|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3De fine nye lokalene til Oslo Snooker. Helten og jeg var der i går og trente litt. Jeg har ikke spilt siden jeg fikk nye, større progressive briller i fjor. Både det nye lokalet og brillene ga en helt herlig opplevelse. Nå lurer jeg på om jeg skal melde meg inn. |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At yngste syntes første friidrettstrening var så gøy og vil fortsette.
|
|
#3 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Elevene mine. Vi er på leirskole og de gjør så god figur. Herlig stemning hele dagen og på kveldsmøtet på hytta før leggetid finner de 12 gutta jeg bor sammen med løsninger på alt som må ordnes. Hva skjedde med "men det var ikke meg/mitt" liksom? I stedet er det "det er ikke så nøye hvem sitt det er, jeg rydder det" fra alle sammen. Jeg gleder meg til å få nye opplevelser sammen med gjengen i morgen.
|
|
#4 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Sol og kaffe. : enkel:
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At jeg fikk utdelt God Frokost-pakke på gata på vei til jobb. Matpakke med to skiver samt melk og stæsj. Akkurat det jeg trengte i dag.
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Elleveåringen, som skinte som en sol etter fiolintimen i går! |
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At minstejenta fikk bytte gruppe på kulturskolen, slik at hun nå går sammen med to venner fra klassen.
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Bare å kjøre på med mer potte, da, Mave!!
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Ja, potta ble introdusert for lenge siden den, og hun har sittet på den jevnt og trutt, men uten noe ordentlig resultat. Men jeg har selvfølgelig glemt det obligatoriske Donaldbladet. |
|
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3
Å herlighet, det skjønner jeg godt, det er fantstisk å slippe det. Helt til barnebarn begynner å poppe opp. Er jeg heldig utsetter mine det lengst mulig (20, 23 og 25). |
|
|
|
|
#12 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Donald er fint, det hadde mine også.
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Våknet opp til bursdags klem og kyss fra barna mine. Fin frokost og gaver ble det også. Kunne ikke ha ønsker meg en bedre start på dagen.
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Fikk hyggelig sms i går som lurte på hvordan det gikk med yngstejenta.
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Meldingen jeg fikk fra Tine om at tanteskatten min hadde vunnet frokost. Jeg nominerte henne, også ble hun trukket ut. I anledning god frokostsalen på lørdag.
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Gratulerer med dagen A&A.
|
|
#20 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Jeg har meldt meg som frivillig under KK-mila til lørdag med Norsk folkehjelp |
|
|
![]() |
|
|