Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-17, 18:59   #1
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Enkeltes prioriteringer.

Gammel 20-11-17, 19:32   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Folk som ikke bruker refleks (igjen).

Gammel 20-11-17, 18:48   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Omkjøringer

Gammel 20-11-17, 21:49   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kuldegrader. Norge burde vært mye lenger sør.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-11-17, 21:51   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Livet. Fy pokker, så blytung november er!

Gammel 20-11-17, 22:01   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Livet. Fy pokker, så blytung november er!

Jeg og begge brødrene mine har bursdag i november, så vil klamrer oss til det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-11-17, 22:03   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to brødre som har bursdag nå jeg også, uten at det hjelper nevneverdig.

Gammel 20-11-17, 23:12   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har to brødre som har bursdag nå jeg også, uten at det hjelper nevneverdig.

Men JEG har også bursdag. Jeg elsker bursdag! Selv om jeg ikke akkurat elsker november.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-11-17, 23:10   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det verste er vintersyklister som 1) holder høyere fart enn bilkøen og 2) holder til høyre med den høyere farten sin. Holdt på å klemme én mellom bilen min og fortauet for en uke siden. Han overlevde.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-11-17, 10:37   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det verste er vintersyklister som 1) holder høyere fart enn bilkøen og 2) holder til høyre med den høyere farten sin. Holdt på å klemme én mellom bilen min og fortauet for en uke siden. Han overlevde.

Jeg spylte ned en sånn en med spyleveske i går. Ikke med vilje. Han hadde verken lykt eller refleks, og plutselig var han der. Stakkars. Hadde litt angst for at han skulle gå til angrep, men han gjorde ikke det.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 21-11-17, 11:58   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg spylte ned en sånn en med spyleveske i går. Ikke med vilje. Han hadde verken lykt eller refleks, og plutselig var han der. Stakkars. Hadde litt angst for at han skulle gå til angrep, men han gjorde ikke det.

Synes nesten han fikk som fortjent jeg da.. når du er så teit i hodet.

Gammel 21-11-17, 08:50   #12
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Folk som svarer: "ikke sant" for omtrent hver ting jeg sier. JO, det ER faktisk sant. Jeg vet det er en uvane, men en nokså irriterende en.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 21-11-17, 13:30   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Folk som svarer: "ikke sant" for omtrent hver ting jeg sier. JO, det ER faktisk sant. Jeg vet det er en uvane, men en nokså irriterende en.

Haha, jeg har en her som snakker på inn- og utpust og sier "Skjønner du" og jah og ha nesten etter hver eneste setning.

Pussing hvordan noen ordlegger seg og har uvaner som irriterer stort.

Gammel 21-11-17, 10:08   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At ungen som praktisk talt ALDRI er syk, får omgangssyke dagen før hun og broren skal ha klassebursdag. Nå må den utsettes til neste uke.

Gammel 21-11-17, 13:05   #15
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Den reklamen til Storebrand og forsikringer og pensjon hvor barnet er voksen og omvendt. Jeg blir mannevond hver gang jeg ser/hører den.

Gammel 21-11-17, 13:17   #16
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

At når nav omsider betaler ut sjukepengar, så ser det ut til at det er feil sum.

Gammel 23-11-17, 00:30   #17
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Snø.

Gammel 23-11-17, 09:16   #18
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

At over halvparten fremdeles ikke har svart på bursdagsinvitasjon.

Gammel 23-11-17, 09:57   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

At over halvparten fremdeles ikke har svart på bursdagsinvitasjon.

Purr med SMS! Jeg skrev SU senest mandag, og på mandag ettermiddag sendte jeg ut SMS til de jeg enda ikke hadde hørt fra. Da fikk jeg kjapt svar, samt beklagelse over sen tilbakemelding.

Gammel 23-11-17, 10:06   #20
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Purr med SMS!

Jeg gjør vanligvis det, men klassene på trinnet ble satt sammen på nytt dette året og vi fikk klasseliste uten telefonnummer til foreldrene. Alle de fra den gamle klassen, som jeg har nummeret til, har svart. Har lagt ut melding på klassens Facebookside så håper det når de fleste.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.