|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#223 |
Helt konge
|
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransenJeg er mest spent på om BenMurphy skal delta i år, jeg smiler enda når jeg tenker på fjorårets juleavatar og lurer på om det er mulig å slå den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
<*(((<
|
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen
Får vi et lite gjenblikk, til glede for oss nye? |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransenMåtte skifte tilbake til den gamle juleavataren, jeg ble liksom litt glad i den.
![]() |
#233 |
Passiv
|
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransenBlir litt av en avstemning dette, ja, med så mange juleavatarer ...må bli innledende runder, kvart og semifinaler - hele pakka |
![]() |
![]() |
#234 |
Textrovert
|
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen
Der var'n, ja.
![]() |
#235 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransenJeg har byttet avatar noen ganger nå, men tror jeg beholder denne. Blir jo så forvirret når jeg ser egne innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Passiv
|
![]() Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransenKatta mi har i hvert fall fått en slags nisselue, selv om dusken har falt av. Den ser vel ut som om jeg skulle strikket den selv, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
|
|