Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 12:32   #221
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Jeg har på meg ullsokker og Fleece genser for her er det svinkaldt.

Gammel 23-10-06, 13:09   #222
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har på meg ullsokker og Fleece genser for her er det svinkaldt.

Veeel, hvis du ikke har på deg mer enn det, vennen min, så er det ikke rart du fryser. Tsk-tsk. :fy:

Særlig smart ser det vel heller ikke ut.

Gammel 23-10-06, 13:26   #223
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg på meg en litt vid brun bukse, knalloransj topp, brunt belte med oransje detaljer, tynn brun lang bomullsjakke (kun kneppet igjen med en knapp øverst) og det oransje sjalet (jeg heklet ferdig i går) over skuldrene. Da jeg var i kundemøte tidligere i dag hadde jeg en lang brun ytterjakke og brune sko i tillegg.

Gammel 23-10-06, 13:31   #224
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulvangs lange ullunderbukser, fleecegenser, sorte sokker, snoopyboxer og hårbånd. Lekker. Ikke klar for dørselgere akkurat.

Gammel 23-10-06, 14:35   #225
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Labber rundt i treningstøyet fremdeles, det er hele tiden noe jeg MÅ gjøre før jeg hopper i dusjen. Så akkurat nå er jeg ekstremt ufresh.

Men det ligger TO pakker på posten og venter idag, KANSKJE er det en fra Trondheim???

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:51   #226
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min skjønne brune Odd Molly dress i dag også

Gammel 23-10-06, 20:06   #227
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Idag følte jeg meg skikkelig grå og høsttrist…svarte smale bukser, svart polo, svarte støvletter og mørkegrå dressjakke inne og lys militærgrønn halvlang smal jakke ute. Halvstore ringer i ørene. Ikke mye Kasia over det antrekket Merker at jeg fort går over til mye svartaktige antrekk utover høsten.
Får prøve å friske meg opp til imorgen, gett.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:14   #228
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Denne tråden er egentlig meningsløs uten bilder.

Etter å ha lest i gjennom tråden er jeg HELT enig med Myrsnipa! Bilder er å foretrekke, takk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:15   #229
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Etter å ha lest i gjennom tråden er jeg HELT enig med Myrsnipa! Bilder er å foretrekke, takk.

Er du gal! Da kan jo Lykkeliten se at jeg kjedelig og grå.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:19   #230
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Røde strømpebukser, rødt skjørt, rød topp og kremfarget, tynn cardigan. Ute har jeg hatt lang, kremfarget lammeullscardigan med knyting i livet, rødt skjerf og sort/hvit/rød ballerinavans med rød sløyfe.

Sitat:

Du kan da umulig være kjedelig og grå med slike antrekk!!!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:20   #231
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Enig, jeg vil gjerne leve i lykkeliten uvitenhet om eventuelle falske illusjoner her…jeg har et bilde i hodet av Kasia hoppende og dansende nedover gata om morgenen, i røde strømpebukser, lue, vanter, skjerf, sko og annet tilbehør. Fresh med morgenroser i kinnene og en varm deilig capuccino i hånden. Det er bare litt deilig kjølig luft og solen skinner. Skomakergaten...

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 23-10-06, 20:24   #232
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoppende og dansende! Der har du meg.

Gammel 23-10-06, 20:32   #233
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Hoppende og dansende! Der har du meg.

Joho, i gata til Kasia tenker jeg det ser ut som en musical hver morgen, alle danser koordinert bortover med matchende antrekk...

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 25-10-06, 09:01   #234
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig, Kasias antrekk høres ut som de er til å bli i godt humør av.
Nå fikk jeg i tillegg musical-bildene i hodet.
Jeg har fri idag, og antrekket er så langt lyseblå bomullsbadekåpe og grå tøfler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:06   #235
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Hm. I dag hopper og danser jeg i sorte bukser, lang cerise genser med stor hals, bredt sort belte i livet og koksgrå støvletter.

Det var faktisk litt "too much" med den røde strømpebuksa den dagen. Særlig når jeg hadde lave sko. Tror jeg så mer ut som jeg var krampaktig ungdommelig enn glad. Manglet bare musefletter liksom.

How do you solve a problem like Ka-sia...

Gammel 25-10-06, 10:11   #236
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Igår ble det svart kort dressjakke til svart knelangt skjørt med litt vidde og med mønster i svakt gult, cherise, grønt og litt sånn. Svart høyhalset genser, brune høye støvletter med høy hæl. Svart strømpebukse.

Idag har jeg fri og har vært på 4-årskontroll med eldste. Forsov oss kraftig og heiv på meg svart bukse og genser med omslagstopp i grønt, lilla og blekgult med volang i utringingen. Blekgrønn ytterjakke til rett over knærne.
Jeg kan si så mye som at hoppingen og dansingen idag kom ikke av munterhet, men av panikkartet stress...

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 31-10-06, 21:33   #237
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Gubbens altfor store ullbukser og genser. Rosa trysil strømper og sandaler.

Er kaldt skjønner dere.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:35   #238
Senna
Javel

Senna sin avatar

Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brun litt vid buksen, hvit bluse (som jeg kjøpte på Zara i København), og brun og møstrete strikkevest (nettopp kjøpt på Popin).

Gammel 01-11-06, 10:09   #239
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Smal dongeri, brun genser l med litt høy hals og broderier på brystet. Litt ull foran, silke på ryggen. Rosa langermet trøye under - som stikker litt fram. Fornuftige varme sko fra Ecco og blå ullvangsokker... Jada, ikke så lett å være gjennomført.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:22   #240
Senna
Javel

Senna sin avatar

Standard

I dag er det dongeribukse, petroleumsblå singlet, og en sid petroleumsblå strikkejakke over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.