Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-17, 23:17   #221
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er en guttefant

Jeg er en perfekt, litterær skog.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 23:27   #222
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg er ein bil med personlighet.

Nok en bil her. Harry nok i noens øyne, men med personlighet og sjarm, og mer enn nok power til å parkere små jyplinger med olabukser og hettegenser

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-17, 23:38   #223
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Agurktid på FP også, altså.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:10   #224
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?

Sånn - link. Der bør du finne svar.
Det er hvertfall sånn 99.99% av alle andre her inne finner svar på ting.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:23   #225
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kan dere ikke bare slutte svare?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:33   #226
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Gjer du? Eg lurer på om du kan legge ut detaljert forklaring på kor de har nøkler til skapet med B-preparat?

Tredje skuff, i den blå kommode på vaktrommet. Ligger i en plastboks, merket "viktige nøkler".

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvordan er det, Floksa, er det telefon installert på kvinne-barn-avdelingen som du leder?

Beklager at jeg er sen, måtte ta imot noe akutt!
Vi har telefon vet du.
Jeg tenker det skal være mulig å få hjelp på telefonnr 116123.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:37   #227
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en ku. Jeg er også leder for Barneavdelingen på Haukeland.
Der har vi det bra og steller godt med alle pasientene.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:49   #228
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Gi ungdommen øl før Internett tar dem.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:53   #229
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vel din drøm rett og slett.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 00:56   #230
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Men det var en bruker som skrev at hun skulle gi meg tlf nr dit.

Du må vente, sa jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 01:02   #231
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ei ribba høne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 01:51   #232
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor32, her.

Jeg lurer på hvordan dere har det der. Og om du kan sende meg tlf nr direkte til avdelingen via PM.

Her må du vere litt meir spesifikk! Korleis vi har det? Tenker du fargeval? Kva type gardiner, møblement, type mat? Eller kanskje generell stemning på avdelinga? Kven er "dere"? Er fokuset ditt på trivselen til dei tilsette, arbeidsvilkår og turnus? Eller er "dere" dei innlagte på avdelinga? Sidan du har bestemt deg for at fleire av oss jobbar der, er det relativt stor sjanse for at vi kan svare deg her på korleis vi har det der, og på den måten spare avdelinga for unødvendige telefonar. :hjelpsom:

Gammel 10-07-17, 02:15   #233
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Hvordan sender jeg PM da, må det være rekommandert?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 09:14   #234
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Medlem siden: Jul 2017
Lindamor32 kan håpe på forbedringer
Standard

Nå har jeg ringt til sentralbordet på Haukeland minst syv ganger. Men dem nekter å sette meg over til Barneposten. Så i dag skal jeg ha tlf nr til Barneposten.

Lindamor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 09:34   #235
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hvordan sender jeg PM da, må det være rekommandert?

Brevdue.

Gammel 10-07-17, 10:13   #236
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. Nå blir det #ignore her og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-17, 15:16   #237
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Kjære alle sammen på FP. Jeg har ikke fått sovet i natt fordi at jeg har tenkt så mye på datteren min og det at hun skal innlegges på Barneposten på Haukeland. Så nå ber jeg dere pent om å sende meg tlf nr direkte til avdelingen.

Gammel 10-07-17, 15:27   #238
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Jeg forlater ikke dette forumet før jeg får tlf nr til avdelingen.

Gammel 10-07-17, 16:02   #239
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Kan ikke noen bare sende meg tlf nr på PM?

Gammel 10-07-17, 16:22   #240
Lindamor32
Nybegynner

Lindamor32 sin avatar

Standard

Men vi kan gjøre en avtale, visst jeg slutter å mase så gir dere meg tlf nr til Barneposten, ok?.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.