Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 19:39   #221
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Tragisk.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:40   #222
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

7 døde på Utøya melder de om nå på tv2 og påstår det er bekreftet melding. Så tragisk.

Skulle akkurat til å skrive det samme.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:40   #223
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.900
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

7 døde på Utøya.



Forferdelig.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:41   #224
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Dette er bare helt ufattelig. Mine tanker går til de rammede både i Oslo og på utøya.

Kjente jeg ble virkelig sint da en fb venn skrev "nå må vi se og få alle disse terroristene ut av landet, vi vet de snylter, men å bombe er å gå altfor langt" desverre er jeg redd dette er som bensin på bålet for folk med slike holdninger.

Om det er terrorister i landet, så er det vel greit å få de ut, eller sperret inne for alltid, men faren er vel at folk ikke nyanserer...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:42   #225
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Sitat:

Foreløpig er det ingen som vet noe om hvem som står bak terrorangrepet, men på Al-Qaidas forum Al-Shmukh, skriver brukeren Amir Gharozny følgende:

- Dette er en advarsel til den norske statsministeren. Dere har kun kort tid på dere til å forlate Afghanistan, en grav for deres soldater. Ellers vil blodet renne i deres gater, skriver han.

:shock:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:42   #226
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.082
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

7 døde var i Oslo.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:43   #227
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det er lov å gi grei beskjed til dem man kjenner som velter ut av seg usaklig og rasistisk gørr.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:43   #228
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Tror det er 7 døde av bomba, ikke info om Utøya ennå

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:43   #229
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg er virkelig utrolig lei meg for alt som har skjedd i dag. Forferdelig!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:45   #230
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jeg håper sommerleiren ikke blir avsluttet og at de som er der får hjelp til å starte bearbeidingen sammen før de drar hjem og at Stoltenberg kommer dit i morgen.

Jeg kan ikke tenke meg at sommerleiren kan fortsette og at Stoltenberg kan tale til dem i morgen. Utøya saumfares for eksplosiver og jeg kan tenke meg at foreldre gjerne vil ha barna sine hjem fortest mulig. Bearbeiding er viktig, men å fortsette en leir der ute nå er nok ikke noen løsning. Stoltenberg bør vel også holde seg der politiet mener at det er lurt at han er.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:45   #231
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg merker at jeg ikke helt klarer å forstå dette, det er så uvirkelig og grusomt at jeg ikke kan ta det helt til meg.

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:46   #232
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

:shock:



Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er lov å gi grei beskjed til dem man kjenner som velter ut av seg usaklig og rasistisk gørr.

Absolutt.


Hadde en som klarte og lire fra seg en FB status

Sitat:

Jaja, det smallt og folka skal tenne lys og tjo og hei..... gammalt nytt. Noen som skal drekka idag??

herregud.

Men han fikk et svar ifra meg så slettan nå i det minste den statusen.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:46   #233
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.554
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er lov å gi grei beskjed til dem man kjenner som velter ut av seg usaklig og rasistisk gørr.

Ja, det syns jeg er viktig at man gjør. Jeg har som sagt slettet og blokkert en "venn" på facebook i dag, pga rasistiske uttalelser. Jeg trenger ikke slike venner.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:46   #234
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.000
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Dette er en ufattbar tragedie. Jeg tenker på dem som er direkte rammet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:46   #235
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Muligheten for at dette er Al-Qaida er jo stor i og med at varemerket deres er koordinerte angrep, så det kan godt hende det stemmer emin...

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:46   #236
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.437
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

7 døde og 2 hardt skadd som følge av terrorbomben. Forferdelig, alle mine tanker de pårørende.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:47   #237
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er virkelig utrolig lei meg for alt som har skjedd i dag. Forferdelig!

Ja det er grusomt.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:47   #238
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

7 er 7 for mye....

Miraluca er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:49   #239
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

7 døde og minst 15 skadd, iflg nrk. Det er da i regjeringskvartalet...

Helt ufattelig.

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 19:51   #240
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg er skikkelig satt ut. Jobber midt i grøten og vinduene er blåst ut på bygget rett over gata for mitt kontor.... Jeg er på ferie og er utrolig glad for at jeg slapp være tilstede i dag. Tenker veldig mye på kollegaene mine og alle de andre berørte. Tragisk.

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no