|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
Ehhhm ...nei!!!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 03-10-12 kl 23:57. |
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVSom trøst har jeg begynt på et Marius pannebånd, og lagt opp masker til en ny genser med Mini Alpakka og Silk Mohair i kamelfarge, det hadde jeg liggende litt av ...så får vi se da! :P
|
|
#3 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVHerreJemini så kjipt, Bomull. Men jeg klarte ikke la være å le da jeg så genseren.
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVSå kjipt! |
|
|
|
|
#7 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hva strikker du nå? IVFryktelig kjipt Bomull!
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVOjoj, Bomull, det var liten genser....kjipt! |
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Jeg leste tips om å hekle den sammen med fastmasker, og jeg synes det ble ganske ok. |
|
|
|
|
#10 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøvde det og ble ikke fornøyd, for man må jobbe fra vrangen, og da så jeg ikke hvordan retten ble uten å snu hele tiden. Så jeg gjorde som jeg pleier og sydde fra retten med madrass-sting.
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har lyst til å strikke en 'kosegenser' med dette garnet:
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva er garnet? |
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Sv: Hva strikker du nå? IVSånn ble det med fastmasker. Kunne sikkert vært penere, men det er bare sidesømmen. |
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg sydde igjen med tungesting. Ble fint. Et tips er å ta skuldersømmene først. Så sy på ermene til bolen og til sist brette den sammen og ta under ermene og i siden (begynne der de møtes under ermene og gå ut mot håndledd og gjøre samme nedover fra under ermene. Blir jevnt og fint da.
|
|
#16 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg sydde i den rekkefølgen, ble veldig greit det, sånn før hele genseren døde! :P
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVSøte dere er! :smask:
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVDet garnet har jeg også fundert på, mkj, men jeg ser jeg må til Vennesla for å få kjent på det, hvis de har igjen da. Får se om jeg tar turen. Vurderer et sjal evt., eller lue/hals i julegave til svigerinne. Fine farger og hyggelig pris i allefall!
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVEr det Drops love you 2, mon tro?
![]() |
|
|