Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-14, 21:33   #221
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har skiftet fra fargen Brun til Lys brun. Min naturlige farge ligger vel mellom der et sted, avhengig av årstid hvor mørk/lys jeg er/var. Tanken er at etterveksten da synes noe mindre, og jeg kan gradvis bli vant til å se meg selv som litt lysere. Kanskje. Så får vi se om det blir litt striper på lengre sikt. Kanskje. En ting er å skifte hårfarge på gøy, eller fordi man har lyst på en forandring. Men når hårfargen skifter av seg selv, blir det faktisk ganske annerledes.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 18:57   #222
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.272
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er riktig oppløftet nå, faktisk. For jeg tror at jeg kommer til å gråne slik som mange av damene på bildene, med sølv i mørkt. Og når jeg bare venner meg til tanken på at jeg ikke skal være mørk til jeg er 60-70 slik jeg trodde (som pappa og søsknene hans, som jeg ligner), så skal det bli greit at det går den veien. Sånn etter hvert. Etter 50 eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 19:29   #223
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg var blond som ung, en farge som etterhvert ble mer askeblond/kommunegrå. Hår med naturlige krøller har lett for å se tørt ut, så for å få litt liv i håret har jeg farget det i litt mørkere toner med varierende grad av rødt i. I sommer gikk jeg bananas i hårfargehyllene på Drogerie Markt i Flensburg (hvem kan gå forbi hårfarge til 2 euro?) og nå har jeg nesten svart hår med masse, masse rødt i. Middelaldrende som jeg er forventet jeg å få tilbakemeldinger på at jeg var desperat og i full krise, men folk synes det er kult. Og jeg som begynte å leke med tanken på å mykne på fargen og forberede siste fase, Grått før Døden.

Vel, jeg begynner å bli lei av å farge hver tredje uke. Jeg føler at jeg må farge så ofte fordi etterveksten virker så lysende grå mot det røde og når jeg kjører forbi flyplassen på vei til jobb er jeg redd for at pilotene skal tro at det er rullebanen, men jeg er altså åpen for å gradvis gå tilbake til det opprinnelige. Kanskje.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-14, 22:19   #224
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Fabelastisk, her.

og når jeg kjører forbi flyplassen på vei til jobb er jeg redd for at pilotene skal tro at det er rullebanen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-14, 20:09   #225
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg drar opp denne tråden igjen. Like over nyttår skal jeg inn til runde nr. 2 med forberedelser til Grått Hår, der jeg skal stripe håret og få en kald glansvask over. Spørsmålet er hvordan jeg skal kle meg når jeg kommer med merkbart lysere hår. Jeg har hatt det så mørkt at det nesten var svart, og da har jeg hatt mørke klær og sterk sminke. Hvordan skal jeg gjøre det når jeg får en hårfarge som er mer naturlig mot min tandre, lyse hud? Skal jeg kjøre fortsatt sterk sminke og mørke klær, eller skal jeg lysne fargen her også? Har noen tips til meg?

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-14, 22:04   #226
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.878
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Aner ikke. Men hvis du følte deg vel med sorte klær til sort hår så går det sikkert greit om du lysner hårfargen 2 hakk.

Jeg har flyttet skillen fra siden til midtskill og jaggu tøt det mange hvite hårstrå frem. Åh, jeg blir så deppa av dette mørke håret mitt hvor hvite hårstrå synes så godt.
Sist klippet jeg det svært kort fra bob for å slippe lang lengde bak men angrer jo....
Men jeg har fått ros for at håret mitt ser naturlig farget ut, selv fra frisøren sist.
Hun synes det så naturlig ut og var mykt og fint. Jeg kurer ganske ofte med en blå krukke fra Redken.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-14, 22:07   #227
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Sterk sminke altså. Jeg blånekter å klippe håret, lengden er min forte, liksom. Men vi får se...

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-14, 22:40   #228
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.080
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ein gong det var lenge sidan eg farga det, såg eg at plutseleg var eg fin i grått, for det stod til håret. Sjokkerende. Eg lirer på om eg kjem til å endre på ting, fargar og sminke når det vert grått. Kanskje du kjem til å oppdaga ting du ikkje har tenkt på før, albertine.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-14, 14:11   #229
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.440
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg skulle nok prøve å ha litt lysere sminke, men samtidig så syns jeg ikke at du har så mørk sminke til hverdags.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:04   #230
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg drar opp denne tråden igjen. Like over nyttår skal jeg inn til runde nr. 2 med forberedelser til Grått Hår, der jeg skal stripe håret og få en kald glansvask over.

Gjorde du det Albertine, og hvordan ble det? Vurderer det samme, men min søsterfrisør mener at det ikke blir fint om man bleker, men at jeg må la det vokse ut. Og så tenkte jeg kanskje at nå som sommeren kommer, så kunne jeg jo prøve å stipebleke noe av håret?

Synes denne sveisen var så stilig i grått, det er ca den lengden jeg har nå:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:11   #231
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Hun var kjempestilig på håret, jeg tenkte egentlig ikke over at håret var grått. Hun så ikke så veldig gammel ut heller, grått hår eller ikke. Det viser jo bare at det som teller (hvis man vil se OK ut på håret) er en kledelig frisyre (noe som krever at man klipper seg litt oftere enn en gang i året, mener jeg)- ikke hvilken farge man har på håret. Selv er jeg, heldigvis, må jeg tross alt innrømme, ganske langt fra at hele håret er grått, ikke halve engang, men det kommer, jeg ser jo det. Jeg regner likevel med at jeg kommer til å farge til jeg blir 50, jeg orker ikke grått hår før den tid, tror jeg.
Dere som vurderer å la alt bli grått, hvor gamle er dere egentlig? :nygjerrig:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:14   #232
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

40. Jeg ville ikke bli helt hvithåret om jeg sluttet å farge håret, altså. Jeg tror ikke jeg ville bli så grå som hun på bildet til LaBanga heller. Kanskje litt sånn som Sarah Harris?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:15   #233
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Gjorde du det Albertine, og hvordan ble det? Vurderer det samme, men min søsterfrisør mener at det ikke blir fint om man bleker, men at jeg må la det vokse ut. Og så tenkte jeg kanskje at nå som sommeren kommer, så kunne jeg jo prøve å stipebleke noe av håret?

Jeg er nå pr. definisjon blond, men fargen er veldig preget av at resten av håret som ikke er stripet fortsatt har en varm farge. Så jeg er veldig strawberry blond, som ikke er helt forenlig med det askegrå som vokser ut. Tror det må gå litt mer tid før jeg tør å slippe ut gråfargen.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:17   #234
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hun var kjempestilig på håret, jeg tenkte egentlig ikke over at håret var grått. Hun så ikke så veldig gammel ut heller, grått hår eller ikke. Det viser jo bare at det som teller (hvis man vil se OK ut på håret) er en kledelig frisyre (noe som krever at man klipper seg litt oftere enn en gang i året, mener jeg)- ikke hvilken farge man har på håret. Selv er jeg, heldigvis, må jeg tross alt innrømme, ganske langt fra at hele håret er grått, ikke halve engang, men det kommer, jeg ser jo det. Jeg regner likevel med at jeg kommer til å farge til jeg blir 50, jeg orker ikke grått hår før den tid, tror jeg.
Dere som vurderer å la alt bli grått, hvor gamle er dere egentlig? :nygjerrig:

32.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:21   #235
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er 45, og er ikke helt grå, men jeg tipper at om jeg hadde sluttet å farge det, så hadde det vært ganske brede striper med grått.

Problemet er at jeg ikke tror jeg vil kle blondt hår, har aldri kledd det, jeg er en veldig mørk type, og håret mitt har ikke blitt særlig bleket om sommeren heller. Men jeg tror at grått vil stå til hudfargen min. Men det er det der å føle seg klar for å la det bli grått.

Har en kollega med langt tykt hår som har latt håret gro grått nå i noen måneder. Hun har glansvask i, og selv om det ikke har grodd helt ut ennå, så er det faktisk veldig fint. Men hun er tross alt ti år eldre enn meg.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:21   #236
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er 42 og har sluttet å farge for flere år siden. Er salt og pepper (hvitt i sort hår) og nå veldig lys i tinningene. Men vakker.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:25   #237
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.878
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Her har du meg. Jeg tar bilder av håret rimelig ofte for å følge med hvor ille det er.. Det ligger hvite lange hår oppå sveisen... Helt krise.
Ikke snakk om at jeg ikke skal farge altså. Farger hjemme, hver måned.
Er visst 46 hvert øyeblikk.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:32   #238
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ser ingen hvite lange hår oppå sveisen jeg, men bilde er kanskje for lite?

Her er noen bilder jeg tok nå, som jeg egentlig føler meg litt på overtid i forhold til at jeg burde ha farget håret for lengst. Tok det vel litt før 17. mai sist.



LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:47   #239
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

70 modell. Var på nippet til å stripe håret i vår. Det er klart grått i luggen og ved tinningene, spredt grått ellers. Men er fornøyd nå som sola har bleket håret endel allerede. Jeg burde klippet meg kort og hatt håret liggende ned, å dra det bak i hestehale er å vise alle de grå.

Jeg litt mørkere blond med hår som har brukt å bli lyst gyllent av sola. Jeg har stripet og bleket håret mitt siden konfirmasjonsalderen. Men nå synes jeg striper og blondering bare gir grell kontrast til den kalde grå etterveksten. Men igjen, hadde jeg vært villig til å betale for å få det gjort hver 4. uke så hadde valget vært enkelt.

Jeg får nok front som hun på bildet til La Banga, men kan aldri ha så krevende frisyre, for glatt hår har jeg ikke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 13:48   #240
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg ser ut omtrent som deg, LaBanga, men er 36 år.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no