Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 01:01   #221
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jaja, du fikk iallefall en velkomsthilsen fra meg. Kom ikke å si at jeg er uhøflig. Jeg er iallefall ikke den som trekker frem prikker og sladrer om hvor slemme de andre er med meg.

Nei, det har du rett i Jeg skal skjerpe meg

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 01:03   #222
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.316
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Det var dumt av meg å svare deg, safran, da du spurte om det var du som hadde sendt meg den røde prikken. Men, jeg trodde helt seriøst at du skulle se at det kanskje ikke var noen grunn til å rødprikke den gang, da jeg faktisk ikke tror jeg har klaget på for dårlig velkomst for min egen del. Jeg støttet en annen bruker. Spesielt ikke rødprikke sammen med den egentlig greie kommentaren. Nei, nå skal jeg komme meg ut av denne tråden, mens jeg enda har humøret i behold

Hm. Nå lurer jeg veldig på hvor disse reglene for prikkegrunner ligger? Link, takk?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 01:04   #223
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Takk, Mor til 4


....og nå skal jeg tusle ut av tråden

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 01:29   #224
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Det er ganske forkastelig at vi er åpne om noe som gjøres på de fleste andre fora. At vi gjør mye mindre av det forkastelige enn andre fora er visst også forkastelig …

At Snippa og Julekona, med sine lange erfaringer, ikke vet om dette syns jeg bare er veldig merkelig. Men hey, hva er vel et forum uten en god diskusjon? En krangel om forumdrift må vel være den beste.

Mor til 4: Privat informasjon som navn, adresse og telefonnummer hører ganske riktig hjemme på PM, men når det er sagt, så er sannsynligheten for at en modde leser prikken din svært liten. Og om en moderator skulle lese den, så er jeg rimelig sikker på at den overhodet ikke ville blitt brukt mot deg på noe vis.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 01:57   #225
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

For det første: Jeg har ikke lest hele tråden, så det er mulig jeg har gått glipp av noe.

Anyway:

1) Jeg ser på prikkekommentarer som direktemeldinger på linje med de som kan sendes i en chat mellom to brukere. De to og moderator/admin ser dette, men ikke resten av chatterne.

2) Ingen har noensinne påstått at prikkesystemet skal være en hurtigvariant av PM. Det virker heller som om det er en del av selve forumet, tilbehør til trådene og noe som admin og modder følger med på nå og da.

3) Om jeg på eget initiativ bestemmer meg for at prikker skal være min form for hurtig-pm'er så får jeg da for pokker ta det på egen kappe fremfor å bli snurt over at ledelsen ikke korrigerer kursen etter mine forventningene.

4) Jeg tviler på om noen brukeres prikker er så himla interessante at noen gidder å finlese de. Vi er ikke så spennende som vi liker å tro.

5) At admin/modder anser prikkesystemet som en del av det modererte forumet, ser jeg ingenting galt med at de følger med på trådenes "vedheng" for å ha en viss oversikt. Særlig ikke fordi prikkesystemet kan ha mye å si for nettopp trådutvikling, stemning og misstemning i forumet, samt en del andre ting som faller innunder moddenes "ansvarsområde". Etter mitt syn er prikkene et vedheng til trådene, som altså admin og moddene har ansvar for.

Prikker er ikke PM og admin kan ikke holdes ansvarlig bare fordi vi evt. gjerne vil at det skal være det.

6) Jeg er overtrøtt og har sikkert gjentatt meg selv 100 ganger.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 02:15   #226
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er ganske forkastelig at vi er åpne om noe som gjøres på de fleste andre fora.

Min erfaring er at det ofte er de ledelsene som er åpne om at de har muligheten som bruker det minst. De som bruker det i mer utstrakt grad virker som regel litt mindre opptatt av at brukerne skal vite om det. Kanskje fordi de da går glipp av de saftigste meldingene?

Altså: Om man virkelig hadde vært opptatt av å snoke og stille egen nysgjerrighet, så ville man da ikke gitt seg så tydelig til kjenne som dere gjør her? Det er jo ikke logisk i det hele tatt.

Hva er vitsen med å tyvlytte om man stiller seg midt i rommet og hoier ut at "jeg er her, altså! Husk det!"?

Til tross for denne logiske bristen ser det ut til at det ofte er de som velger åpenhet og å "advare" brukerne sine som får mest pes og anklager om "snokekultur".

Snokere varsler ikke sin tilstedeværelse. Enkelt og greit.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 06:20   #227
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Vel, det var nok ikke meg som klaget på at jeg ikke fikk nok hilsener, men jeg støttet hovedinnlegger underveis. Men, det meste straffer seg her inne.

Ellers ser jeg at jeg har fått rød prikk nummer to, safran! Den ventet jeg vel nesten! Det er faktisk ganske barnslig, og bevitner at her inne må man jaggu passe seg!

Nå tror jeg faktisk du har fler.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 06:40   #228
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg tror også at Julekona har flere. Rødt er julefarge, ja?

Modder har forøvrig taushetsplikt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 07:09   #229
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.520
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Julekona: Jeg ser at du har oppdaget en av fordelene med at prikker ikke er private i den forstand.

