|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#222 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er en guttefant
Nok en bil her. Harry nok i noens øyne, men med personlighet og sjarm, og mer enn nok power til å parkere små jyplinger med olabukser og hettegenser
|
|
|
#223 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er en guttefantAgurktid på FP også, altså.
|
|
|
#226 |
|
can-jur
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?
Beklager at jeg er sen, måtte ta imot noe akutt!
|
|
|
|
#227 |
|
can-jur
|
Sv: Jeg er en guttefantJeg er en ku. Jeg er også leder for Barneavdelingen på Haukeland.
|
|
|
|
#228 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er en guttefantGi ungdommen øl før Internett tar dem. |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?
Her må du vere litt meir spesifikk! Korleis vi har det? Tenker du fargeval? Kva type gardiner, møblement, type mat? Eller kanskje generell stemning på avdelinga? Kven er "dere"? Er fokuset ditt på trivselen til dei tilsette, arbeidsvilkår og turnus? Eller er "dere" dei innlagte på avdelinga? Sidan du har bestemt deg for at fleire av oss jobbar der, er det relativt stor sjanse for at vi kan svare deg her på korleis vi har det der, og på den måten spare avdelinga for unødvendige telefonar. :hjelpsom:
|
|
|
#233 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Hvordan sender jeg PM da, må det være rekommandert? |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2017
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Nå har jeg ringt til sentralbordet på Haukeland minst syv ganger. Men dem nekter å sette meg over til Barneposten. Så i dag skal jeg ha tlf nr til Barneposten. |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Kjære alle sammen på FP. Jeg har ikke fått sovet i natt fordi at jeg har tenkt så mye på datteren min og det at hun skal innlegges på Barneposten på Haukeland. Så nå ber jeg dere pent om å sende meg tlf nr direkte til avdelingen. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Jeg forlater ikke dette forumet før jeg får tlf nr til avdelingen. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Kan ikke noen bare sende meg tlf nr på PM? |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men vi kan gjøre en avtale, visst jeg slutter å mase så gir dere meg tlf nr til Barneposten, ok?. |
|
|
|
![]() |
|
|