er mye penere uten sminke enn med. Jeg liker veldig godt et naturlig utseende. Men selvfølgelig, hvis man er kledd for fest eller andre begivenheter, så synes jeg at et pent sminket ansikt er prikken over i'en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Michayla: Han hørtes litt intens ut. Litt creepy med den der "ongoing" sminkehatinga si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
Jeg gikk også rundt og følte meg så fin en gang - så kom jeg hjem og så jeg hadde tatt mascara bare på det ene øyet
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leser du Kamille?
![]() |
#8 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#9 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg har også et skrudd selvbilde, og derfor har jeg bestemt meg for å leve på denne dagen.
![]() |
#10 |
godt brukt
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg tar til meg komplimenter og tror på dem om jeg skjønner det er oppriktig sagt. Jeg er dessverre ikke så flink til å ta i mot. Blir veldig flau og prater det litt bort. Men jeg tar det til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg kjenner mange som er nydelige med god vekt, men blir for kantete i ansiktet når de går ned i vekt. Ikke det at de ikke er pene da også, men de er ekstra pene med litt (og gjerne mye) ekstra vekt.
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Har selv gått ned over 20 kg på under 1 år og hatt en stor kroppslig forandring og det har ikke gått stille hen.
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Pen betyr for meg jevne trekk og klassisk pent ansikt. Jeg syns ikke kroppsfasong nødvendigvis har innvirkning på hvorvidt noen er pene i betydningen ansiktspen. Det er ikke så mange forunt å være pene etter min tolking av ordet. Men det som gjør folk vakre er utstråling og sjarm. Jeg blander ikke de to trekkene hos mennesker, og kjenner mange jeg vil karakterisere som vakre og fantastiske, men svært få som er riktig pene. På samme måte er det svært få jeg finner riktig lite pene er rett ut stygge.
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Når jeg sier at skjønnhet og vekt ikke henger sammen for meg, er det slettes ikke for å være PK. De jeg synes er pene, har bare den riktige cocktailen av tiltalende ansiktstrekk, fine farger og utstråling. Det er klart det ofte er flatterende å være slank, men det hjelper ikke det spøtt å være slank om cocktailen mangler. For noen er det også mer flatterende å være litt rundere, og jeg har møtt mange som etter mine begreper er direkte vakre, men som samtidig er langt utenfor slankhetsidealet.
![]() |
#15 |
godt brukt
|
Jeg er så enig så enig!! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, akkurat dette tenker jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg tror dette også har noe med hva vi tenker "pen" er?
![]() |
#17 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei. Vakker og pen er ikke det samme i min bok. Vakker er mer universelt as in billedskjønn (fotogen??) og symetrisk. Og i noen tilfeller dørgende kjedelig...
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Dessuten er det jo ganske individuelt hva som er pent?
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
Google-søk gir svar:
![]() |
|
|