|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: PlaydateSom jeg har sagt før i tråden synes jeg reaksjonene ift HI er helt ute av proporsjoner. Så mye rart som diskuteres her inne, og så tror dere dette er tull? Jeg er fascinert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Playdate
Skjønner ikke hva du mener med at reaksjonene mine er helt ute av proposjoner? Er det det at jeg ikke blindt stoler på fremmede ved å sender datteren min avgårde med dem som er rart? :- P |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: PlaydateJeg har bare fulgt med på sidelinjen, for jeg tror også dette er oppspinn. Tråden har noen typiske tegn, som f eks. at HIs argumenter eskalerer og eskalerer i møte med motstand/uenighet. Det betyr ikke at ikke problemstillingen kan være aktuell, men ikke på den måten den presenteres her.
|
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() |
Eskalerer? Jeg forsøkte etter beste evne ettersom spørsmålene kom gien så tydelig beskrivelse av situasjonen som overhode mulig! Prøvde å sette dere i mine sko for best mulig syn på saken. Det har Vært ganske spesielt (og tidkrevende) å se hvordan flere her inne jobber så hardt mot at jeg er genuin. :- p |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg tror kanskje at det er litt avproblemet, at dette er den eneste tråden du har engasjert deg i. Jeg tror at dersom du hadde vært mer aktiv i andre tråder så er det ikke sikkert at folk hadde trodd dette.
|
|
|
|
#7 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: PlaydateIkke stol på noen.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 16-05-16 kl 00:07. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#10 |
|
finner ut av mye
|
Sv: PlaydateNoen hadde lagt det ut selv.
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: PlaydateDet er en anelse for mye |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: PlaydateJeg har ikke skrevet noe her fordi jeg ikke klarer å ta dette seriøst. Ok, HI har en reell problemstilling, men så blir det bare rart etter det. Jeg har hatt en "troll-følelse" hele veien. Jeg orker ikke å trolle med troll. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: PlaydateDet er jo ofte nettopp dette troll gjør: dukker opp på nytt forum, slenger ut en komplisert og vanskelig problemstilling, forverrer den når tråden begynner å dø ut osv.
|
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, vet det, og har jo lurt selv.
|
|
|
|
#15 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: PlaydateEinig, input. Lurer litt sjølv.
|
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Sv: PlaydateJeg syns dere overreagerer. Hvordan skal vi få nye medlemmer her, når de blir mottatt på denne måten? Det er et diskusjonsforum, det kommer en ny bruker som har et problem hun vil diskutere, og dere kritiserer opp og ned og i mente. Troll sprekker av seg selv, så man trenger ikke dra frem troll-spekulasjoner bare fordi brukeren diskuterer på en annen måte enn vi er vant til. Skrivestil setter seg etterhvert som man blir husvarm. Scroll tilbake til deres egne første foruminnlegg og sjekk om det var noen "stil" på dem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
![]() |
Takk for støtten, hjelper vel lite å si det men jeg er virkelig den jeg utgir meg for å Være. Får jo ikke bevist det, like lite som jeg vet hvem andre her er og om de er genuine. Kommer ikke til å fortsette nei, men det har ikke vært bortkastet. Fikk luftet problemstillingen, fikk gode råd -og understreket hvor viktig jeg mener det er og ikke avfeie magefølelsen i situasjoner som går på barnas sikkerhet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: PlaydateNå er det jo faktisk ikke sånn at vi slenger ut følelser om troll veldig ofte da. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Enig, Anne. Jeg gjør i hvert fall ikke det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: PlaydateTrodde et nettroll var en som slang stygge og støtende kommentarer - ikke en som var ny:- p |
|
|
|
![]() |
|
|