|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Det er det vi har gjort.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Bare at du da enten må klare å signere inn som ungen i NAV for å bytte konto (for hjelpestønad står i barnets navn og er da noe man ikke får tilgang til gjennom egen bruker) - og det får man ikke gjort om barnet ikke har riktig nivå på bank-id, og det får man ikke uten å ha vært innom fysisk i banken og paradert nevnte barn + fødselsattest (eller pass, eller annet <insert dokument man mistet kontrollen på da koronaen kom>). Altså man får bank-id -dings/koder man kan bruke til mye rart, men ikke riktig nivå til akkurat det. |
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Det er vel ikke så mange foreldre som er borte 11 timer i strekk, selv med reisetid? |
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TSTUDENTER! SOM MENER AT DE, SOM DEN ENESTE BEFOLKNINGSGRUPPEN I VERDEN, IKKE BØR VÆRE BERØRT AV KORONA!!! Sist redigert av Teofelia : 28-09-20 kl 18:08. |
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TWord!
|
|
#6 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvilke KRONIDIOTER synes det er greit med elsparkesykler som går i 50 (eller noe)? Og ulovlige elsykler? Vil du komme fortere frem kjøp en motorsykkel, da...
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TInkompetente ansatte som henviser til hjemmesiden og «nettbestilling» NÅR DEN FØKKINGS HJEMMESIDEN viser til at man skal sende Mail. Som man gjorde!!!
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMen jeg har så gammel klokke at den ikke vet om jeg sykler eller går eller driver aerobics i søvne da. Den teller skritt. Og antar jeg sover når jeg ligger relativt stille på natta.
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvor føkkings idiot er du når fu ikke forstår at MATJORD er en ikke-fornybar ressurs og at det er ganske bakstreversk å kreve å få bygge butikker på matjord? Vi er i 2020 og nå vet vi bedre!!!
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvis man skal første vei ut av en rundkjøring, så skal man vel ikke på noe tidspunkt blinke til venstre?
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TBlå, det der kunne gjerne skjedd her også. Magesårmateriale! |
|
|
|
|
#13 |
|
Tatt på
|
Det er det det du IKKE skal gjøre, du skal holde til høyre hele tiden og skifte til til venstre ETTER at du er ute av rundkjøringen. Ligger det da en bil i venstre felt som også skal ut av rundkjøringen på samme utkjøring så blir det kræsj i rundkjøringen. I og med at du sikkert også blinker til høyre så har du heller ikke gitt tegn at du skifter fra høyre til venstre til.
|
|
#14 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TI steden for å kjøre en KVART maskin med mørkt tøy på 40 °C så kan man da FOR POKKER ta med det andre, mørke, 40-graders tøyet i huset. HVOR TANKETOM KAN VOKSNE UNGER VÆRE? |
|
|
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
|
|
#16 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg har da opplevd det også mer enn en gang med SAMME "unge". Men likevel: GAAAAAH. Takk for oppmerksomheten. |
|
|
|
|
#17 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Å åpne døra er smart,det gir mindre grobunn for anaerobe bakterier som trives uten oksygen og gir lukt i tøyet. Sånn bare for å forsvare hvordan synderen her nok garantert har tenkt 😉
|
|
#18 |
|
VeloppDragen
|
Jeg har spurt internett om hjelp, fått to forskjellige svar, og må nå lete etter en ny vei hjem fra jobb.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Jeg har tenkt lenge på dette, og var i første omgang skikkelig uenig. Jeg har tenkt at jeg er tilbøyelig til å forstå at dette er teoretisk riktig, og at det er fornuftig der det er mye trafikk, men der jeg kjører er det aldri flere biler som kjører ut i en retning samtidig, så da fortsetter jeg å kjøre sånn jeg pleier. Ligger til høyre, blinker til høyre, og kjører ut i det venstre feltet i den høyre avkjøringen.
|
|
#20 |
|
|
Men du kan jo ikke SVARE på et spørsmål om HVORDAN man skal kjøre i en rundkjøring basert på at det IKKE ER EN JÆVLA BIL I NÆRHETEN??? |
|
|
![]() |
|
|