Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 02:01   #221
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Bare se ferdig litt til for å se om jeg ser flere kjente... men nå er det straks natta.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 08:58   #222
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nå er det vel på tide at alle i småbåtene legger seg snart?

Hvis en av dem får motorstopp og ikke får karret seg ut av leia så blir det virkelig live-sendingen sin, dette her...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 12:46   #223
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis en av dem får motorstopp og ikke får karret seg ut av leia så blir det virkelig live-sendingen sin, dette her...

Det samme tenkte jeg i går. Utrolig pinlig for båtfolket, vil jeg tro.

Jeg har sett mer på TV de siste dagene enn jeg har gjort de siste ti årene til sammen tror jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 12:54   #224
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Finnsnes Slettnes Kårvika

Litt småsur for at de ikke viste Bonnjorda og Bjorelvnes da.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 13:00   #225
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Halvannen time til Tromsø.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 13:32   #226
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det der må da være Malangshalvøya? Da er det ikke lenge igjen til Rya. Håper de får noen bilder av moskusene på ryøya.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 17:12   #227
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.529
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Tromsøfolk - er dere nedpå kaia eller hjemme i sofaen? Jeg er så trøtt etter å ha sittet oppe og sett tv halve natta, så jeg tror jeg lurer meg nedpå øret littegranne...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 17:28   #228
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg er hjemme i sofaen med febrilsk unge. Mann og eldste sønn skulle ta seg en tur ned på kaia. Vi satt lenge oppe i går for å se om de filmet stedet der vi har etternavnet vårt fra, så jeg er litt trøtt i dag.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 18:45   #229
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Tromsø

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:11   #230
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.529
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Ja, va de'kje flott!!!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:14   #231
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Snuppa mi fikk sine to-tre sekunder i tv-bildet.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:21   #232
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Min mann har nettopp sett opptaket fra Risøyhamn, og sa at han skjemtes langt inn i ... eller noe sånt. At voksne folk kunne sette i gang et rabalder midt på natta, og det var ikke måte på gitt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:21   #233
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det gjorde visstnok mann og sønn også, men vi så på sauen shaun og fikk det ikke med oss. Snakk om prioriteringer av toåringen min.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:23   #234
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Det gjorde visstnok mann og sønn også, men vi så på sauen shaun og fikk det ikke med oss. Snakk om prioriteringer av toåringen min.

Det er bare å se opptaket, det.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:25   #235
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Min mann har nettopp sett opptaket fra Risøyhamn, og sa at han skjemtes langt inn i ... eller noe sånt. At voksne folk kunne sette i gang et rabalder midt på natta, og det var ikke måte på gitt.

Var det så ille altså? Jeg har fått med meg på facebook at mange har vært våken for å se det, men alle som har skrevet der, skryter veldig av opplegget. Selv har jeg ikke sett det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:28   #236
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg har ikke sett det selv, men han reagerte mest på unger som løp rundt på den tiden av døgnet, og rockekonsert mens gamlingene sov. Kan hende han begynner å gå ut på dato altså, ikke vet jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:28   #237
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er bare å se opptaket, det.

Ah, opptak altså? Jeg skal sette mannen på saken. NRK sine sider?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:29   #238
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har ikke sett det selv, men han reagerte mest på unger som løp rundt på den tiden av døgnet, og rockekonsert mens gamlingene sov. Kan hende han begynner å gå ut på dato altså, ikke vet jeg.


Hallo, vi er jo like gamle, så ut på dato er ikke aktuelt )

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:35   #239
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.529
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det er ikke alltid alderen det kommer an på, om folk er gamle eller ei...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:53   #240
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Lurer på om jeg skal ta vare på opptakene fra Tromsø til vinteren slik at jeg husker på hvorfor vi bor her oppe
Kjempeflotte bilder, til tross for grå himmel i dag.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no