|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"
At han er på jordet og driver villedning, kanskje?
|
|
|
#2 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Så bra at han er omvendt! (Amming er jo nærmest religion |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller av Elin ...
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Så ikke Senkveld, så jeg trenger ikke si unnsjyll. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kamelkonsument
|
Vart du skræmt no, ja?
|
|
|
#7 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg syntes det var flott å se at Jan Thomas og jeg er enige i hvor dumt det han sa var. Han har kanskje ikke så greie på amming, men han kunne nok kurse en del i dette med hvordan man opptrer etter å ha driti seg ut. Hadde han vært altfor selvhøytidelig ville han vel stått på et eller annet podium og frest at han ikke er noen pusekatt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Hvem er det som tar ammeråd fra en som er homo, dermed tydeligvis ikke vet mye om kvinnekroppen og som i allefall ikke vet at ungen ikke bokstavelig talt henger i puppen!? *slem og fordomsfull* |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Ja jeg vet vel egentlig det. Tror bare jeg forsøkte å fornærme flest mulig i en setning. (Også gamblet jeg på at jeg kunne slette utsagnet om jeg angret meg etterpå, men nå har jo du sitert og alt |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Alle 17-åringene som sitter og ser på. Jan Thomas er lissom moteekspert og har lissom peiling på vakre ting. Ikke lett for drittungene å vite nøyaktig hvor begrenset hans kunnskap om kvinnekroppen er. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Den dagen disse unge jentene blir gravide, så driter dem vel i hva Jan Thomas har sagt. Disse jentene kommer selvsagt til å oppsøke mammaforumene, og der finner de fort nok ut hva man skal gjøre og hva man ikke skal gjøre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Litt sånn tenker jeg også.
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Så enig! Men det er vel ikke å vente annet på et forum stappfullt av dramaqueens med hengepupper.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
|
|
|
#18 |
|
anglofil
Sv: "Du må ikke finne på å amme"Dagbladet har dette på forsiden i dag, burde kanskje ikke være overassket men nytt lavmål for avisen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
He he - ja akkurat det sier vel like mye om Dagbladet som om Jan Thomas...
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Å? Jeg synes det er bra at media tar tak i det, jeg, ikke bare for å avkrefte teoriene til JT, men for å understreke at det ikke er greit å fylle unge jenter med sånne holdninger. Jeg forventet absolutt en rekasjon, og er for min del glad for at den kom. |
|
|
|
![]() |
|
|