Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 21:04   #221
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.894
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg elsker den pling-i-bollen-kneggenissen.

I dag har jeg kjøpt to juleduftlys og tre hjerter. Men vi har enda ikketent adventslysene. :somlebøtte:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:09   #222
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg elsker den pling-i-bollen-kneggenissen.

Jeg også! Kanskje vi skal bruke den i alle kommentarer vi skriver fram til jul? Det blir ikke slitsomt i det hele tatt! /

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:13   #223
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Og jeg skulle nemlig ut å begynne gaveraidet denne uken. Men så kom snøen og gubbenkjørerbrøytebil og han anbefalte meg sofaen istedet og her sitter jeg godt.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:14   #224
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg også! Kanskje vi skal bruke den i alle kommentarer vi skriver fram til jul? Det blir ikke slitsomt i det hele tatt! /

God ide.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:15   #225
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

God ide.

Ikke sant?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:22   #226
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

I dag har vi bestilt julekort. Lurer på om de kommer i tide ( og ikke minst om vi får somlet oss til å sende dem ut i tide...)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:45   #227
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.894
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

I dag har vi bestilt julekort. Lurer på om de kommer i tide ( og ikke minst om vi får somlet oss til å sende dem ut i tide...)

Du glemte . :hjelpsom:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 22:13   #228
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Har enda ikke begynt å lete etter bøtta og vaskefilla. Goooood tid.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 22:17   #229
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.603
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

I dag har vi bestilt julekort. Lurer på om de kommer i tide ( og ikke minst om vi får somlet oss til å sende dem ut i tide...)

Mine er hentet for lengst, men det hjelper jo ikke når de bare ligger der og jeg ikke gidder å skrive. Jeg utsetter og utsetter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 22:18   #230
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Har enda ikke begynt å lete etter bøtta og vaskefilla. Goooood tid.

Hvilken bøtte og vaskefille?

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 00:01   #231
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg var flink på søndag og hengte opp adventskulene mine og en annen adventsgreie.
Den er slik at lysene lager et hjerte og ikke helt adventsaktig, noe de kulene egentlig ikke er heller. Men da kan det liksom stå/henge litt lengre.
Jeg var faktisk bare en uke på etterskudd.
Fikk ikke tent noen lys i advenstsaken jeg har da. Så fortsatt er det bare et lys som er litt brent den (og det er fortsatt fra i fjor)

Når det gjelder resten av huset ser det ut som en slagmark som vanlig. Intet nytt under solen på den fronten. Dessuten kjenner jeg meg selv såpass godt nå at skikkelig ryddig blir det ikke før 2. juldag for da skal vi ha gjester. De to andre dagene skal vi jo bort.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 10:30   #232
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.902
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg tror kan utløse et epileptisk anfall om man er riktig uheldig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 10:33   #233
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har invitert en haug med folk på middag den 22. Det kan bli et problem kjenner jeg. Og julaften skal vi jo også ha huset fullt. Dessuten er jeg så opptatt med den Redd Barna kalenderen at det blir enda mindre rydding enn det pleier å bli.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 10:35   #234
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har invitert en haug med folk på middag den 22. Det kan bli et problem kjenner jeg. Og julaften skal vi jo også ha huset fullt. Dessuten er jeg så opptatt med den Redd Barna kalenderen at det blir enda mindre rydding enn det pleier å bli.

Da satser du på å rekke vasken i verkstedet. Kommer det besøk som synes noe annet i huset er skittent, viser du dem vaskerstaven og bøtta (hvis du finner det. )

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 10:58   #235
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Vi skal ikke på noen fester eller julebord eller noe som helst moro før jul - derimot skal vi passe andre som skal på fest sine barn to helger på rad. Sånn rent bortsett fra å føle meg temmelig sosialt død, lurer jeg på om det vil innebære at jeg får gjort mer enn om jeg selv skulle på fest med dertil dårlige dager derpå?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 11:02   #236
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Da satser du på å rekke vasken i verkstedet. Kommer det besøk som synes noe annet i huset er skittent, viser du dem vaskerstaven og bøtta (hvis du finner det. )

Smart. Dessuten har jeg vært ute en julesjuske-natt før, og jeg kan grønnsåpetrikset. Da lukter det i det minste rent.


Sist redigert av Neket : 07-12-11 kl 11:30.
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 11:30   #237
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Neket: Du glemte denne:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 11:31   #238
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Neket: Du glemte denne:

Beklager. Det er nå behørlig rettet opp.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 14:00   #239
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.339
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har hengt opp pepperkakehjerter i vinduene. ... Som ungene har pyntet med melis i pastellfarger og dinosaurstrøssel. Julesjusker har ikke julete pepperkakepynt i hus, sånn som helt ordinære nonstop, feks.

Mens jeg husker det:

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 14:12   #240
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Hører visst til her jeg, som sønnen min nevnte, i helgen bør vi vel pynte litt? Eh? Pynte hva da?? Det er jo JUL!! fikk jeg høre...så ha jeg har hengt opp to julestjerner jeg fant uåpnet i kjelleren, etter å ha vært på to timers jakt i butikkene etter en adventstake, og så har vi to julehjerter med lys på kjøkkenet, rett og slett fordi de aldri har kommet ned.... Snakket med mamma nå og der er det ferdigpyntet til jul???!! Hadde blitt kvalm av mindre...Inn lille julaften, ut tredjedag...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no