|
|
|
|
#1 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At flybilletter og leilighet er klart og bestilt til jentetur i juni. Yei!
|
|
#2 |
|
Endelig mamma
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2OG! At jeg endelig har fått fingeren ut og meldt meg som frivillig for Røde Kors. Jeg vil egentlig bli visitor, men de trenger ikke flere visitorer for øyeblikket. Men så fant jeg ut at de har et prosjekt som heter "nettverk etter soning" i stedet, så jeg meldte min interesse for det, og skal på intervju der i neste uke. Jeg trenger noe slikt som dette nå som jeg er arbreidsledig kjenner jeg. Jeg har riktignok studiene mine som jeg nå har det ganske travelt med, men jeg blir en j... huleboer av å gå hjemme sånn hele tida. Frem til jeg hentet datteren min i barnehagen i dag, hadde jeg faktisk ikke vært utenfor døren siden fredag ettermiddag (!). Og jeg tuller ikke altså. Det er faktisk ikke helt bra. Så jeg trenger å ha et påskudd til å komme meg ut blant folk litt også. Man blir jo smårar av sånt som dette.
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Så bra du har meldt deg som frivillig. Njulaif! Jeg er også student dette halvåret, og merker at det er en stor overgang fra å gå på jobb hver eneste dag til å kunne bestemme selv hva jeg vil gjøre. For å unngå å bli smårar av ensomhet så har jeg bevisst valgt å skrive prosjektoppgave sammen med andre, og jeg går også på biblioteket når jeg skal lese i stedet for å sitte hjemme. Det gir meg både miljøforandring og mer fokus. Lykke til! |
|
|
|
|
#4 |
|
Endelig mamma
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Skolen ungene mine går på gjør meg stadig vekk glad. I dag, i form av denne artikkelen i utdanningsnytt: https://www.utdanningsnytt.no/utdann...de-relasjoner/
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At alle vinduer i huset er nyvasket (var ikke så superglad da jeg holdt på, men etterpå ble jeg veldig glad av det
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2I dag er jeg glad for å ha hatt en hyggelig prat med sjefen jeg snart skal slutte hos. (Hun var på ferie da jeg sa opp, og jeg hadde knapt snakket med henne de siste fire ukene.)
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Å våkne til strålende sol og at all snøen i hagen er borte. Vår.
|
|
#11 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Igår så jeg årets første hestehov!
|
|
#15 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At spareboksen min inneholdt nok til å kjøpe målet med sparingen, kjøkkenmaskin. Dermed skal jeg nå ut på handel med lomma full av mynt (og noen sedler da ) |
|
|
|
|
#16 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Eldste ble invitert på skutertur, så jeg og minsten fikk litt kvalitetstid sammen.
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Å få ryddet matboden. :koko:
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Den nye, store pulten vi har kjøpt, som gjorde at jeg kunne sitte ved siden av 6-åringen og legge puslespill mens han spilte Sims i morges. Han følte at jeg var med ham og spilte, mens jeg følte at jeg endelig slapp å være med.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At begge de to minste ungene hadde besøk av bestevennene i dag, og vi koste oss med vafler. |
|
|
![]() |
|
|