Jeg er enig med deg at den type rødprikker som du får nå (og på det opprinnelige) innlegget er unødvendig. Jeg synes også at prikker av typen "God helg" er unødvendige, men det er bare for at jeg ikke bruker prikkesystemet på den måten. Men noen bruker de slik - og vel - det må man bare akseptere. Hvis ikke måtte jo moddene og admin bruke hele dagen på å følge med på prikkene folk ga til hverandre, det hadde vært bortkastet tid.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 07:10   #230
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg synes det er veldig forståelig at Julekona får rødprikker nå, og for så vidt også i den eldgamle tråden hun trakk fram.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:24   #231
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.682
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg er ganske spent på grunnen:

http://www.foreldreportalen.no/forum...2716#post12716

Å. Et sånt sutre-over-at-man-ikke-får-nok-velkomsthilsner-innlegg. Ja, det hender det blir røde prikker av sånt. Jeg trodde du hadde fått en rød velkomstprikk når du bare meldte din ankomst her inne jeg. Det hadde jo vært veldig frekt. (Og du, man behøver ikke si noe sårende for å få en rød prikk. Det er nok at noen er uenig. Folk har ulik terskel for å rødprikke, men er det noe å bry seg om egentlig?)


Ellers signerer jeg kie fullt ut. Veldig bra innlegg!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-03-07 kl 08:31.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:56   #232
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Og hvorfor er det de som er minst aktive som som regel har problemer med eksisterende regelverk / prosedyre?

Jeg har ingen problemer med eksisterende regelverk. Men så jobber jeg med å bli skikkelig aktiv også da

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:10   #233
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.682
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg har ingen problemer med eksisterende regelverk. Men så jobber jeg med å bli skikkelig aktiv også da

Jeg synes du lykkes bra også, du dukker opp i så og si alle trådene jeg leser i allefall!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:21   #234
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg synes du lykkes bra også, du dukker opp i så og si alle trådene jeg leser i allefall!



PS! Har det blitt endret noe i det siste, plutselig fikk jeg denne beskjeden:

  1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 3 characters.
Ikke nok med en smilemunn, altså. Men like så greit, innlegg med bare smil i er jo ganske kjedelige....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:23   #235
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.



PS! Har det blitt endret noe i det siste, plutselig fikk jeg denne beskjeden:

  1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 3 characters.
Ikke nok med en smilemunn, altså. Men like så greit, innlegg med bare smil i er jo ganske kjedelige....

Det kommer an på hvor mange tegn smilemunnen består av. og er bare to tegn, mens f.eks. er seks og kan godt utgjøre et innlegg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:26   #236
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer an på hvor mange tegn smilemunnen består av. og er bare to tegn, mens f.eks. er seks og kan godt utgjøre et innlegg.

Aha!

Dæven, man kan lære mye på nettet

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:47   #237
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er enig med deg at den type rødprikker som du får nå (og på det opprinnelige) innlegget er unødvendig. Jeg synes også at prikker av typen "God helg" er unødvendige,

Takk, him, det var faktisk veldig fint å lese det du skrev der

Jeg har tenkt en del siden i går, og skal selvfølgelig ikke diskutere mer i denne tråden. Jeg er nok litt preget av at jeg ikke har opplevd slike ting før, som jeg opplever her inne. Jeg har truffet så mange av de jeg har blitt kjent med på ulike forum, og har fått så mange gode venner. Men, her inne er det en kvasser tone enn jeg er vant med. Det virker som om det har gått litt "sport" i å være litt tøff, på en måte?! Det er nok meg som må bli litt mer kjent her inne, tror jeg. Kanskje det går bra, kanskje ikke.

Takk igjen, him, for veldig greie innspill.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:51   #238
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Men, her inne er det en kvasser tone enn jeg er vant med. Det virker som om det har gått litt "sport" i å være litt tøff, på en måte?! Det er nok meg som må bli litt mer kjent her inne, tror jeg. Kanskje det går bra, kanskje ikke.

Det er mulig du har rett.
Jeg oppfatter ikke tonen her inne som spesielt røff, men nå kjenner jeg jo mange av brukerne fra tidligere tider på andre forum.
Det hjelper meg kanskje?
Uansett er det ikke noe poeng i å være tøff for å være tøff synes jeg, men det synes jeg ikke mange her inne er heller.
Jeg synes det er befriende å kunne si akkurat det jeg mener når jeg mener det, men har selvsagt forståelse for at ikke alle tar like lett på ting som meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:18   #239
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Inagh: jeg VET at ikke alle forum drives på denne måten.

Jeg er ikke Inagh ( :surprise!: ) men jeg svarer likevel.

Jeg er villig til å vedde mye penger på at prikker leses på andre forum også. Spesielt om de kjører på Vbulletin.
Om de som har tilgang vil innrømme det er en annen sak, men det skjer. Definitivt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:22   #240
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.822
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er villig til å vedde mye penger på at prikker leses på andre forum også. Spesielt om de kjører på Vbulletin.
Om de som har tilgang vil innrømme det er en annen sak, men det skjer. Definitivt.

Det tror jeg også, men bare hvis det finnes grunnlag for det.
At noen leser prikker for forlystelsens skyld tror jeg definitivt ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no