|
|
#222 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det chicken pot pie. Banoffee mess til dessert.
|
|
#223 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Koteletter. Oppdaget at vi hadde litt færre koteletter enn jeg trodde, så jeg lager en gryterettvariant tenker jeg.
|
|
#225 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Brokkolisuppe - koker grønnsakskraft nå |
|
|
|
|
#226 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Laksen utgikk til fordel for rester, må spises det også. Hadde biffsnadder igjen som fikk følge av tomatbønner, egg, noen stekte poteter og grovt brød. Laksen flyttes elegant til neste søndag og da er planen klar for hele den kommende uka:
|
|
#227 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Spiste hos mine foreldre i dag, fra fryser. Deilig pinnekjøtt.
|
|
#228 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal jeg lage skinkesalat med en eller annen dressing jeg finner oppskift på etterpå |
|
|
|
|
#229 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Panert torsk og ovnsstekte mandelpoteter. Gidder ikke koke potetene, for de var så himla små. Raspa gulrot skal vi også ha. Og så ble det ertepure til. Grønne erter må være en av torskens beste venner.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 13-01-14 kl 18:44. |
|
|
|
|
#230 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kyllingsalat (med bl.a. avocado, pasta, ulike salattyper, cherrytomater, rødløk, mais og reddiker) med nystekt brød til (satte en no-knead brøddeig til heving i går kveld og så stekes den like før mddag).
|
|
#231 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går ble det sushi ute, og i dag blir det hjemmelaget fiskegrateng. |
|
|
|
|
#232 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Laks står på menyen i dag. Tenker det blir denne med soyasaus og ris: http://trinesmatblogg.no/2012/06/11/...tsalat-og-ris/ |
|
|
|
|
#233 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vi skal ha "kyllingbiter" i Bretagne-saus med kokt, krydret ris og grønnsaker til.
|
|
#234 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Hjemmelagde fiskekaker. Det har vært mye fisk/fiskeprodukter og sjømat på menyen etter jul. Som vanlig. |
|
|
|
|
#235 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går: Thaikarri med torsk, aubergine og kokosmelk.
|
|
#236 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag hadde vi stekt ørretfilet med urtesalt og sitron, kokte poteter og spinat med parmesan. |
|
|
|
|
#237 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kyllingsuppe med kokosmelk, masse grønnsaker og nudler. Det ble så mye at det er nok til i morgen også, men vi hadde også kyllingsuppe hos venner på lørdag, så kvoten er snart full. |
|
|
|
|
#239 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Ser at en til to av disse middagene ryker(eller flyttes fremover i tid) pga jeg har lagd for mye middag/vi har spist for lite så det blir rester. Som idag. Må lære meg å lage litt mindre i gangen når jeg ikke har planlagt at det skal bli restemiddag av det.
|
|
#240 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Soyamarinert laks henta frå Trines matblogg. Oppskrift. Knallgodt!
![]() |
|
|