|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du latt håret blir grått? | |||
| Ja, og eg er under 40 |
|
5 | 4,59% |
| Ja, og eg er over førti |
|
8 | 7,34% |
| Nei. Ikkje enno |
|
53 | 48,62% |
| Nei, erru gærne? |
|
43 | 39,45% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du latt håret bli grått?Aner ikke. Men hvis du følte deg vel med sorte klær til sort hår så går det sikkert greit om du lysner hårfargen 2 hakk.
|
|
|
|
#2 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?
Gjorde du det Albertine, og hvordan ble det? Vurderer det samme, men min søsterfrisør mener at det ikke blir fint om man bleker, men at jeg må la det vokse ut. Og så tenkte jeg kanskje at nå som sommeren kommer, så kunne jeg jo prøve å stipebleke noe av håret? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er nå pr. definisjon blond, men fargen er veldig preget av at resten av håret som ikke er stripet fortsatt har en varm farge. Så jeg er veldig strawberry blond, som ikke er helt forenlig med det askegrå som vokser ut. Tror det må gå litt mer tid før jeg tør å slippe ut gråfargen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du latt håret bli grått?Her har du meg.
|
|
|
|
#6 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Har du latt håret bli grått?Ein gong det var lenge sidan eg farga det, såg eg at plutseleg var eg fin i grått, for det stod til håret. Sjokkerende. Eg lirer på om eg kjem til å endre på ting, fargar og sminke når det vert grått. Kanskje du kjem til å oppdaga ting du ikkje har tenkt på før, albertine.
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du latt håret bli grått?Hun var kjempestilig på håret, jeg tenkte egentlig ikke over at håret var grått. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
32. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du latt håret bli grått?40.
|
|
|
#11 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er 45, og er ikke helt grå, men jeg tipper at om jeg hadde sluttet å farge det, så hadde det vært ganske brede striper med grått. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Kan signere dette!
|
|
|
#13 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er 42 og har sluttet å farge for flere år siden. Er salt og pepper (hvitt i sort hår) og nå veldig lys i tinningene. Men vakker.
|
|
|
#14 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Ser ingen hvite lange hår oppå sveisen jeg, men bilde er kanskje for lite? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du latt håret bli grått?70 modell. Var på nippet til å stripe håret i vår. Det er klart grått i luggen og ved tinningene, spredt grått ellers. Men er fornøyd nå som sola har bleket håret endel allerede. Jeg burde klippet meg kort og hatt håret liggende ned, å dra det bak i hestehale er å vise alle de grå.
|
|
|
|
#18 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Jeg også, jeg er 37. Nå har jeg akkurat vært hos frisøren og farget og stripet. Men jeg lurer stadig vekk på om når jeg skal være klar for å la det bli grått. Jeg kler absolutt ikke lyst hår. Det har jeg testet ved flere anledninger i yngre dager, og jeg kler det bare ikke.
|
|
|
#19 |
|
fri
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Da har jeg avtalt å skulle bleike i striper og prøve å farge grå striper til torsdag. Søstra mi er sertifisert fargeekspert, og denne gangen tar vi det i salongen på jobb slik at hun har tilgang til alt av farger og kan justere underveies. Blir veldig spennende. Jeg har vært vant til å farge i alle regnbuens farger før jeg, og er ikke redd for å teste ut nye ting, men jeg merker at det er ekstra spennende å skulle bli grå altså. Men som all annen hårfarge, det er jo bare å justere igjen om man ikke trives med det! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt